Mies meni jo nukkumaan... Kyselkää, mulla on tylsää.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja PinkLily
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="hmm";25744799]millanen oot humalassa?
monta lasta sulla on?
ikäsi?[/QUOTE]

Riippuu ihan siitä millasia mulle ollaan humalassa. Mä pyrin aina olemaan se sovittelija jos joku alkaa tappelemaan ja hilpeä ja hemmetin kova laulamaan :ashamed: :D

Tuossa se jo tulikin, kaksi lasta ja ikää on 21v (kesällä 22)

Hei, mullakin on siideriä! Olenpas hurja...

Lempileffa?
Lempikirja?
Lempiöö.. väri?
Mikä susta tulee isona?

Moulin rouge (alkaa muuten tossa kohta :cool: )
Härän tappoase
Violetti ja lila
Mä pienenä sanoin, että musta tulee: Taitoluistelija tarjoilija kokki (kaikki siis yhteen :D )
No, hyvin se meni. Tässä talossa saa aina olla kokkaamassa ja tarjoilla se pöytään, luistella saa taidokkaasti aina kun astuu autojen ja noitten hemmetin zhuzhupetsien päälle :)

(oikeesti emmä tiiä :D )

• Tykkää
Reactions: Kerpele
Mä keksin lisää..

Lempiurheilulaji?
Kivoin aine koulussa?
Mihin kiinnität ensimmäisenä ihmisessä huomiota?
Uskotko että hyvä voittaa?

Uinti (jos itseään meinaa) Jääkiekko (jos pitää katsoa)
Historia ja Englanti
Silmiin, ne on ihmisen sielun peili ja pystyn kertomaan paljon kyseisestä ihmisestä vain silmien perusteella.
Hyvä ei aina voita, valitettavasti.

• Tykkää
Reactions: Kerpele
Kotona on lapset (tyttö 2x/vko hoidossa) ja kaksihan niitä on.
Kyllä mä vähän huolissaan olen, oon hakenu jo kaks vuotta aktiivisesti töitä haastatteluja on ollu nolla.
Ymmärrän hyvin, toivottavasti haastatteluja ja työtä alkaa pukkaa! Mä sain ekan lapsen 21 v. Ja siitä asti oon ollut kotona, pyörähdin töissä tosi lyhyesti ja kun aloin odottamaan toista niin jatkoin taas kotona. Tänä vuonna täytäntöön 27 v ja tekis mieli jo töihin mut en vielä raaskis viedä vauvaa hoitoon. Viel odotellaan kyllä onneks ehtii tekee töitä varmasti:)

Yhteistyössä