Mies menossa strippibaariin kera ystäviensä ja minua ahdistaa, niin etten pysty olemaan...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "..."
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
?

"..."

Vieras
En tiedä...Kuulin tästä vasta, polttarit, joihin sisältyy strippibaariin meno. Mies ei ole sellaisessa paikassa (ainakaan minun tietääkseni ) koskaan käynyt ja joka kerta kun mietin asiaa, minua ahdistaa ihan pirusti...Mitä lähemmäksi päivä tulee, sitä kamalampi olo minulla on.

MITÄ helvettiä keksin itselleni tekemistä siksi illaksi kun tiedän että mies on siell??!. En mä tiedä. Ajattelen, että se katsoo minua eri valossa sen keikan jälkeen kun on vahdannut läheltä niitä laihoja silikonitissisiä strippareita...

Lisäksi minua vaivaa ajatus, että ne kaverit kehottavat tekemään kaikenlaista, kun tietävät että meillä on takana pitkä suhde miehen kanssa, tyyliin, että kun nyt kerrankin ei ole vaimno vieressä nipottamassa, anna mennä jakokeile vierasta...Kyllä minä mieheeni luotan, ei se kai sitä, mutta ajattelen, että kännissä ja muiden "painostuksen" alla tekee jotain...:(

[QUOTE="smile";23558404]Käy ite varmuuden vuoks vieraissa, se auttaa.[/QUOTE]

Kiitos, tämä oli juuri sitä ajatusten jakamista, jota tässä tilanteessa kaipasinkin...

Sun mieshän on aikuinen? Ehkä se ei ole ennen käynyt tollasessa paikassa, koska sitä ei kiinnosta. Nyt menee, kaverien takia.

Kaikenlaisia tätejä näkee jo juutuubistakin kattomalla ja telkkarista... Tuskin siellä voi nähdä mitään, mitä ei ole jo ennen nähty.

Jutelkaa nyt asiasta ennenkuin se menee, ettet oo noin vauhkona. Ymmärrän kyllä sikäli, että en mäkään tykkäis, jos mun mies menis. Jos sen kaverit pyytäis, mä toivoisin, että se kieltäytyis. Kauhean vaikea paikka vaan se kieltäytyminen, jos ei haluu olla ilonpilaaja.

Noh, kännissä ja muiden "painostuksen" alla voi pettää ihan tavallisissakin baareissa. Ja laihoja silikonitissisiä naisia näkyy telkkarissa, netissä ja pian kaduilla ja rannoilla. Jälkimmäisissä tosin vaan tiukkoihin kesähepeneisiin verhottuna.

näkeehän niitä naisia muuallakin, toki enimmäkseen vaatteet päällä.
Yritä nyt vaan relata, ei kai miehesi kuitenkaan mikään pässi ole niin että tekee mihin muut yllättää kun ei oikeesti tahdo?

Onko sun miehen kaverit idiootteja ? :O Tai onko sun mies idiootti ?

Nyt vähän luottoa peliin,mies pettää jos pettääkseen on vaikka Prismareissullaan, ja pyydä vaikka joku likkakaveri luoksesi kun mies lähtee polttareihin. :)

[QUOTE="vieras";23558435]Joo, sama olen.

En usko, että strippibaarit kannattaisi, jos niissä työskentelisi läskejä mamuja.[/QUOTE]

Ei välttämättä läskejä mamuja, mut oot kattonu liikaa jenkkisarjoja jos kuvittelet et siellä on isoilla silikonitisseillä varustettuja barbeja... :laugh:

[QUOTE="minna";23558419]Tiedän tuntee, vaikka samasta syystä en ole sitä kokenut. Ootko sä puhunut miehen kanssa tästä?[/QUOTE]

Olen. Mies sanoo, että mitä sitten...Ei se tajua ätä mun ahdinkoa ollenkaan..

[QUOTE="Mam";23558424 begin_of_the_skype_highlighting**************23558424******end_of_the_skype_highlighting]Olet vähän sairas ap. Varmaan tiedät ettei tuo ole normaalia, sun pitää hoitaa itsetuntosi kuntoon. Jotain rajaa.[/QUOTE]

Ihan normaalia on tuntea erilaisia tunteita eri asioista. Ap on myös aika rohkea kun uskaltaa ne itselleen tunnustaa. Ei voi väheksyä toisen tunteita ja niistä myös kannattaa puhua, että niitä ymmärtää paremmin ja niille voi jotain tehdä.

Olen itse myös tätä tyyppiä, että ahdistaa tällaiset asiat. Kiinnitti kuitenkin huomion, kun sanoit että "laihoja silikonitissisiä strippareita" niin en toki tiedä millaista on varsinaisissa STRIPPIbaareissa, onko ne siellä sitten erikoisempia, mutta yhden stripparin olen ite luonnossa nähnyt, kun oltiin baarissa miehen ja sen kavereiden kanssa. Ja hän oli kyllä ihan tavallinen typykkä, ei lihava eikä laiha, eikä taatusti silikonitissinen tai mitenkään "erityinen". Ihan kaunis tyttö oli, mutta tästä jäi olo että ehkä sitä aina kuvittelee vähän liikoja tämänkin ammatin harjoittajista? :) Ja tosiaan keksi itsellesi tekemistä vaikkapa hyvien ystävien seurassa, yksin asioita märehtiessä tuntuu paljon pahemmalta!

Mä en kyllä olis huolissaan, jos mies menis paikkaan, jossa on kovin leikeltyjä naisia... Mutta jos menis paikkaan, missä on kivoja, normaaleja, hyvännäköisiä naisia, niin sit saattasin ollakin. Luuleks ap, et miehes oiskin aina salaa halunnut jonkin Barbin?

No ei ole mies idiootti, mutta tuosta polttarisakista on osa ihan hyvänpäiväntuttuja ja sinkkuja, ei heillä ole väliä, mitä touhuaa ja kenen kanssa, uskon että painostavat tai sanovat miehelleni jos itsekin touhuavat jotain, että et uskalla tai että joo joo, tee vaan, ei se sun muija nyt ole täällä katsomassa tai että ei se ole niin vakavaa tmv...:(

Mä ajattelen, että mies on kuitenkin semmoinen että haluaa olla kavereuilleen mieliksi ja känni siihen yhdistettynä ja joku hämynen strippibaari...:/

[QUOTE="...";23558446 begin_of_the_skype_highlighting**************23558446******end_of_the_skype_highlighting]Olen. Mies sanoo, että mitä sitten...Ei se tajua ätä mun ahdinkoa ollenkaan..[/QUOTE]

Se voi olla sitten vaikeampaa hyväksyä. Helpompaa vois olla jos mies kuuntelis ja yrittäis ymmärtää sun tunteita. Keskustelu miehen kanssa ja kun saa ymmärrystä, monesti helpottaa oloa...

[QUOTE="vieras";23558435]Joo, sama olen.

En usko, että strippibaarit kannattaisi, jos niissä työskentelisi läskejä mamuja.[/QUOTE]

Kyllähän se nyt on niin että seksikkyys lähtee sisältä päin, siitä että itse pitää itseään seksikkäänä olkoon sitä yli painoa sitten 20kg tai alipainoa 10kg.

Teeppä niin että lupaat miehellesi oman privaatti shown kun tulee kotiin, takaan että ei kiinnostu niistä strippibaarin työntekijöistä niin paljoa kuin omasta naisestaan.

[QUOTE="...";23558473]No ei ole mies idiootti, mutta tuosta polttarisakista on osa ihan hyvänpäiväntuttuja ja sinkkuja, ei heillä ole väliä, mitä touhuaa ja kenen kanssa, uskon että painostavat tai sanovat miehelleni jos itsekin touhuavat jotain, että et uskalla tai että joo joo, tee vaan, ei se sun muija nyt ole täällä katsomassa tai että ei se ole niin vakavaa tmv...:(

Mä ajattelen, että mies on kuitenkin semmoinen että haluaa olla kavereuilleen mieliksi ja känni siihen yhdistettynä ja joku hämynen strippibaari...:/[/QUOTE]

Onko hänen pakko oltava sitten kännissä?

[QUOTE="minna";23558453]Ihan normaalia on tuntea erilaisia tunteita eri asioista. Ap on myös aika rohkea kun uskaltaa ne itselleen tunnustaa. Ei voi väheksyä toisen tunteita ja niistä myös kannattaa puhua, että niitä ymmärtää paremmin ja niille voi jotain tehdä.[/QUOTE]

Hääh. Juu, tunteet on tottakai ihan sallittuja ja niistä saa puhua. :)
Mutta asioissa menee sellainen normaalin ja epänormaalin raja, ja tämä asia ei ole tervettä mitä ap tuntee, trust me.

En mä pahalla.

Alkuperäinen kirjoittaja PölyEsteri;23558439:
Jos se oikeesti ihan hirveesti vaivaa, niin pyydä, et se ei menis?

Pyysin. Sain kuulla olevani ilonpilaaja ja että mä yritän myrkyttää kaikki hänen menonsa ja että mä saan kuulemma mennä mutta hän ei ja hän ei ole koskaan ollut ennen polttareissa, olisihan se kiva kokemus kuulemma..

[QUOTE="Mam";23558484]Hääh. Juu, tunteet on tottakai ihan sallittuja ja niistä saa puhua. :)
Mutta asioissa menee sellainen normaalin ja epänormaalin raja, ja tämä asia ei ole tervettä mitä ap tuntee, trust me.

En mä pahalla.[/QUOTE]
No, ei monen mielestä tollasiin paikkoihinkaan meno oo tervettä. Jotta sikäli...

Yhteistyössä