J
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja PölyEsteri;23558483:Onko hänen pakko oltava sitten kännissä?
Alkuperäinen kirjoittaja PölyEsteri;23558500:Jaa. No, kieltää ei oikein voi aikuista ihmistä. Mutta polttareita on kyllä monenlaisia, eikä niissä suinkaan ole pakko mennä katsomaan jotain alastonta tätiä.
Olenko ymmärtänyt nyt väärin? Bordelliinko he ovat menossa? Olikos niitä laillisia Suomessa.. ehkä mun sivistyksessä on aukko.
Strippibaarissa ei mun uskomuksen mukaan ole seksipalveluita, korjatkaa ihmeessä jos olen väärässä.
Sylitanssia ehkä, mutta ehkä sitä en lukisi seksiksi. Enkä pitäisi pettämisenä jos mieheni nyt strippibaariin menisi ja hänet yllytettäisiin vastaanottamaan sylitanssia.
Sen sanon, että oli sitten kännissä tai ei niin miehesi on idiootti-pässi jos sinua pettää vain sen vuoksi kun haluaa olla kavereilleen mieliksi, mäelle vaan semmoiset miehet!
minua ahdistaa taitaa olla huono itsetunto. etenkin sellaisten jotka on myös fiksuja ja hauskoja. välttelen tälläsiä tilanteita.
Alkuperäinen kirjoittaja PölyEsteri;23558532:Musta ei kyllä tuntuis kivalta, jos joku vieras nainen menis mun miehelle tarjoamaan sylitanssia. Enkä mä itsekään mene tarjoamaan sylitanssia muiden miehille.
Alkuperäinen kirjoittaja PölyEsteri;23558544:Parempi ettet tee mitään jekkua. Oletko sitä mieltä, että voit luottaa mieheesi? Jos olet, niin anna olla koko juttu. Jos et ole, niin onko siihen olemassa oikeita, konkreettisia syitä?