M
"mimmi"
Vieras
Mä oon jopa luvannu järjestää stripparin kaverin polttareihin. Fiksut miehet ottaa sen huumorilla ja hauskanpitona, ainakin meidän porukoissa. Jossain kulahtaneessa strippibaarissa hengaaminen on joko just vaan pieni huumorijuttu tai sitten on kyllä kulahtanutta porukkaa liikkeellä. harva kundi sen strippibaarin kokee mitenkään ihmeelliseksi. Ihan turhaa pelkäätte. Fiksut miehet on vaan iloisia kun palaavat tuulettumasta kotiin oman naisen viereen.Ehkä olen vähän outo, mutta itse kysyin mieheltä joka kertoi menevänsä kaverinsa polttareihin, että kai siellä sentään on strippari?? Ei kuulemma ole, ja sanoin että onpas nössöä (polttarit oli ja meni).
Joskus 20v olin aika epävarma ja mustis, mutta nyt 30v on kyllä ihan eri meininki.
Sitä paitsi se, että mies kattoisi jotenkin eri tavalla kun on nähnyt niitä strippareita.....no ei tosiaan pidä paikkaansa. Sen pitää olla niin, että on ihan v...n sama miten se mies katsoo sua kotona, katsooko vai eikö, sun itsetunto ei ole siitä kiinni. Siis jos ei äijälle kelpaa niin mies vaihtoon.