[QUOTE="...";23561807]Minua ahdistaa se ajatus ihan sietämättömästi, olen sen jo maininnutkin. Se, että mies katsoo jotain muuta alastonta naista, joka mahdollisesti keikistelee hyvinkin lähellä perse paljaana. Minula on huono itsetunto ja olen mustasukkainen, kyllä.
En vain käsitä, miksi se on joillekin naisille ok.
Sallisiko teidän miehenne, että joku vieras mies tulisi sinun syliis kyykkimään, hieroisi kassejaan ja kulliaan edessäsi, kiehnäisi sinun korvasi juuressa? Sinä mahdollisesti tunkisit sen rusetin alle seteleitä. Olisko tämä sinun miehellesi ok? =)[/QUOTE]
Olisi ok mielellenikin. mieheni tuntien häntä huvittaisi ja todennäköisesti muistelisimme tilannetta nauraen joskus yhdessä vedet silmissä. minäkö työntämässä rahaa toisen housuun

Itse kun en tilanteessa tuntisi minkäänlaista kiihkoa taatusti, olisi aivan sama onko edessäni pikkuhousuissa mies, nainen, panda taikka hevonen. Ja jos vaikka sattuisi kiihottamaan, nin voi nolous, olisikohan koko suhde karilla tästä jos mies tietäisi. Aijai. no ei todellakaan olisi. häntä minä rakastan ja hänen kanssa mä haluan elää ja olla ainoastaan, miksi ihmeessä hyppäisin sen ventovieraan stripparin sojottavaan tankoon ensimmäisenä. Ehkä sitten jos suhde missä eläisin olisi tosi huono kaikinpuolin, voisi jotain niinkin älytöntä tehdä, mutta eipäs ole käynyt mielessäkään.