Mies mesettää vieraiden naisten kanssa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Vilukisu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

Vilukisu

Vieras
Tulin eilen illalla kotiin ja ehdin parahiksi nähdä, kun mies klikkaili kiinni meseikkunoita. Siellä oli jonkun vieraan naisen kuva, nimimerkkinä Amaris. Ensin mies kielsi kaiken, sitten sanoi, että se nyt oli joku nainen vaan, jonka kanssa hän huvikseen vaihtoi mielipiteitä.

Suututtaa. Meillä ollut tästä isot riidat kaksi päivää. Miehen mielestä kyse vaan harmittomasta ajanvietteestä, hän rakastaa mua ja blaablaa...

Itse en käytä koko messengeriä. Onko siellä tavanomaista noin vaan ottaa yhteyttä tuntemattomiin ihmisiin ja vaihdella mielipiteitä? En oikein usko, onkohan mies poiminut jonkun vosun jostain nettitreffipalvelusta? Ihmettelen tuollaista naistakin, että viitsii mesetellä jonkun vieraan miehen kanssa...

Pitäiskö vaan ajaa ukko ulos talosta muualle mesettelemään Amariksensa kanssa...

ihan turha sitä naista on huoritella. Tuskinpa sun ukkosi on sille kertonut edes olevansa varattu.

muoks* ja fiksuahan se naiselta on ensin jutella mesessä jonkun nettituttavuuden kanssa ennen kun kertoo puhelinnumeroaan, omaa nimeäään jne. netissä on kaikkia sekoja... toisaalta taas mesessä voi myös kesksutella ihan asiallisestikin vastakkaista sukupuolta olevien henkilöiden kanssa ilman että mukana on mitään säätöjä.

No ei mun käsittääkseni noin vaan voi joutua juttuyhteyksiin kenen tahansa kanssa. Pitäähän sen toisen messenger-osoite tai nimi ensin jostain saada selville, ja sitten "pyytää kaveriksi" hiukan samaan tapaan kuin facebookissa. Treffipalstojen kautta ne tuntuu useimmiten löytyvän noi mese-tuttavuudet monilla... :(

Mesen kautta tutustuin... eikun se olikin siihen aikaan ICQ... parhaimpaan miespuoliseen kaveriini :) Eli ei sen välttämättä tarvitse tarkoittaa mitään sellaista, että noilla keskustelijoilla olisi jotain sutinaa keskenään.

No, mä nyt ylireagoin. Eihän se tietysti sen naisen vika ole. Itseä ei vaan kiinnostaisi etsiä netistä jotain vieraita miehiä ja viestitellä niiden kanssa.

Ihmettelen tuota miestäkin. En jaksa tuollaista kaksinaamaisuutta, että vannoo rakastavansa ja samalla viestittelee muille naisille. Jos tuo olisi ihan viatonta, niin en usko, että olisi hätäpäissään sulkenut niitä ikkunoita. On aiemmin väittänyt, ettei edes käytä mitään messengeriä - nyt huomasin, että sehän pitää erikseen oikein ladata koneelle.

Alkuperäinen kirjoittaja Kärsäpärstäinen:
Alkuperäinen kirjoittaja rakkaimpani:
no kyllä voi kirjoitella ilman taka-ajatuksia, ehkä mies sulki vauhdikkaasti kun tiesi sun suuttuvan...

tai siksi että niissä keskusteluissa oli käsitelty toisen ihmisen yksityisasioita jotka ei kuulu ulkopuolisille.

Joo, en mäkään kerro isännälle mitä miespuolisen ystäväni kanssa kirjoitellaan tai jutellaan. Eihän se nyt hyvänen aika sille kuulu! Ihan samoin, kuin jonkun naispuolisen ystäväni kanssa meidän väliset asiat ovat meidän välisiä, eikä siihen tarvita korvaksi miestäni.

No mä en ymmärrä, että minkä takia pitää jonkun ventovieraan naisen yksityisasioita puida jossain netissä. Mä en halua miestä, joka sellaista harrastaa mun selän takana.

Alkuperäinen kirjoittaja m:
voi olla et se pettää jo sua henkisestikkin.

Hmm.. eli on tunteita toista kohtaan? Mulla ainakin on tunteita myös miespuolisia ystäviäni kohtaan, välitän ja pidän heistä. Onko se jotenkin väärin?

Isäntä kuitenkin on mieheni, rakkauteni, elämänkumppanini. Mutta ystävät ovat myös tärkeitä - niin mies- kuin naispuolisetkin ystävät.

Endie, kyllä ne rakastamisen vakuuttelut on aika blaablaa, jos samalla viestittelee vieraille naisille...

Tietenkään miehen ystävien asiat ei kuulu mulle. Mutta mikä ihmeen ystävä sellainen nainen on, josta mulle ei ikinä ole kerrottu mitään ja jonka kanssa täytyy salaa viestitellä netissä? Ei edes näyttänyt olevan ainoa ikkuna, joka miehellä oli auki...

Suhteessa olevilla ihmisillä ei oo sopivaa olla sellasia vastakkaista sukupuolta olevia ystäviä joita kumppani ei tunne. Ja se että pitää salailla eli klikata meseä kiinni on selkeä osoitus siitä että sopimattomilla teillä ollaan.
Ja tallu joka niin kiihkeästi tuota mesettämistä puolustat, teetkö itse samaa et jos miehes tulee huoneeseen niin sinä läppäät meseikkunaa äkkiä kiinni??

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Endie, kyllä ne rakastamisen vakuuttelut on aika blaablaa, jos samalla viestittelee vieraille naisille...

Tietenkään miehen ystävien asiat ei kuulu mulle. Mutta mikä ihmeen ystävä sellainen nainen on, josta mulle ei ikinä ole kerrottu mitään ja jonka kanssa täytyy salaa viestitellä netissä? Ei edes näyttänyt olevan ainoa ikkuna, joka miehellä oli auki...

Ehkä miehelläsi on jotain teerenpeliä sitten hänen/heidän kanssaan. Mutta totuus voi olla toinenkin, josta juuri omia kokemuksiani kirjoitin. Miksi miehesi ei saisi olla yhteydessä muiden naisten kanssa? Ei tarvitse vastata tähän, mutta mieti sitä itse. Onko se omistushalua eli mustasukkaisuutta? Siihenkään ei tarvitse vastata, jos et tahdo.

Nyt pitää lähteä hakemaan esikoinen kyliltä kotiin, joten hetkeksi heipat :wave:

Alkuperäinen kirjoittaja Tallu -:
Alkuperäinen kirjoittaja Kärsäpärstäinen:
Alkuperäinen kirjoittaja rakkaimpani:
no kyllä voi kirjoitella ilman taka-ajatuksia, ehkä mies sulki vauhdikkaasti kun tiesi sun suuttuvan...

tai siksi että niissä keskusteluissa oli käsitelty toisen ihmisen yksityisasioita jotka ei kuulu ulkopuolisille.

Joo, en mäkään kerro isännälle mitä miespuolisen ystäväni kanssa kirjoitellaan tai jutellaan. Eihän se nyt hyvänen aika sille kuulu! Ihan samoin, kuin jonkun naispuolisen ystäväni kanssa meidän väliset asiat ovat meidän välisiä, eikä siihen tarvita korvaksi miestäni.

Samoin, mäkään en halua, että mieheni välttämättä näkee viestitelleeni vastakkaisen sukupuolen omaavien kavereiden kanssa esim. facebookissa. Olen ehdottoman uskollinen, eikä jutuissa ole mitään seksuaalista, ei sinne päinkään, mutta jotenkin vaan haluan pitää keskustelut omana asiananani ja toisaalta myös pelkään mieheni tulevan TURHAAN mustikseksi jos huomaisi minun jutskaavan muiden miesten kanssa.

En itekkä hyväksyis tollasta ja suuttusin. Kyl ne on jossain aijemmin jo jutellu jos ne mesettelee, jompi kumpi on antanu toiselle mese osotteen. Mut jos se ei kerta oo miehelles ku joku nainen vaan niin miks sit ruveta turhan päiten valehtelee? En ymmärrä, kannetaan rehdisti vastuu omista teoista ja otetaan vastaan se mitä tulee. Lapsellista touhua tolla sun miehelläs ja mun mielestä oot ihan asiasta vihanen. Se voi olla paljon mahollista et poiminu jostai nettitreffi palstalta jonku epätoivosen eukon.

Alkuperäinen kirjoittaja mieras:
Suhteessa olevilla ihmisillä ei oo sopivaa olla sellasia vastakkaista sukupuolta olevia ystäviä joita kumppani ei tunne. Ja se että pitää salailla eli klikata meseä kiinni on selkeä osoitus siitä että sopimattomilla teillä ollaan.
Ja tallu joka niin kiihkeästi tuota mesettämistä puolustat, teetkö itse samaa et jos miehes tulee huoneeseen niin sinä läppäät meseikkunaa äkkiä kiinni??

Mä en mesetä, mutta voin kuvitella kyllä tilanteen, ja kuten aiemmin sanoin, olen ehdottoman uskollinen eikä minulla ole mitään salattavaa. Silti saattaisin laittaa keskusteluikkunat kiinni kun mieheni tulee paikalle. Joten ei siis tarkoita välttämättä että ollaan sopimattomilla teillä.

Toisaalta.. miehet ovat hyvintoisen laisia kuin me naiset..

Saa mies olla yhteyksissä muiden naisten kanssa. Mutta kyllä mun mielestä sitten se pitäisi tehdä avoimesti ja rehellisesti sanoa, että mulla on täällä netissä tällaisia kavereita. Se vaan, että mies viihtyy koneella tosi paljon ja aina kun tulen paikalle, niin hän klikkaa esille jonkun googlen hakusivun. Eli siitä on kyllä jo epäilykset heränneet. Kaikki tuo vieraiden nettinaisten kanssa vietetty aika on yhteisestä ajasta pois. Ja mies on myös sanonut, kun olen asiasta kysynyt, ettei hän minkään naisten kanssa netissä viestittele. Eli valehdellut senkin.

Mulle alkaa olla jo ihan sama. Jos nuo netissä pyörivät naiset haluaa tuollaisen petturiukon, pitäköön hyvänään. En usko, että tätä suhdetta saa enää paikattua. Miehen puheisiin en ainakaan enää usko, on nimittäin valehdellut aiemminkin tämäntyyppisistä asioista.

Alkuperäinen kirjoittaja mieras:

Onko tämä joku laki vai? Kenelläkään ei ole oikeutta kieltää toisilta ystäviä - tai keskustelemasta jopa vieraiden ihmisten kanssa.

Eli sieltä mesestä ei noin vaan pimita satunnaisia ihmisiä ja ruveta niiden kanssa heittämään viestejä? Mies nimittäin väitti, että näin siellä tapahtuu ja hän ei ole koskaan aiemmin kyseisestä naisesta kuullut mitään vaan se otti mesessä häneen tuosta vaan yhteyttä... Arvatkaa, uskonko.