Alkuperäinen kirjoittaja mieras:Suhteessa olevilla ihmisillä ei oo sopivaa olla sellasia vastakkaista sukupuolta olevia ystäviä joita kumppani ei tunne. Ja se että pitää salailla eli klikata meseä kiinni on selkeä osoitus siitä että sopimattomilla teillä ollaan.
Ja tallu joka niin kiihkeästi tuota mesettämistä puolustat, teetkö itse samaa et jos miehes tulee huoneeseen niin sinä läppäät meseikkunaa äkkiä kiinni??
Mulla on mesessä ihmisiä joiden kertomat asiat ei kuulu kenellekään ulkopuoliselle vaan ne pysyy mun ja kyseisten henkilöiden välisinä asioina. Jotkut niistä on miehiä ja jotkut varattuja.
Joten totta kai mä laitan meseikkunan kiinni jos siihen tulee ulkopuolinen silmäilemään. Ei ne asiat pysy yksityisinä jos ne jätetään jonkun toisen näkyville.
Eikä mesetuttuja välttämättä edes tavata koskaan IRL vaan niiden kanssa jutellaan vaan mesessä, ihan samalla tavalla kuin joidenkin ihmisten kanssa jutellaan vaikka keskustelupalstoilla.
ja muuten, yksikään mun mesessä olevista ihmisistä, miehistä tai naisista, ei ole ehdotellut mulle yhtään mitään sopimatonta koska tietävät että mä olen varattu. Joten ei se niin mene että jos jonkun kanssa juttelee mesessä, se automaattisesti tarkottaa jotain selän takana viriteltävää salasuhdetta tai mitään muutakaan vastaavaa.