Mies munasillaan

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja lunacy sioux
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Jos meille ilmestyis pieni mies munasillaan, mä varmaan soittaisin poliisille, sillä meidän perhekuntaan ei kuulu ketään, jonka ulkoisiin tunnusmerkkeihin kuuluvat munat.

Ei olla koskaan pakotettu. Enintään saatetaan vaatia, että ruokapöydässä ja vieraitten kylässä käydessä ollaan housut jalassa.

Kyllä lapset oppii muutaman vuoden ikäisinä pitämään housuja.

Alkuperäinen kirjoittaja lunacy sioux:
Mites jos vieraita tulee?

Ikävä kyllä tyttömme riisuu silloinkin. Paitaa en pakota päälle, mutta housut sillä on. tietty yritän tarjota vatteita, mut paljompa auttaa, kun se jo kohta riisuu ne.

No höh, mä ajattelin että sulla kuvaa olis näytille.. :snotty:

Mut itse asiaan, on saanut ihan vapaasti "tuulettaa pyllyä" kuten itse asian ilmaisee, nyt on menossa sitten se vaihe ettei juuri halua edes alkkareissa näyttäytyä.. :whistle:

Vieraiden aikana on housut jalassa, kun ei me itsekään silloin alasti olla.

Meillä saa olla nakuna ja yleensä onkin. Vieraita kun tulee niin poika laittaa kalsarit jalkaan.
Tietää ettei vieraiden aikana olla alasti. Terve normaalijärkinen lapsi ymmärtää.

Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:

Ikävä kyllä tyttömme riisuu silloinkin. Paitaa en pakota päälle, mutta housut sillä on. tietty yritän tarjota vatteita, mut paljompa auttaa, kun se jo kohta riisuu ne.

Meillä mediumi oli sisarensa synttäreilläkin osan aikaa täysin nakuna B)

Meillä oli vierailla hauskaa esikon 2 vuotis synttäreillä, kun oli rinsessa mekko, mutta ei mitään sen alla... Sitä mekkoahan piti koko ajan nostaa ylös :D Piti kuitenki (tapojensa vastaisesti) mekon päällä koko ajan

ennen meillä puettiin vaatteet pääle ku herättiin, mutta nyt on päässy vähän lipsumaan ja lapset saattaa iltapäivään asti olla yövaatteilla (jos ei mihkään oo menoa)
mutta kyllä mie oon sitä mieltä että ne vaatteet on päällä kotioloissakin. Jos pottaharjoittelu käynnissä niin sitten ei ne vaattet ole niin välttävät...jos ei kerkeä potalle/pöntölle niin tulee pyykkiä ;)

mua itteä joskus aikanaan otti päähän ku meni appilaan ni siel oli aina lapset (5-7v) pikkuhoususillaan vastassa(ja sitä myöten ne viihtyi enempi sisällä)...ja nyttemminkin ku ovat isompia ni alusvaatteissa tai paitulit päällä ovat kotona (ja edelleen viihtyvät telkkarin ja tietokoneen ääressä entä kuin pihalla tai kavereiden kanssa vaikka kaveritakin olisi)

Alkuperäinen kirjoittaja Klonkku:

Meillä oli vierailla hauskaa esikon 2 vuotis synttäreillä, kun oli rinsessa mekko, mutta ei mitään sen alla... Sitä mekkoahan piti koko ajan nostaa ylös :D Piti kuitenki (tapojensa vastaisesti) mekon päällä koko ajan

Meillä oli kanssa esikko 2 vee synttäreillä pelkässä mekossa. Mutta lähinnä siksi kun siltä oli jäänyt juuri vaipat pois niin osas itse juosta tarvittaessa potalle. Pikkareiden kanssa tuli ongelmia, kun ei saanut niitä tarpeeks nopsaan jalasta pissalle mennessä.
Ja tietty mentiin helmat korvissa :D

Mä en kyllä tajua, että puolipjaskasilla pjärsiillä annetaan olla. Pylly ei koskaan ole tarpeeksi puhdas istua sohvalle, tuoleille jne. Entäpä jos tulee löysä rupsu?

Kyllä vanhempi päättää sen, onko pikkarit jalassa vai ei. Paidasta ja housuista voidaan jo silloin tällöin neuvotella.

Mutta tuo paljaalla pjerseellä oleminen on niin jotain...taitaa sellasessa perheessä olla jotain vähän vialla.

Alkuperäinen kirjoittaja Hygienia hoi:
Mä en kyllä tajua, että puolipjaskasilla pjärsiillä annetaan olla. Pylly ei koskaan ole tarpeeksi puhdas istua sohvalle, tuoleille jne. Entäpä jos tulee löysä rupsu?

Kyllä vanhempi päättää sen, onko pikkarit jalassa vai ei. Paidasta ja housuista voidaan jo silloin tällöin neuvotella.

Mutta tuo paljaalla pjerseellä oleminen on niin jotain...taitaa sellasessa perheessä olla jotain vähän vialla.

Kerrohan miten vanhemmat päättää että pienellä lapsella on pikkarit jalassa? Jos lapsi riisuu pöksyt toistuvasti pois? Otetaanko avuksi 6 tuuman naulat?
No meillä on kissatkin paljain persein, joyten eiköhän lapsillekin sama suoda :xmas:

:laugh:

Kerrohan miten vanhemmat päättää että pienellä lapsella on pikkarit jalassa? Jos lapsi riisuu pöksyt toistuvasti pois? Otetaanko avuksi 6 tuuman naulat?
No meillä on kissatkin paljain persein, joyten eiköhän lapsillekin sama suoda :xmas:

Iljettävää menoa, mutta onneksi ei tarvi tulla teillä käymään.

Musta muuten tuo sun otsikkokin on aika kummallinen.

Alkuperäinen kirjoittaja Peppari:
Meillä saa olla nakuna ja yleensä onkin. Vieraita kun tulee niin poika laittaa kalsarit jalkaan.
Tietää ettei vieraiden aikana olla alasti. Terve normaalijärkinen lapsi ymmärtää.

Samoin meillä, tosin poika ei ehkä vielä itse ymmärrä ettei vieraiden aikana ole soveliasta olla munasillaan mutta muuten :D

Yhteistyössä