Mies nukkuu alasti

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "miuku"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Pukeuduin eilen miehen pyynnöstä alusvaatehärpäkkeeseen ja otin hänet töistä tullessaan niin. Sitten mennessämme nukkumaan oli jo pakko se riisua koska viimeiset parikymmenta vuotta olen nukkunut (pakollisia poikkeuksia lukuunottamatta) alasti. Samoin mies.

[QUOTE="miuku";27439351]Olenko estynyt, mutta mielestäni on ällöä, kun mies nukkuu alasti ja kulkee öiset vessareissunsa nakuna.. Sitten jos pojilla on tullut pissat yöllä sänkyyn, menee setvimään tilannetta munasillaan. Talossa on myös tyttövauva ja mietin, että kun hän on sen ikäinen, että tajuaa jotain, ei ole kiva, että mies pomppii alastomana asunnossa. Mielipiteitä?[/QUOTE]

Olet.

• Tykkää
Reactions: Arwen Undomiel
Mekin nukutaan alasti. Myös vanhempani nukkuivat alasti kun olin lapsi ja muutenkin hengailivat välillä nakuina kotona. Enpä ole sitä ikinä mitenkään outona pitänyt. Päiväsaikaan en kauheasti nakuile kotona, koska asumme kaupungin keskustassa ja naapurit ja ohikulkijat näkevät meille aika hyvin sisään enkä tykkää pitää verhoja kuitenkaan kiinni.

[QUOTE="vieras";28052985]Musta on ihan käsittämätöntä että "ei pysty rentoutumaan jos on vaatteet päällä". Pitäisköhän semmoisen ihmisen hakeutua jollekin päälääkärille? :O[/QUOTE]

Enemmän taitaa päälääkäriä tarvita ihminen, jolle on tuo "käsittämätöntä". Tulee olo, että muukin käsityskyky on pahoin hakusessa.

No ilmeisesti olen outo, mutta mun mielestä olis aika karseeta jos mies heiluisi pitkin päivää munasillaan. Yönsä nukkukoon miten haluaa. Itse olen niin viluinen, ettei tulisi mieleenkään nukkua ilman yökkäreitä ja villasukkia.

[QUOTE="erilainen";28055897]No ilmeisesti olen outo, mutta mun mielestä olis aika karseeta jos mies heiluisi pitkin päivää munasillaan. Yönsä nukkukoon miten haluaa. Itse olen niin viluinen, ettei tulisi mieleenkään nukkua ilman yökkäreitä ja villasukkia.[/QUOTE]

Miksi "karseeta"? Et tahtoisi elää miehen kanssa, joka on sinut kehonsa suhteen? Tahdot "siveliääksi" rikotun, joka on sitten tavallasi "pervo" seksitoutuissa - siihenhän se johtaa ja sen tarkoituskin johtaa? Itse en kasvata lapsistani tieten tahtoen pervoja joten alastomuus ei ole Tabu kodissamme. Onnea teille valitsemallanne tiellä. Rukoilen jotta lapsenne "pervous" tulee olemaan laadultaan vaaratonta.

Miksi "karseeta"? Et tahtoisi elää miehen kanssa, joka on sinut kehonsa suhteen? Tahdot "siveliääksi" rikotun, joka on sitten tavallasi "pervo" seksitoutuissa - siihenhän se johtaa ja sen tarkoituskin johtaa? Itse en kasvata lapsistani tieten tahtoen pervoja joten alastomuus ei ole Tabu kodissamme. Onnea teille valitsemallanne tiellä. Rukoilen jotta lapsenne "pervous" tulee olemaan laadultaan vaaratonta.

Tää oli tän viikon paras :-D