Mies mustasukkainen dildolle!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Minulla on ollut 2 dildoa ja kummankin mies on hävittänyt. Kun ensimmäinen dildo katosi, niin ostin uuden: sekin hävisi melko pian. Kysyin mieheltä onko nähnyt uutta leluani, niin hän tunnusti, että oli heittänyt molemmat roskiin! :O Enpä olisi uskonut että mies voi olla mustasukkainen lelulle.... onko teillä tällaista ollut?

MEillä sama, tai siis alettiin seurustella ni mulla oli 1 dildo ja siitä oli puhetta useemman kerran ja se miestä vaivas niin paljon, että lopulta annoin luvan heittää roskikseen. Mies koki sen niin että jos käytän sitä ni se on merkki ettei mies pysty mua tyydyttämäään. Tuolloin oli 25 vuotias tuo mies.

[QUOTE="eukko";26778436]kyllähän siinä kovempikin äijä mustasukkaiseksi tulee jos dildo on isompi kuin oma veitikka ;)[/QUOTE]

niin... kumpikin oli "hieman" kookkaampia kuin hänen omansa :D

Miten itse suhtautuisit jos miehesi ostaisi itselleen tekopi**un?

Miehesi ei halua että sinä käytät sellaisia. Entäs jonkun muunlainen "piristysväline", suristin tms?

Ei oo todellista :O :D

Siis nehän tuo vaan piristystä ja mieskin voi sitä välillä käyttää muhun ja sillähän saa vaikka millasia kivoja leikkejä aikaseksi.. Mut kyllähän hätä keinot keksii; purkit on aika hyviä korvaamaan dildoja myös.. ;)

[QUOTE="minnipinni";26782560]Ei oo todellista :O :D

Siis nehän tuo vaan piristystä ja mieskin voi sitä välillä käyttää muhun ja sillähän saa vaikka millasia kivoja leikkejä aikaseksi.. Mut kyllähän hätä keinot keksii; purkit on aika hyviä korvaamaan dildoja myös.. ;)[/QUOTE]

Ai tungetko jonkin pikkuleipäpurkin pilluusi? :O

[QUOTE="minnipinni";26782560]Ei oo todellista :O :D

Siis nehän tuo vaan piristystä ja mieskin voi sitä välillä käyttää muhun ja sillähän saa vaikka millasia kivoja leikkejä aikaseksi.. Mut kyllähän hätä keinot keksii; purkit on aika hyviä korvaamaan dildoja myös.. ;)[/QUOTE]Holy shit, omasta mielestäni oon ihan hyvin varustettu mutta suolakurkkupurkin kanssa en kyllä millään pysty kilpailemaan.

Yhteistyössä