Mies, muutto ja tekee mieli antaa korville

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ap
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja apsi:
Mä muuten olen tikannut koneella taatusti enemmän kuin ap tänään, ja silti on ruokaa laitettuna, samoin jälkkärit, tiskit ja pyykit pesty, koira huolehdittu, käyty kaupassa ja torilla jne. Että kyllä sitä ehtii, vaikka ei puurra niska limassa joka minuuttia päivästään.

Joo, ja mulla kun musiikki jne on koneella, niin kone voi olla auki aamusta iltaan :)
Mäkin oon saanut jopa koneella olemisen aikana aika paljon aikaan.

No, nauti omasta hyvästä seurastasi, huonompaakin voisi olla tarjolla. Minä olen nähnyt oman ukkoni tänään kahdesti, ruoalla ja kerran ihan muuten vaan. Tuolla se nakuttaa tallissa klapikonetta kokoon. Ollaan sitten kaksin yksin. Uumoilen, että iltaysin maissa se tuolta kömpii.

Alkuperäinen kirjoittaja ap JA NYT VITUTTAA PAHASTI!!!!:
VOI VITTU!!!!!!!!!!!!! SE SAATANAN SIKA LÄHTI ÄSKEN KAUPUNGILLE KAHVILOIHIN KUN MINÄ SIIVOAN JA OLEN SEN MIELESTÄ KÄRTTYINEN!!!!!

VITTU!!!!!

Mikä vitun idiootti, typerys ja paskapää!!!!!
Kehtaako se oikeasti jättää mut tän kaaoksen keskelle YKSIN???!!!!????

Vitun paska idiootti, nyt perkele meni hermot!!!!

Alkuperäinen kirjoittaja apsi:
No, nauti omasta hyvästä seurastasi, huonompaakin voisi olla tarjolla. Minä olen nähnyt oman ukkoni tänään kahdesti, ruoalla ja kerran ihan muuten vaan. Tuolla se nakuttaa tallissa klapikonetta kokoon. Ollaan sitten kaksin yksin. Uumoilen, että iltaysin maissa se tuolta kömpii.

Kiitos, ajattelin tuhota juuston ja juoda toisen lasin viiniä tähän konkurssiin.
Sain oikeesti kaikki tehtyä yksin tänään, vaikka kestikin pidempään.
Nyt on parempi mieli, joskin paha sen takia että riidassa mies lähti.

Oikein hyvää, kaunista juhannusta sinulle, säästä riippumatta.

Alkuperäinen kirjoittaja ONKO ULKOMAALAINEN?:
VOI VITTU!!!!!!!!!!!!! SE SAATANAN SIKA LÄHTI ÄSKEN KAUPUNGILLE KAHVILOIHIN KUN MINÄ SIIVOAN JA OLEN SEN MIELESTÄ KÄRTTYINEN!!!!!

VITTU!!!!!

Miten niin ulkomaalainen? Perusteleppa hieman :)

Alkuperäinen kirjoittaja ap:

VITTU!!!!!

lue esim. ketju "suomalaisnainen ja ulkkisukko siwassa".

Alkuperäinen kirjoittaja c:

VITTU!!!!!

En löydä. Voisitko linkittää?

mutta jotenkin kuullostat mun kaverille joka aina mäkättää, ettei sen mies tee mitään vaikka asia on täysin toisin päin, HÄN ei tee mitään vaan koko ajan nakittaa kaikkea tälle kumppanille. Esim. työpäivän päälle mikä odottaa eteisessä? Ruoan tuoksu? Ei! Koira, että vie sen lenkille ja kun tulee koiran kanssa kotiin niin eteiseen on siirretty imuri jne. Mä en vieläkään oikein hahmottanut ap, mitä sä olet tänään tehnyt?

Alkuperäinen kirjoittaja moi:
mutta jotenkin kuullostat mun kaverille joka aina mäkättää, ettei sen mies tee mitään vaikka asia on täysin toisin päin, HÄN ei tee mitään vaan koko ajan nakittaa kaikkea tälle kumppanille. Esim. työpäivän päälle mikä odottaa eteisessä? Ruoan tuoksu? Ei! Koira, että vie sen lenkille ja kun tulee koiran kanssa kotiin niin eteiseen on siirretty imuri jne. Mä en vieläkään oikein hahmottanut ap, mitä sä olet tänään tehnyt?

Vahinko että se kuulostaa tuolta.

Olen pyykännyt, lajitellut verhoja joita pyykätään, irrottanut kaihtimia, rullaverhoja ja niiden muttereita ja ruuveja. Olen pakannut cd.t laatikoihin, ripustanut kuivaamaan pyykkiä.
Aukaisin lavuaarin, puhdistin ja pesin maton. Pesin ikkunoita, lajittelin omia vaatteita laatikoihin ja kun tulin koneelle, olin raivoissani siitä että mies ei auttanut.
Sillä välin kun kone oli auki, pesin vielä yhden ikkunan, juoksutin koiran ulkona, käärin mattoja säkkeihin ja vein roskat.
Tuohon muuten meni monta tuntia.
Ja vasta yhden aikaan tulin koneelle.

Vielä pitäs ovi, lamput ja nuo pahvilaatikot ja kaatiskamat.

Mutta enää en jaksa.
Tahdon oikeasti että tämä asunto on siisti ja puhdas, kun muutan.

Alkuperäinen kirjoittaja v:
Vieraassa paikassa on hankala tehdä mitään. Jos jotain tekee, niin varmasti tulee tehtyä väärin toisen osapuolen mielestä ja siksi on tosi hankala tehdä muuta kuin seisoa tumput suorana vieressä. Ei sinulla olisi mitään simppeliä hommaa, jonka pysytyisi tekemään pelkällä rutiinilla. Anna selkeät ohjeet.

Näin on!

Alkuperäinen kirjoittaja omatoiminen:
Vieraassa paikassa on hankala tehdä mitään. Jos jotain tekee, niin varmasti tulee tehtyä väärin toisen osapuolen mielestä ja siksi on tosi hankala tehdä muuta kuin seisoa tumput suorana vieressä. Ei sinulla olisi mitään simppeliä hommaa, jonka pysytyisi tekemään pelkällä rutiinilla. Anna selkeät ohjeet.

Näin on!

Hmm... Luetteko tätä ketjua vai ette?

Alkuperäinen kirjoittaja tsemppiä!:
sussa tuntuu ap olevan sen verran MUNAA että lähetäppäs mäkeen koko äijä. Et sä tollasta vetelytä tarvi. Menee sun energiat hukkaan.

Kiitos :) Eiköhän se lähtenyt ihan kokonaan, sen verran on hiljasta, ei viestin viestiä tms.....

Joutaakin moisesta päästä! Tsemppiä vaan, on siinä muutossa paljon hommaa. Mekin meinasimme tässä muuttaa ja jo tyhjensimme varaston ekana mutta emme muuttaneetkaan.
Hauskaa Juhannusta!

Alkuperäinen kirjoittaja c:

VITTU!!!!!

En löydä. Voisitko linkittää?

se on tuolla etusivulla.nostan sita

Alkuperäinen kirjoittaja omatoiminen:
Kuka hullu muuttaa yöllä? Yksin olen aina muuttoni tehnyt + kantajina autokuski ja apumies. Ketään seurustelukaveria en moiseen hommaan pyytäisi avuksi. Onhan se mun muutto ja mun lapset.

Täällä yksi hullu ilmoittautuu. On muutettu yöllä. Muutto alkoi vasta illalla, koska muutossa apuna olleet miehet saapuivat vasta illalla kuuden maissa. Muutto jatkui aamuyön puolelle. Kieltämättä vähän outo aika muuttaa, mutta sujui mainiosti etekin kun perheen kolme lasta (1 - 3 v. ) olivat suuren osan ajasta yöunilla. Muutettiin omakotitalosta omakotitaloon. Muuten olisikin ollut hankalampi juttu.

Suoraan sanoen olen itsekin auttanut yhtä kaveria yöllä/illalla. Olin kylässä käymässä ja kävin vaihtamassa auton lava-autoon ja pakettiauton hän vuokrasi huoltoasemalta. Kolmelta aamulla olin kotona ja matkaa 60km.
Olipa tapaus sekin:)

Yhteistyössä