Mies, n.35-40!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja uteliasAnna
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Leena:
Alkuperäinen kirjoittaja ...M....:
Alkuperäinen kirjoittaja Sivupersoona:
Kun joskus saamme sen vauvan, niin käykö meillekkin noin? Ihan kamalaa!!!
Jos se on itsestään selviö, ettei lapsen saannin jälkeen enää halua seksiä...niin minä taidan jättää ne vauvahaaveet ja valita sen seksin! =(

Luulisi jossain parisuhteessa olevan niinkin hienosti, että on se lapsi ja myös onnellinen seksielämä?????

Ei se seksi siihen vauvan saamiseen lopu. Ainakaan ei ensimmäiseen, koska sen jälkeen aletaan haaveilla leikkikaverista ensimmäiselle. Jos kaksi ensimmäistä on samaa sukupuolta, niin sitten yritetään saada sitä puuttuvaa sukupuolta. Kun lapsiluku on riittävä, niin senjälkeen muistellaan menneitä ihan seksin merkeissä.

Naiset on luotu jatkamaan sukua ja heitä kiinnostaa seksi siihen asti kun on tarpeeksi siemeniä kylvetty.

Kiitos rohkaisevasta viestistäsi sivupersoona! =)

Ja jos minä yhtään itseäni tunnen, niin kyllä seksi tulee kuulumaan oleellisena osana minun elämääni ihan sinne hamaan vanhuuteen saakka!Ei pelkästään siihen jälkikasvun saamiseen kuuluvana asiana! =)

kaikki sanoo;(
Joo, en minä kuivu, enkä minä menetä mielenkiintoa.
Niin se vaan hoitaa luonto omansa ja ukko kärvistelee pillun puutteessaan, kun naiselle riittääkin "yllättäen" lapsi.

Alkuperäinen kirjoittaja Sivupersoona:
Niin kivaahan tuo seksi on aina kun siitä molemmat nauttivat. Vaikka vanhenmiten se muuttuukin sinne hellyyden suuntaan. Ainakin minä olen muuttunut selvästi siihen suuntaan, että pelkkä lähelläolo ja kosketus riittävät hyvin pitkälle. Aiemmin kun sen piti miltei poikkeuksetta edetä sinne siemensyöksyyn asti. Kummasti sitä nykyään on rauhallinen viikkojakin jos toinenkaan ei innostu asiasta. Jos taas molemmat innostuvat, niin silloin taas kumpikin toimii kuten ennenkin.

Olet sitten harvinainen poikkeus mieheksi, lähes jokainen tuntemani mies haluaa vielä 60+ vuotiaanakin seksiä useamman kerran viikossa, mutta suurin osa saa sitä aivan liian vähän. Lisäksi ongelmana on se että mies haluaisi hieman nuorempaa naista joka onnistuu jos on ulkonäköä eikä ole päästänyt itseään pappamaiseksi, vaikka siis treenaamalla painoilla tai aerobisia. Oman ikäiset naiset alkavat yleensä olla jo melko mammamaisia, joka ei seksuaalisia haluja paljon herätä.

Enhän minä voi ennustaa tulevaa, mutta luulisin tuntevani itseni sen verran hyvin...että voin sanoa olevani seksuaalinen henkilö hautaan saakka. =)

Mitä luulette muuttuuko seksi, kun ikää tulee lisää, ja mihin suuntaan?

Enhän minä voi ennustaa tulevaa, mutta luulisin tuntevani itseni sen verran hyvin...että voin sanoa olevani seksuaalinen henkilö hautaan saakka. =)

kaikki uhoaa, että tämä tyttö senkun porskuttaa, vaikka muut kuivahtaa pystyyn.
Totuus onkin sitten karvas nieltävä;(

Jep, mies35 sanoi oikein: ei ole mitään petettävää.
Meillä on kaksi pientä lasta. Vaimo on aina väsynyt ja vittuuntunut, seksiä emme harrasta enää ollenkaan. No olisiko joskus pari kuukautta sitten kun vietettiin hääpäivää harrastettu seksiä. Koko suhde on menossa nurin johtuen seksin vähyydestä, emännän kärttyisyydestä ja keskustelun vähyydestä. Itseäni on alkanut vituttamaan koko tilanne ja olenkin jo aika valmis heittämään hanskat tiskiin ja vaihtamaan koko perhehelvetin johonkin aktiiviseen ja nuorempaan naiseen.

"Niinhän ne" En minä tarkoituksella aio muuttua kuivaksi korpuksi!!! Hittolainen...mitä sinä oikein oletat...että voisin tarkalleen tietää millainen olen synnytettyäni? Niinkö???

No niin, täällä sitten poikkeus tapaus ilmottautuu. Eli aviossa oltu 24 vuotta, lapset 22-v. ja 18-v. asuvat jo omillaan, ja EDELLEEN seksi yhtä nautittavaa ja kiihkeenä pysynyt läpi avioliittomme ja lasten syntymät,kasvut,murkkuiät,aikuistumisen ja "pesästä" lentämisen!!! Kuulkaas miehet jotka piruja maalaatte seinille, seksin vähyys ja loppuminen EI todellakaan ole totta jokaisessa avioliitossa eikä kaikkien äitien kohdalla. Hyvä Leena, pidä pintasi, älä usko näitä hapatuksia!!

No niin, täällä sitten poikkeus tapaus ilmottautuu. Eli aviossa oltu 24 vuotta, lapset 22-v. ja 18-v. asuvat jo omillaan, ja EDELLEEN seksi yhtä nautittavaa ja kiihkeenä pysynyt läpi avioliittomme ja lasten syntymät,kasvut,murkkuiät,aikuistumisen ja "pesästä" lentämisen!!! Kuulkaas miehet jotka piruja maalaatte seinille, seksin vähyys ja loppuminen EI todellakaan ole totta jokaisessa avioliitossa eikä kaikkien äitien kohdalla. Hyvä Leena, pidä pintasi, älä usko näitä hapatuksia!!

Alkuperäinen kirjoittaja eräs nainen:

HIENOA MAHTAVAA!!! =)

Minä tiesin sen, minä vain tiesin...pakkohan näitä hienoja ja ainutlaatuisia naisia ja parisuhteita on olla...Eivät kaikki selviönä eroa heti 5 vuoden sisään, eikä kaikista parisuhteista lopu seksielämä lastenkaan myötä. =) Ihanaa!!! Tulipahan toivoa minullekkin!!!

Alkuperäinen kirjoittaja eräs nainen:

HIENOA MAHTAVAA!!! =)

Minä tiesin sen, minä vain tiesin...pakkohan näitä hienoja ja ainutlaatuisia naisia ja parisuhteita on olla...Eivät kaikki selviönä eroa heti 5 vuoden sisään, eikä kaikista parisuhteista lopu seksielämä lastenkaan myötä. =) Ihanaa!!! Tulipahan toivoa minullekkin!!!

nyt mokasit ja paljastit olevasi feikki !
Ei naiset käytä sanaa "kanssasisar" . Vain mieghet käyttää sitä sanaa janekin ylen harvoin.

Ei seksi toimivasta parisuhteesta mihkään häviä. Meilläkin on 4 lasta, joista 3 jo oikuisia. Parisuhdetta yli 30v ja ikää molemmilla 50+. Seksiä on ollut vieläkin keskimäärin 2 kertaa viikossa, joskus enemmän. Seksi on silti edelleen vähintään yhtä hienoa kuin ennenkin, ei se siitä mihinkään muutu. Saa aina kun haluaa, ja saa vaikkei aina haluaisikaan. Tosin tuo ei pidä kyllä omalta kohdaltani paikkansa. Aina valmis partiolainen. :)

Ehkä se muuttuu juuri niinkuin sinä sanoit, hellyys merkitsee enemmän.En tiedä...aika näyttäköön! =)

Omakohtaisista kokemuksista voin kertoa.
Seksi ei lopu lasten syntymään, joten voitte hyvissämielin hankia ne haluamanne lapset.
Mutta sitten kun joskus myöhemmin tulevat ne väistämättömät vaihdevuodet, niin tilanne onkin hiukan toinen. Kai olette kuullut vaihdevuosista. Aiemmin minäkin olin sitä mieltä vahvasti etten seksiä milloinkaan lopeta, mutta viimeisen vuoden aikana tilanne on muuttunut selväsi. Sellaista pakonomaista halua ei enää ole. Kyllä sen pystyy tekemään ja vehkeet kyllä toimii. Ehkä se johtuu osittain siitäkin kun orgasmin tunnekaan ei enää ole yhtä mahtava kuin aiemmin. Onneksi tilalle on tullut hyväilyt ja pelkkä lähellä olo. Ei tämä olotila kuitenkaan mitenkään huono ole, varsinkin kun molemmat tuntevat samoin.
Allekirjoitatteko tämän tekstin 25 vuoden kuluttua?

Paljonko sinulla sivupersoona on ikää. Ei sillä muuten, mutta voisin vähän funtsia mikä minua odottaa. Toistaiseksi orgasmi tuntuu ihan samalta kuin ennenkin, eikä seisokissakaan ole vikaa. Emäntä syö vaihdevuosia tasoittavia pillereitä, joten eipä hänenkään orkut ole siitä laantuneet.

Ennen lapsen tuloa noin 18 vuotta sitten rakasteltiin päivittäin ja useasti mutta lapsen tulon jälkeen vain kerran puoleen vuoteen.

Viimeiset neljä vuotta olen saanut olla ilman seksiä sillä vaimno ei anna.

Hän pitää ja kiduttaa minua selibaatissa ja siksi olen jo niin kurkkuani myöten täynnä että haluan hänestä eron .

Ole kyllä kokeillut jo kaiken mutta mikäs teet jos hän ei anna, ei pyytämälläkään .

Haluan erota tuosta tunteetomasta paskasta!

58 v
En minäkään sitä aiemmin uskonut miten vanhenmiten käy.
Suukotteluja ja halauksia on montakertaa päivässä joissa kyllä seisokki alkaa ja tuntuu hyvälle kuten ennenkin. Mutta se sukupuoliyhteys ei ole enää niin tärkeä. Hyvin voin olla viikkokausia harjoittamatta sitä.