N
Niinhän ne
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Leena:Alkuperäinen kirjoittaja ...M....:Alkuperäinen kirjoittaja Sivupersoona:Alkuperäinen kirjoittaja Leena:Kun joskus saamme sen vauvan, niin käykö meillekkin noin? Ihan kamalaa!!!
Jos se on itsestään selviö, ettei lapsen saannin jälkeen enää halua seksiä...niin minä taidan jättää ne vauvahaaveet ja valita sen seksin! =(
Luulisi jossain parisuhteessa olevan niinkin hienosti, että on se lapsi ja myös onnellinen seksielämä?????
Ei se seksi siihen vauvan saamiseen lopu. Ainakaan ei ensimmäiseen, koska sen jälkeen aletaan haaveilla leikkikaverista ensimmäiselle. Jos kaksi ensimmäistä on samaa sukupuolta, niin sitten yritetään saada sitä puuttuvaa sukupuolta. Kun lapsiluku on riittävä, niin senjälkeen muistellaan menneitä ihan seksin merkeissä.
Naiset on luotu jatkamaan sukua ja heitä kiinnostaa seksi siihen asti kun on tarpeeksi siemeniä kylvetty.
Kiitos rohkaisevasta viestistäsi sivupersoona! =)
Ja jos minä yhtään itseäni tunnen, niin kyllä seksi tulee kuulumaan oleellisena osana minun elämääni ihan sinne hamaan vanhuuteen saakka!Ei pelkästään siihen jälkikasvun saamiseen kuuluvana asiana! =)
kaikki sanoo;(
Joo, en minä kuivu, enkä minä menetä mielenkiintoa.
Niin se vaan hoitaa luonto omansa ja ukko kärvistelee pillun puutteessaan, kun naiselle riittääkin "yllättäen" lapsi.