Mies nimittelee rumasti naisia

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja SusuPala
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

SusuPala

Vieras
Millainen mies:

- Käyttää kaikista naisista halventavia nimityksiä: Huora, horoperse, kanttura, kusiviskuri, lösöperse varsinkin jos esim. virastoissa tai liikenteessä ei kaikki mene mielensä mukaan ja toisen osapuoli on nainen niin saattaa aivan avoimesti raivota ja nimitellä (täysin tuntematonta) naista näin.

- Suhtautuu vihamielisesti kaikkiin naisiin ja pitää ihan faktana, että nainen on miestä tyhmempi, eikä voi osata tiettyjä asioita siksi, että on nainen. Osaa käyttäytyä "miellyttävästi" ja lipevästi naista kohtaan silloin jos haluaa häneltä seksiä.

- Haukkuu kaikkia ex-naisiaan em. nimityksillä ja avoimesti kertoo, kuin se ja se oli seurustelun alussa ihana ja hyvätissinen, mutta rupsahti sitten ja muuttui v-mäiseksi akaksi. Erästä exää nimittelee köntykseksi ja pilailee hänen murteellista puhetyyliään.

- Erittäin rasistinen. Kaikki maahanmuuttajat pitäisi hänen mielestään ampua. Nimittelee mitä kauheimmilla nimityksillä ja ihan julkisesti. Näyttelee keskaria kaupungilla ym.

- Mielestään aina oikessa ja kukaan muu ei osaa, eikä tiedä mitään.
- Alkoholisti, vaikka ei myönnä sitä.
- Liikenne on hänelle rallikilpailu ja jos joku ohittaa niin huutaa ja raivoaa yms.
- Väkivalta on ensimmäinen ratkaisu riitatilanteissa. "Minulle ei vittuilla" (vetää turpaan).
- Naisen kanssa pitää tehdä lapsia vain, koska hänen "erinomaiselle suvulle" pitää saada jatkajia.

Niin, hän on minun mieheni. Varmaan ihmettelette miksi olen hänen kanssaan? Uskokaa tai älkää, mutta minua kohtaan hän on mitä ihanin ja käyttäytyy hyvin. Minua vain hämää, miksi hän käyttäytyy kaikkia muita ihmisiä kohtaan, kuten mainitsin. Olen alkanut miettimään, että millainen mies käyttäytyy noin?

Itseäni hävettäisi tuollainen puoliso.
Asiat mitä kerroit, niin mies vaikuttaa epävarmalta ja tuntee itsensä huonommaksi, kuin muut.
Ärhentelyllä ja hyökkäävyydellä jne. peittää pelot ja surut.
Suoraan sanoen taitaa olla vaarallinen yksilö liikenteessä, entäs jos tapaa samanlaisen yksilön.

No jopas!
Samoilla linjoilla turun tytön kanssa. Tuo että kohtelee sinua hyvin - siis myös jos olet jostain radikaalisti eri mieltä? Vai oletteko niin yksimielisiä ettei haastavia tilanteita synny?
En toki tarkoita että ongelmia pitäisi väenväkisin kehittää jollei niitä ole. Pistää vaan miettimään, kokeeko hän sinut niin oman egonsa jatkeeksi ettei koe tarvetta alentaa sinua puheillaan.

Koskeeko tuo lapsentekoperiaate myös sinua mikäli teillä on lapsia tai aiotte hankkia?
Ja se "fakta" että koska olet nainen, olet tyhmempi kuin hän (mutta hän vain ei jostain syystä koe tarvetta terottaa tätä "faktaa" sinulle, solvausten kera)?
Jos eroaisitte, niin siirtyisitköhän hänen ilmaisuissaan samaan kastiin muiden exien kanssa....
Mikäli, niin hänen suopeus sinua kohtaan on lähinnä hänen mielenmukaisten olosuhteiden, ei kunnioituksen ilmaus.

Mutta johtui mistä johtui, niin saamasi kohtelun täytyy olla kyllä todella hyvää että tahdot elää moisen örkin kanssa!

Suhteenne on hyvin tuore. Sinä vielä kiltisti mukailet miestä. Saat häneltä kauniita sanoja, kukkia yms.
Hän on yksi narsisteista. Hän kohtelee alussa uhriaan hyvin, jotta tämä jäisi koukkuun. Sinä et merkitse hänelle muuta kuin maaperää, jossa hänen "ylevä" sukunsa voi jatkua. Kun sinä olet jäänyt ansaan, menetät kaiken vapautesi. Et saa enää tavata ystäviäsi, perhettäsi, et ketään. Sinähän olet miehesi omaisuutta, jonka tulee orjan lailla totella. Jos et tottele, saat selkääsi, nyrkistä naamaasi jne.
Juokse pois, niin kauan kuin vielä voit.

Mies on A-tyyppiä eli hänellä on iso sydäntautiriski. V-käyrä huippulukemissa, samoin lienee verenpaine. Elämänhallinta niin ja näin, tiukoilla on itsensä ja muiden kanssa. Mahdollisesti narsisti. Huippumieheksi ei osoittautune koskaan. Sinuna pelastautuisin, kun vielä voit, mutta jostain syystä epäilen, oliko tuossa kaikki ja ei mitään liikaa.

Millainen mies:

- Suhtautuu vihamielisesti kaikkiin naisiin ja pitää ihan faktana, että nainen on miestä tyhmempi, eikä voi osata tiettyjä asioita siksi, että on nainen. Osaa käyttäytyä "miellyttävästi" ja lipevästi naista kohtaan silloin jos haluaa häneltä seksiä.

Niin, hän on minun mieheni. Varmaan ihmettelette miksi olen hänen kanssaan? Uskokaa tai älkää, mutta minua kohtaan hän on mitä ihanin ja käyttäytyy hyvin. Minua vain hämää, miksi hän käyttäytyy kaikkia muita ihmisiä kohtaan, kuten mainitsin. Olen alkanut miettimään, että millainen mies käyttäytyy noin?

Hän haluaa sinulta jotakin, kunnes lopulta olet haukuttu ex. Millainen itse olet, kun suostut elämään rasistin ja naisia aliarvioivan miehen kanssa? Taitaa puhua sinustakin takanapäin.
Millainen mies käyttäytyy noin? Sellainen, joka ei pohjimmiltaan arvosta itseään, todella kuvottava ja yksinkertainen tyyppi.
Eikö hävetä liikkua tuollaisen kanssa?

Viimeksi muokattu:
miehesi suhtautuu vihamielisesti kaikkiin naisiin,pitää heitä itseään tyhmempänä, kun miestä vituttaa vetää naistaan turpaan jne.. mutta ei sinua. Joko olette homopari tai sitten valehtelet.

Vanha kansa sanoo, vakka kantensa valitsee.
Päteekö sanonta teidän kohdallanne?

Kyllä sinun täytyy olla päästäsi vialla, kun kuljet tuollaisen miehen kanssa. Vaikka puolisot eivät ole kaikesta samaa mieltä, niin kyllä sinä hyväksyt ihmisten solvaamisen, lyömisen ja rasismin, kun olet hänen kanssaan.

Entä tulevaisuus? Jos erehdyt tekemään lapsia hänen kanssaan, niin tiedät, mitä isänsä heille opettaa. Sinusta ei siinä vaiheessa ole enää edes inisemään muita näkemyksiä.

Kyllä on ihminen alas antanut itsensä mennä kun tuollaisen miehen kanssa elämänsä tuhlaa. Sentään jotain kunnioitusta toisia ihmisiä kohtaan pitää olla, tuollaisella miehellä koko ihmisyys on täysin hukassa. Aina vaan tulee mieleen, että millaisissa oloissa persoona on lapsuutensa viettänyt, oppinsa ja mallinsa saanut.

Varmaan mies pelkää kaikkea mitä ympärillä tapahtuu. Ei uskalla liikkua tietyissä paikoissa yksin ja saa ilmeisesti jotain tyydytystä ja hyvää oloa toisten mollaamisesta ja naiset ovat kohteena. Mutta tuota en usko pitemmän päälle, että miehen kohtelu olisi aina ihanaa. Joskus tulee eripura tai riita ja mitä sitten tapahtuu.

minäkään en olisi päivääkään tuon kaverin kanssa.
Vain tosi idiootti kuuntelee tuollaista ääliötä viittä minuuttia pidempään?
Jos joku noin vajakin kanssa seurustelee, niin, todellakin todellakin, siinä vakka kantensa valitsee!!!