Mies oli minulle ilkeä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ja tää kirjoittaja on joku seko narsistijankuttaja, joka on käynyt lisäilemässä minun ketjuuni pitkiä pätkiä narsismista, itseään puhuttavasta aiheesta.
Ap
Älä aina jaksa, Luuletko, ettei tämän palstalaiset lue ikinä vauvapalstaa. Ei me olla sekoja vauvalla, mutta sä oot palstan vahvin pahoinvointia aiheuttava vastuuntunnottomullasi lapsiasi kohtaan ja miten surkeasti heitä kohtelet. Vauvalla on useat hahmottaneet sut narsistiksi. Olet ainoa todella toteuneeksi.

No jos vanhin on 10v. Ja mä halusin omaan rauhaan, mutta se onneksi sopi muille, oli kyllä vähän pakkokin sopia, jos eivät halunneet kuunnella mun raivareita.
Ap
Syötät eniten soopaa palstoille ja kerjäät huomiota. Omakertomasi mukaan kuka tahansa normaali lasten isä olis feidannut sut ulos,.siihen pieneen yksiöösi, josta sä oot kehitellyt mammonaomaisuuksia itsellesi. Ja tehnyt pahaa lapsillesi, se oli sen jälkeen kun vain haukuit äitiäsi ja miestäsi.

Ja tää kirjoittaja on joku seko narsistijankuttaja, joka on käynyt lisäilemässä minun ketjuuni pitkiä pätkiä narsismista, itseään puhuttavasta aiheesta.
Ap
Sun ketjuihin on vauvalla about kaikki reagoinneet, että olet seko, narsistiäiti. Kuten minäkin olen sinusta sanonut, vuosien kirjoittelusi jälkeen. Ja kyllä, minullakin on asiantuntemusta narsismista, kun sellainen on äitinä, tiedän mistä puhun. Joko olet käsitellyt vauvaan saamasi kaikki narsistiäidin ohjeistusvinkit, kun omana äitinä on narsisti? Vauvalta vastattaisiin että et ole, huutelet täällä huomiota.

Syötät eniten soopaa palstoille ja kerjäät huomiota. Omakertomasi mukaan kuka tahansa normaali lasten isä olis feidannut sut ulos,.siihen pieneen yksiöösi, josta sä oot kehitellyt mammonaomaisuuksia itsellesi. Ja tehnyt pahaa lapsillesi, se oli sen jälkeen kun vain haukuit äitiäsi ja miestäsi.
Mitä sä oikein selität? Minä lähdin koska oli paha olla, mutta ethän sä sellaisesta tajua, taukki, mitään.
Ap

Sun ketjuihin on vauvalla about kaikki reagoinneet, että olet seko, narsistiäiti. Kuten minäkin olen sinusta sanonut, vuosien kirjoittelusi jälkeen. Ja kyllä, minullakin on asiantuntemusta narsismista, kun sellainen on äitinä, tiedän mistä puhun. Joko olet käsitellyt vauvaan saamasi kaikki narsistiäidin ohjeistusvinkit, kun omana äitinä on narsisti? Vauvalta vastattaisiin että et ole, huutelet täällä huomiota.
En ole mikään narsisti, niin ei oo tarvinnut käsitellä minkään "vinkkien" mukaan asioitani, muuten kyllä. Itse vaikutat hiukan häiriintyneelle.
Ap

Mies oli ilkeä, sitä aion työstää nyt seuraavaksi. Ja miten pääsen eroon säälimättä siitä, ettei nyt edes säätiedostusta saanut katsoa, koska MÄ SOITIN ja syyttää siitä minua.
Ap

Jokainen tolkun ihminen ois rajannut heti selkeästi, että "katson nyt telkkaria", eikä ulisi mulle, ettei nähnyt jotain MUN takia! Jos ei kerro mitään että ei voi/halua siksi puhua nyt juuri kanssani.
Ap

Mitä sä oikein selität? Minä lähdin koska oli paha olla, mutta ethän sä sellaisesta tajua, taukki, mitään.
Ap
Sä lähdit, koska se oli lapsille parhaaksi, taukki.Lapsiasi kohtaan olet ollut vauvalle aktiivisine kirjoittamisine mukaan hirviö. Itse kuvittelet olevasi hyvä, kun haet omaa hyvää oloa, lapsillesi teet hirveätä paskaa. Narsisti on lapsen asteella ja kommunikoi vastakritiikkiin sanoin taukki, tyhmä, et mitään tajua, mitä selitä ja puhuu paljon valetta.

.
Ja sekopäät reagoi, että olen seko, moni ihan fiksu on reagoinut täysin toisin.
Ap
Joo niin se menee, kun sekopää touhuilee itsekseen eikä takjua, ja ne monet fiksut on tarkkaan ottaen heitä, kenelle annat itsestäsi tietyn aikaa fiksua kuvaa, kun oikein pinnistelee.Et ole ikinä älynnyt, että fiksuksi tullaan aikuisena/äitinä, kun otetaan vastuuta ja myös kommunikoidaan ihmisten kanssa normaalisti, hiekkalaatikko-elementti ei auta aikuisena. Saatika vanhempana. Pannut, lapsen saattanut maailmaan ei voi olla kuin teini, tai lapsi, sen jäkeen kun on pannut ihan nopsaan tai ilman ehkäisyä. Mikä tällä kivikissaäidillä on ollut operaatonn merkiys? Suljettiinko siltä taas vapaa-aika, haloo?

.

Joo niin se menee, kun sekopää touhuilee itsekseen eikä takjua, ja ne monet fiksut on tarkkaan ottaen heitä, kenelle annat itsestäsi tietyn aikaa fiksua kuvaa, kun oikein pinnistelee.Et ole ikinä älynnyt, että fiksuksi tullaan aikuisena/äitinä, kun otetaan vastuuta ja myös kommunikoidaan ihmisten kanssa normaalisti, hiekkalaatikko-elementti ei auta aikuisena. Saatika vanhempana. Pannut, lapsen saattanut maailmaan ei voi olla kuin teini, tai lapsi, sen jäkeen kun on pannut ihan nopsaan tai ilman ehkäisyä. Mikä tällä kivikissaäidillä on ollut operaatonn merkiys? Suljettiinko siltä taas vapaa-aika, haloo?
En ole antanut mitään tiettyä kuvaa, aivan samoihin ketjuihin fikut on vastailleet, kuin sinäkin. Saan mä käyttää hiekkalaatikkoelementtiä, jos kaikki muutkin sitä käyttävät. Paitsi ne fiksut, he vievät ja auttavat ja tukevat minua pois päin siitä.
Nytkin on vielä tosi paha mieli siitä, että mies toimi noin. Paha mieli eniten kumpuaa lapsuudesta, jossa äitini toimi noin jatkuvasti ja pisti minut kärsimään omasta vajavaisuudestaan. Lapsena mulla ei ollut ketään, joka olisi tuollaiset tilanteet korjannut ja sanonut äidilleni, että ole akka saatana hiljaa, ole kaatamatta lapsesi niskaan sitä, että olet itse vajaa vittupää.
En nytkään tiedä, mitä tehdä. Miehen asenne ja kommentti oksettavat, ja tuollaisen kanssa pitäisi hoitaa muka asioita. En halua, että hän loukkaa ja satuttaa minua, jos itse ei osaa pitää rajojaan elämisessään.
Ap

Juuri tällaiset tilanteet pahentavat masennustani, pitää puhua terapeutin kanssa, että miten eläisin niin, ettei mies satuta ja loukkaa minua. Tuskin mies tarkoitti, mutta se ei auta minua yhtään. Jos äitinikin kuvitteli, ettei mua satu, kun ei miellä satuttavansa, niin aika paska ämmä onkin. Todellakin satutti ja vei kaiken elämäniloni se saatana.
Ap

Yhteistyössä