Mies on alasti saunan jälkeen ja nyt lapsetkin on alkanut tehdä samoin grrrrr.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "mami"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

"mami"

Vieras
Mun mies on sellainen kotinudisti ja nyt lapsetkin tekee samoin, ei suostu pukea esim saunan jälkeen. Joskus jopa riisuu ihan noin vain kaikki pois ja sanoo että on niin kivaa olla alasti. Minä en oikein tykkää.

Miten se on teillä?

Meillä on kyllä yleensä koko porukka vaatteet päällä aina paitsi saunassa ja suihkussa. Minä en tykkäisi jos täällä mentäisiin ympäriinsä nakuna.

Meillä jo sen verran monen ikäistä porukkaa et aluhousut vaadin jalkaan. Muuten saa olla ilman vaatetta jos sille tuntuu. Meillä esim kaikki (muut paitsi minä ja pienin) nukkuvat pelkät pikkarit jalassa ja vapaa aamuina ei kellään kiire pukemaan..

En näe sitä ongelmana kotona jossei sitten ole vierailijoita. Mies on usein kotona alasti/kylpytakki jotenkuten päällä, mutta se tapa ei ole tarttunut tyttäreen. Toinen on vielä niin pieni, mutta kovin lämminveristä sorttia, että edessä on todennäköisesti paljon nakuilua :D

Sitä pitäisin kyllä tärkeänä, että painotetaan tuon käytöksen olevan sopivaa vain omassa kotona. Tää on mun sulkeutunut näkemys :P

[QUOTE="mami";23779251]Mun mies on sellainen kotinudisti ja nyt lapsetkin tekee samoin, ei suostu pukea esim saunan jälkeen. Joskus jopa riisuu ihan noin vain kaikki pois ja sanoo että on niin kivaa olla alasti. Minä en oikein tykkää.

Miten se on teillä?[/QUOTE]

No hyissaatana. Olisit synnyttänyt ne lapset vaatteet päällä, niinkuin ihmisen kuuluu olla. :whistle:

Yhteistyössä