Mies on käyny vieraissa ja saanu lapsia toisen kanssa!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "petetty"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Onko tällä toisella petetty tyypillä hauskaa kirjottamaan tänne tälläisiä tekstejä? Nämä tämän päivän tekstit ei siis ole minun kirjottamia.
Haluan uskoa että voimme miehen kanssa yhdessä tämän selvittää ja että hän oikeasti on nyt muuttunut. Mutta tottakai joudun pelkäämään että jos jotain taas tapahtuu. Enkä tällä hetkellä luota mieheeni ollenkaan. Mutta yritämme rakentaa luottamusta takaisin ja olemme kumpikin sitoutuneet pelastamaan suhteemme. Varmaan olen jotenkin riippuvainen hänestä mutta en pysty näkemään tulevaisuuttani ilman häntä. Ja kyllä sen tajuan että ei se lasten vika ole että tilanne on tämä. Mutta minä en niitä lapsia elämääni halua. He repisivät joka kerta haavat taas auki ja muistuttaisi minua tuosta miehen suhteesta. Ja en todellakaan halua että mies tulee näkemään tuota naista. Ties mitä se nainen yrittää. Käyttää varmasti lapsiaan joinain aseina yrittäen saada miestäni takaisin. Tuo nainen on niin kiero kuin voi olla. Kuten noista elareista huomasi. Aluksi ei mitään vaatimuksia mutta sitten yhtäkkiä niitä alko vaatimaan kun mies oli sanonut että ei todellakaan ole perustamassa mitään perhettä hänen kanssaan. Yrittää hankaloittaa meidän elämäämme.

Oli borvoossa tai ei niin vittumainen ja ilkeä ihminen on sellainen, joka vaatii isää olemaan pitämättä yhteyttä lapsiinsa. Sen sijaan pitäisi tukea siinä. Onkohan asiat empaattisuus ja omatunto yhtään tuttuja. Itse saa tietysti ajatella mitä haluaa ja olla mielessään mitä vaan noista lapsista mutta niinkauan kuin miehen kanssa on yhdessä pitäisi vaan jaksaa olla asiallinen äitipuoli. Muuten on paska ihminen.

[QUOTE="petetty";30796522]Onko tällä toisella petetty tyypillä hauskaa kirjottamaan tänne tälläisiä tekstejä? Nämä tämän päivän tekstit ei siis ole minun kirjottamia.
Haluan uskoa että voimme miehen kanssa yhdessä tämän selvittää ja että hän oikeasti on nyt muuttunut. Mutta tottakai joudun pelkäämään että jos jotain taas tapahtuu. Enkä tällä hetkellä luota mieheeni ollenkaan. Mutta yritämme rakentaa luottamusta takaisin ja olemme kumpikin sitoutuneet pelastamaan suhteemme. Varmaan olen jotenkin riippuvainen hänestä mutta en pysty näkemään tulevaisuuttani ilman häntä. Ja kyllä sen tajuan että ei se lasten vika ole että tilanne on tämä. Mutta minä en niitä lapsia elämääni halua. He repisivät joka kerta haavat taas auki ja muistuttaisi minua tuosta miehen suhteesta. Ja en todellakaan halua että mies tulee näkemään tuota naista. Ties mitä se nainen yrittää. Käyttää varmasti lapsiaan joinain aseina yrittäen saada miestäni takaisin. Tuo nainen on niin kiero kuin voi olla. Kuten noista elareista huomasi. Aluksi ei mitään vaatimuksia mutta sitten yhtäkkiä niitä alko vaatimaan kun mies oli sanonut että ei todellakaan ole perustamassa mitään perhettä hänen kanssaan. Yrittää hankaloittaa meidän elämäämme.[/QUOTE]

Sinun viaton pikku masentunut miesrukka se kiero tässä on. Toiselle naiselle on takuulla uskotellut eroavansa sinusta ja perustavansa perheen hänen kanssaan. Hei haloo, heillä on yhdessä KAKSI LASTA, ei yksi. Se ukkeli tulee pettämään sinua uudelleen tilaisuuden tullen, varmaan jättämäänkin, jos paremmin tilanteeseen sopiva tulee vastaan.

Paras ratkaisu on (itsellesi myös), että jätät miehen nyt suosiolla, etkä vie lapsilta isäänsä. Kyllä niiden lasten oikeudet menee omien haaveidesi edelle, ja huom. haaveesi ei tule toteutumaan. Te ette kyllä elä onnellisina yhdessä elämäänne loppuun asti, kun mies on läpimätä. Ei kaikki masentuneet päädy kuin taikaiskusta perustamaan perhettä kahden lapsen kera toisen naisen kanssa, ja kutsu sitä sitten vahingoksi... Ja vain kelvoton sika sitten vielä hylkää lapset kotisleikin lopuksi, että et kyllä haluaisi häntä isäksi omille lapsillesi.

Yhteistyössä