Mies on niin muuttunut lapsen myötä.. :(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja :(
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
?

:(

Vieras
olen niin pettynyt mieheen.. tiuskii lapselle (kohta 4 vuotias), jos ei heti mene nukkumaan, kiroaakin sille. Lapsi on niin isän perään jatkuvasti ja mies sitten hermostuu siitä, kun minä äitinä en muka tee mitään.
Helpommalla pääsee kun mies esim. kylvettää lapsemme. On itsessänikin vikoja, mutta kauheeta katsella sivusta kuinka kaikki lapsen kanssa vietetty aika on kuin tervaa miehelle. :(

Onko toisten miehet muuttuneet lapsen myötä ja käyttäytyvätkö samoin.

ei siinä noin pitäis käydä,siis onko ain a ollut uolle 4v:lle tuommonen ja onko se teidän ainoa lapsi? miehellä varmaan stressiä jostain,työstä,parisuhteesta tai oman ajan puutetta? sillon pinna kiristyy kaikilla...ei ihan ensmmäisenä haluais ainakaan ajatella ettei lapsesta välitä,toivottavasti ei oo niin.

Kuulostaa kamalalta. Meillä mies ottaa 4 vuotiaan kuopuksen mukaan pihahommiin ja metsälle ja saunoo mielellään pojan kanssa. Tosin poika pesee itse itsensä, eikä tarvitse välttämättä enää mitään kylvetysapua.

Itse tiuskin lapsille, jos olen väsynyt tai on jokin tärkeä työ kesken. Onkohan miehellä stressiä? Ei sitä silti saisi lapseen purkaa.

Yhteistyössä