Mies osti mulle koiranpennu ja mä en halua sitä!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja saara
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

saara

Vieras
Ajatteli, että se olis kiva kaveri mulle ja lapsille, kun päivisin keskenämme kotona ollaan. Mies on myös usein työmatkoilla, että olisi meille sitten koirasta seuraa. Just joo, mä en halua sitä. Mä en jaksa käydä sen kanssa pakosti lenkillä monta monta kertaa päivässä ja hoitaa sitä muutenkin. Imuroidakin pitäisi sitten useemmin ja kuskata sitä eläinlääkäriin ja kuskata kaupasta koiranruokaa, sitä pitää kouluttaa ja kaikkee. Lapsissakin on ihan tarpeeksi hommaa. Mä en muutenkaan ole mikään koiraihminen. Mihin ton voi palauttaa?

Mulle mies lupasi, että sitten kun valmistun (menee useampi vuosi), niin ostaa mulle toisen koiran tuon vanhan kaveriksi. Nyt tuntuu kivalta ajatukselta, mutta sanoin, että sen pitää varmistaa silti, haluanko toisen koiran silloin.

No kasvattajalle tietysti. On muuten aika hassu kasvattaja jos myy pennun noin ihmiselle joka ostaa sen lahjaksi. :/ (hassua ajattelua myös mieheltä hankkia tuollainen "lahja")

Meillä tilanne taas niinpäin että minä haluaisin sen koiran, mutta mies vielä epäilevällä kannalla, saas nähdä miten käy. Eilen syntyi pentue josta koiruutta haaveilisin...

Mies meillä enemmän koirista tykkää, joten kai se ajatteli myös että sen on kiva käydä koiran kanssa lenkillä aina joskus jne. Mutta kun mä sen kuitenkin joudun pääasiassa hoitamaan, mies on niin paljon poissa. Koira on labbis. Oon joskus sanonut, että kissan voisin ottaa, niin mies tuo mulle koiran! Eihän se nyt oo ollenkaan sama asia. Sanoinkin, etten halua sitä mutta mies haluaisi... Ei siitä nyt kuulemma niin paljon vaivaa voi olla... Ja pöh, kyllä on, mulle ihan liikaa.

Ensimmäistä kertaa palstailuhistorian aikana sanon tämän ääneen:

Onko pentu PORVOOSTA??!!

Eihän kukaan voi olla noin tollo, että hankkii koiran toiselle kysymättä lahjaksi, kun toisella on talo täynnä lapsia ja hommaa siitä, kyllä kait jokainen ymmärtää, mikä työ koiranpennusta on??

En usko pätkääkään tätä juttua.

Yhteistyössä