Mies Oulun seudulta?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja teiju
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

teiju

Vieras
Mistä sais kohta 40v nainen kunnollisen miehen Oulun seudulta? En mene seuroihin kun kirkkouskonto ei ole minulle niin tärkeä :D. Mutta oikeasti alkaa olla epätoivoinen olo, pitääkö aina olla yksin :( ...

Tule Nightclub Tähteen huomenna (sinne iskelmä ravintolan puolelle) 23.00 niin saat kunnon miehen. Toivoo: Herra 45v, yrittäjä, 186/88, vastuutuntoinen, (kuulema komeakin), luotettava, en mikään yhdenyön juttu (viime suhde kesti 18v, vaimo menehtyi 3v sitten), nainen hakusessa. Laitan huomenna vaaleansinisen kauluspaidan ja mustan kravaatin, tummat hiukset ja siniset silmät. Ja kultainen kello vasemmassa ranteessa. Tunnistat varmasti. :-)

Jep ja lisään vielä, en ryyppäile. Tykkään vaan käydä siellä koska paras ystäväni on töissä siellä. Paukun pari voin ottaa mutta en kännejä. Join kännit viimeksi toissa uutenavuotena, huonoin tuloksin.

Tule Nightclub Tähteen huomenna (sinne iskelmä ravintolan puolelle) 23.00 niin saat kunnon miehen. Toivoo: Herra 45v, yrittäjä, 186/88, vastuutuntoinen, (kuulema komeakin), luotettava, en mikään yhdenyön juttu (viime suhde kesti 18v, vaimo menehtyi 3v sitten), nainen hakusessa. Laitan huomenna vaaleansinisen kauluspaidan ja mustan kravaatin, tummat hiukset ja siniset silmät. Ja kultainen kello vasemmassa ranteessa. Tunnistat varmasti. :-)
:laugh:

Tämä kuulostaa niin epätoivoiselta ja juustoiselta että voisin mennä katsomaan tätä dubleekelloista jo ihan naurujen vuoksi. Otan raiskauspillin ja kyynelkaasusumuttimen varuiksi mukaan.

[QUOTE="vieras";28666498]Voi harmi :(
Jos mä asuisin siellä päin, olisin tullut. Tsemppiä etsintään![/QUOTE]

Niin, yritin rehellisesti itsestäni kertoa ja esittäytyä mutta kai sitten luultiin että olen feikki. Vai onko se provo se sana mitä täällä käytetään... Mutta kuitenkin.
Noh, eihän tämä sivu kyllä ole treffi sivu joten ymmärrän kyllä :-)

Yhteistyössä