mies pakottaa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tara
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

tara

Vieras
en keksinyt sopivaa otsikkoa joten laitoin tuollaisen, tai liittyyhän sekin tähän...
eli, olen ollut mieheni kanssa yhdessä noin 2 vuotta ja seksiä on joka päivä. nyt kuitenkin mieheni haluaa että otan häneltä suihin myös joka päivä. ei siinä mitään, mutta jos kieltäydyn, väsymyksen tai jonkun muun syyn takia, mieheni vetää herneet nenäänsä. hän suuttuu ja huutaa minulle niin kauan kunnes teen sen. viime viikot olen ottanut suihin, koska tiedän että en saa nukkua koko yönä jos en ota... help me!

Mulla oli tästä aiheesta ketju erotiikan puolella otsikolla Suihinottoa ja anaaliseksiä pakosta. Sain siellä tosi ihanaa palautetta, eli jos viitsit käydä lukaisemassa. KOita jaksaa...

No siinä sitten otat, niin kauan kuin otat, suihin päivällä,suihin illalla ja taas...

Se mies ei varmaan sulle tule sanomaan, että "" ei muakaan huvita, kun sä et näytä halukkaalta...mä kiihotun siitä, että säkin olet mukana ja nautit musta""...

Jotta treeneehan poskias tai ALA AJATTELEMAAN ITTEÄS. Ei mies pakota, jos siinä on hiukkaakkaan miestä!

T: Äiree 36 v.

Siis haloo, jos joku äijä alkais mulle huutaan kun en ota suihin niin huh huh! Ei se ole mun velvollisuus, kyllä mulla on oikeus valita itsenäisenä ihmisenä että mitä teen ja milloin. Mies on hullu alistaja joka tuollaista tekee. Huom! Tuo ei sit ole rakkautta vaan halua alistaa. Hän siis nauttii kun saa alistaa ja näkee kuinka sä alistut ja kärsit.
....Muutenkin, sexiä joka päivä? Mä en jaksais, varsinkin kun välillä on todella väsynyt illalla töitten ja kotitöitten jälkeen....Ja siinä alkais äijä vielä huutaan jostain suihin otosta....Varmaan mulla jo napsahtais siinä vaiheessa iso pyörä päästä!!!

Yhteistyössä