mies palannut eksien luo? uskallanko

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kahden vaiheella
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kahden vaiheella

Vieras
Tapailen miestä, joka on seurustellut ja asunut avoliitossa ainakin kolmen eksänsä kanssa. Tai ainakin kahden kanssa ollut avoliitossakin, kolmannesta en tiedä kuin että ovat kaksi kertää seurustellut. Mies on siis seurustellut saman ihmisen kanssa aina kaksi tai kolme kertaa. Välissä seurustellut eksän kanssa ja palannut taas toisen eksän kanssa. Tapailen nyt tätä miestä ja mietin, uskaltaako tuollaisen kanssa alkaa olemaan. Mahtaako hänelle olla yks lysti kenen kanssa on?? Uskaltaisitteko itse alkaa tuollaisen kanssa suhteeseen? Osa noista hänen suhteistaan on kestänyt vuosiakin ja lapsiakin on saanut. Mitä tässä nyt sitten tekisi?

[QUOTE="vieras";25424321]En lähtis minnekään. Onkohan mun ex? Onko pojat 19 ja 11?[/QUOTE]

Ei oo, lapset on nuorempia. Miten teille kävi?

Kaverini tietää tuon miehen ja varoitti, että tuo mies ottaa akkoja vain kodinhoitajaksi että pääsee itse vähemmällä. Mutta ei mun kaveri oikeasti tunne tuota miestä. Ei mies vaikuta siltä, mutta en tiiä, on alkanu tuntua, että onko kaveri oikeassa. Kun sain vasta eilen selville, että on useamman eksän kanssa seurustellu uudestaan. Luulin ennen, että vain yhden.

Voihan hän sinun kohdalla tehdä poikkeuksen ja suhteenne jatkuu elämänne loppuun asti :) Kauheasti ei pidä menneitä miettiä ja varsinkaan muita kuunnella. Rohkeasti vaan eteenpäin, jos itsestä hyvältä tuntuu :)

Voi hyvänenaika ! Etkö sinä muille nyt kelpaa, kun varta vasten suden suuhun pyrit ? Näitä on enemmänkin, jotka pyörii piiriä, jopa neljättä kierrosta. Kun ei osata päättää, soudetaan ja huovataan. Haluatko sinä todella tuohon piiriin mukaan ?

Mä en lähtis tuohon leikkiin. Ei tartte suuriakaan ennustajanlahjoja päätelläkseen, miten miehen tulevillekin suhteille käy. Sitoutumiskyvytön tossukka, joka ei edes tiedä mitä haluaa. Hyi.

Ei oo, lapset on nuorempia. Miten teille kävi?

Kaverini tietää tuon miehen ja varoitti, että tuo mies ottaa akkoja vain kodinhoitajaksi että pääsee itse vähemmällä. Mutta ei mun kaveri oikeasti tunne tuota miestä. Ei mies vaikuta siltä, mutta en tiiä, on alkanu tuntua, että onko kaveri oikeassa. Kun sain vasta eilen selville, että on useamman eksän kanssa seurustellu uudestaan. Luulin ennen, että vain yhden.

Aloimme seurustella. Miehellä takana avoliittoja, avioliittoja ja seurustelusuhteita. Kaikki halusi tapahtuvan nopeasti. Kaikki myös päättyi nopeasti. Hän oli jättänyt kaikki naiset ja niin jäin minäkin ykskaks. Nyt olen ystävä kahden exän kanssa. Mies on tavallaan kiltti ja ihana, mutta hänen äiti ja isäpuoli on koko ajan kaikessa mukana mitä tehtiin. Anoppikokelas pesi ikkunat ja soitti joka päivä ja kysyi miten menee.
Oli myös monen kanssa seurustellut useamman kerran. Minä en siihen suostunut.

Minä seurustelin joskut miehen kanssa, joka palasi aina entisten luokse.

Se luuli että tuollainen homma toimisi minun kanssa, jätti mut ja oli pari viikon päästä takasin kinuamassa, en ottanut en... siitäkös suuttui ja rupesi jatkuvaa kiusaa ja vainoamista tekee.. pääsin mä lopulta eroon kun uhkasin rikosilmoituksella, jos enää yksikään kiusanteko minuun kohdistuu...

Yhteistyössä