Mies pelannut tietokoneella 2 asti, ei siinä mitään mut ku ei voi puhua sille mitään ja sen kaverit kuulee kaikki mitä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tälleemeillä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ap, ensin sä valitat miehesi käytöksestä täällä, mutta sitten kuitenkin puolustelet sitä, kun täällä annetaan oikein hyviä vinkkejä. Minä menisin tasan tarkasti kovaan ääneen kertomaan miehelle, miten olisi voinut saada lempeä, kuten joku tuolla ylempänä jo kertoikin. Tai vaikka, että oisko jo aika ottaa se sininen pilleri, niin seisoo sitten, kun illemmalla (toivottavasti) lemmitään. Ehkä alkaisi ukollekin iskostua päähän, että sua ottaa päähän tuo toiminta.

Kaikenlaisia pareja sitä onkin :) Aika vieras maailma minulle tällaiset. Menee vähän samaan sarjaan kuin hammastahnan väärä puristelu sun muu. Tietysti pitää huomioida naisen erilainen ajattelutapa mutta silti...

Uskon, että naisissakin toiset ovat helpompia kuin toiset, vähän kuten vauvoissa :)

[QUOTE="mies";27926704]Kaikenlaisia pareja sitä onkin :) Aika vieras maailma minulle tällaiset. Menee vähän samaan sarjaan kuin hammastahnan väärä puristelu sun muu. Tietysti pitää huomioida naisen erilainen ajattelutapa mutta silti...

Uskon, että naisissakin toiset ovat helpompia kuin toiset, vähän kuten vauvoissa :)[/QUOTE]

öö, tästä ei kyllä saanu päätä tai häntää.. Ootko miehen puolella vai naisen?

Niin muuten, vasta oli tutkimus jonka mukaan yksi asia menee miehillä seksin edelle. Ja arvatkaapa mikä se on, ylläri ylläri pelaaminen! Täälläki on mies valittanut kun seksiä niin vähän, mutta eipä valita enää kun kerroin että saattaspa olla jos nyt sattuis sitä yhteistä aikaa olemaan... Prkl. Ja tyky tyky tyky, pelaaminen jatkuu.

Mitä hittoa, miksi ihmeessä ei saisi vaatia olemaan pelaamatta vaikkei olekaan yhteisiä lapsia? Kuitenkin mies on parisuhteessa sinun kanssasi, asutte kaikki saman katon alla ja olette täten yhtä perhettä. Perhettä koskee yhteiset säännöt aivan kuten parisuhteessakin on pelisäännöt. Kuuluukko tuollainen käytös mielestäsi yhteisiin pelisääntöihin?

Tuota, sun viesteistä vaikuttaa siltä että et ole tainnut yrittää sitä että PUHUT miehelle ja kerrot miksi pelaaminen sua vaivaa? On se kumma ettei asioita voi selvittää kuten aikuiset.

[QUOTE="A.p";27926580]Sit nytkään mä en sais olla asiasta suuttunut, jos näytän suuttumukseni niin se kääntyy mua itseäni vastaan, mä oon se paha muija joka suuttuu kun mies tahtoo pelata.

Mä käyttäydyn siltä miltä musta tuntuu. Saattaa olla monta kk pelaamatta ja sit näin[/QUOTE]

Jospa perehtyisit siihen mitä on kirjoitettu muista addiktioista, lähinnä alkoholisteista ja heidän läheisistään. Mies käyttäytyy noin, koska sinä annat sen jatkua, ja kaikki addiktit vetoavat ensin tähän, että ongelma on sillä toisella, ja seuraavaksi siihen että pakkohan tässä on pelata kun toinen on aina naama nurimpäi. Jos miehen tavarat menee kassiin ja ovesta ulos joka kerta kun hänen pelaamisensa on naisen syytä, niin eiköhän tuo strategia menetä tenhovoimansa.

Mutta teillä on parisuhdeongelma, johon sinä olet kynnysmattovietteinesi ihan yhtä syyllinen. Mars kirjastoon.