K
Karvas kalkki
Vieras
Olen 39-vuotias nainen, avoliittoa takana neljä vuotta. Olemme mieheni kanssa yrittäneet lasta jo vuoden verran, kummallakin vauvakuume. Miehellä on kouluikäinen tytär edellisestä liitosta, itse olen lapseton. Nyt kuitenkin mies ihan ykskaksyllättäen perui puheensa eikä haluakaan enää lasta kanssani. Minun olisi hänen mukaansa ollut PAKKO rakastaa kumpaakin lasta, siis tytärtään sekä yhteistä, aivan prikulleen yhtä paljon. Koska hänen mielestään en ole ollut tarpeeksi atiivinen tytärtään kohtaan, ei hän myöskään halua yhteistä lasta.
Olen aivan tyrimistynyt! Nyt on vihonviimeinen tilaisuus minun tulla äidiksi ja tämän mieheni haluaa minulta kieltää. Mitä nyt eteen, lähdenkö vai jäänkö suhteeseen? Jos lähden, on epätodennäköistä löytää uusi hyvä mies ajoissa lapsentekoon. Jos jään, on suuri riski katkeroitua. Neuvoja, anybody?
Olen aivan tyrimistynyt! Nyt on vihonviimeinen tilaisuus minun tulla äidiksi ja tämän mieheni haluaa minulta kieltää. Mitä nyt eteen, lähdenkö vai jäänkö suhteeseen? Jos lähden, on epätodennäköistä löytää uusi hyvä mies ajoissa lapsentekoon. Jos jään, on suuri riski katkeroitua. Neuvoja, anybody?