Mies perui päätöksensä lapsesta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Karvas kalkki
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja myrkkysumakki:
Alkuperäinen kirjoittaja mustaa valkoiselle:
Hanki miehelle kaikenlaisia tutkimuksia sisarusten tärkeydestä. Sillä kun kuolette (tai no miehesi ja eksvaimo), lapselle ei jää muuta lähisukua ellei tytöllä ole sisaruksia. Sisarusten kautta lapsi oppii jakamista ja (todennäköisemmin) lapsesta ei kasva itsekästä ja pilalle hemmoteltua teiniä/aikuista.

Mutta joo, kannattaa käydä tutkimuksissa, sillä jos jotain onkin "pielessä" se voidaan joko hoitaa tai joudut vähitellen hyväksymään ettei lapsia tule ja voitte elää tätä tavallista uusioperhe-elämää.

tuota sen verran realismia, että jos lapsi 13 vuotiaaksi kasvaa ainokaisena, puolisisaruksen saaminen ei mittavasti tilannetta muuta.

Ja tuo ainokainenhan olisi siis 13 vuotta lapsen syntyessä, JOS jollain ihmeen kaupalla ap pamahtaisi paksuksi ilman miehensä yhteistyötä.

Mies ei liene täysin tollo?

Ala puhu lapia paahasi kun et nakojaan mistaan mitaan tieda. Olin itse juuri tuon ikainen kun sisareni syntyi ja me olemme hyvin laheisia. Olen ikuisesti kiitollinen aidilleni etta hankki viela toisen lapsen, ilman hanta tuntisin oloni tassa maailmassa nimenomaan aika orvoksi.

Ja samaa mielta muitten kanssa, millainen aikuinen mies vetoaa 12-vuotiaan sisaruksen mielipiteeseen lastentekoasiassa? Vaikka lapsi olisi asiasta jotain sanonutkin, oikeasti aikuinen mies ei elamaansa siihen perustuen suunnittele. Etta nykyaan pitaa saada vauvantekoon muka jo lupa toisilta lapsiltakin, anna mun kaikki kestaa. Kylla siina on miehella joku muu lehma nyt ojassa.

Yhteistyössä