Mies pettää, miten saada hänet kiinni siitä.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "sari"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

"sari"

Vieras
Mieheni pettää minua, siitä olen aivan varma. Vedenpitäviä todisteita vain tarvitsen asialle, mies kieltää kaiken ja syyttää minua siitä etten luota häneen yhtään jos kyselen.

Mies on todella tarkka kännykästään, nukkuu puhelin patjan alla, jos käy saunassa tai pesulla puhelin tulee mukaan suihkuhuoneeseen.
Välillä tulee outoja puheluita, mihin mies vastailee vain että soittaa paremmalla ajalla. Tekstiviestejä myös satelee. Olen kerran pyytänyt miestäni näyttämään puhelimensa viestit, jos kerta hänellä ei ole mitään salattavaa, ei näyttänyt, syytti vain taas etten luota yhtään. Kerran puhelimen olen käteeni saanut, mutta siihen on asennettu näppäinlukkokoodi. Koodi pitäisi siis tietää että pääsisin puhelimeen käsiksi.

Joskus olen lompakosta kuitit tarkistanut, ja selvinnyt se että on ollut jossain aivan muualla kuin on sanonut olevansa, mm kahden hengen ravintola laskuja ja pari hotelliyön maksua.

Mietin vain että miten miehen voisin saada kunnolla asiasta kiinni että hän myöntäisi tekonsa?

Ja joo haukkukaan vaan nuuskijaksi ja nartuksi! En rupea olemaan suhteessa missä mies käy vieraissa, pakko käyttää kepuli konsteja kun mies ei voi olla sen vertaa edes rehti että myöntäisi.

[QUOTE="sari";23833756]No meillä on lapsia tässä parisuhteessa myös niin ei tästä niin vain pakata tavaroita ja lähdetä![/QUOTE]

Mitä sä sit niillä todisteilla teet? Mies pettää kuitenkin, kumpikin sen näköjään tietää. Vai haluatko vaan riidellä asiasta? Mitä se muuttaa?

[QUOTE="sari";23833756]No meillä on lapsia tässä parisuhteessa myös niin ei tästä niin vain pakata tavaroita ja lähdetä![/QUOTE]

Mutta jos oot varma siitä pettämisestä, niin mitä se tunnustus muuttais? Miehes on epärehellinen jokatapauksessa, joten sinuna alkaisin valmistella eroa.

Haluat varmaan tietenkin keskustella asiasta miehesi kanssa, mutta ei sen keskustelun tarvitse alkaa siitä, että miehesi tunnustaa, että hänellä on toinen nainen. Se voi alkaa myös siitä, että toteat, että sun mielestä teidän parisuhteessa ei ole kaikki kunnossa, koska mies ei voi edes pyydettäessä näyttää sulle puhelimestaan, mitä hänelle juuri tullut tekstiviesti koskee.

[QUOTE="haha";23833790]Mitä sä sit niillä todisteilla teet? Mies pettää kuitenkin, kumpikin sen näköjään tietää. Vai haluatko vaan riidellä asiasta? Mitä se muuttaa?[/QUOTE]

Se on mies joka tästä meidän talosta lähtee, minun ostama asunto kyseessä, En itse pakkaa kimpsuja ja kampsuja minnekkään vaan se on mies joka niin tekee. Mutta tarvitsen ne konkreettiset todisteet siitä että mies lähtee suosiolla. Muuten tulee rumaa jälkeä ja lasten en halua sellaista nähdä.

Luuletko että miehen tunnustus sais miehen muuttamaan suosiolla pois :D ? Että se yhtäkkiä alkaisi katumaan, pakkaisi tavaransa jne? Ei hyvää päivää, jos ei aikuiset osaa edes erota nätisti lasten katsellessa vieressä..

Miehen saat ulos omasta asunnostasi käräjäoikeuden päätöksellä, ei se muuta vaadi.

• Tykkää
Reactions: Kurmeli
Jos sulle on tosi tärkeetä saada ne vedenpitävät todisteet, niin voit tietenkin alkaa salapoliisileikin. Tarvitset siihen tosin apua joltain. Joko lastenhoitoapua ja vieraan auton lainaan, että pääset itse sopivasti naamioituneena kyttäämään vaikka miehen työpaikan ulkopuolelle, josta voit sitten lähteä seuraamaan kun mies lähtee deiteille. Vaihtoehtoisesti voit myös pyytää jonkun tuttusi seuraamaan miestä ja ottamaan sulle valokuvia. Tähän voi myös palkata ammattilaisen, mutta se tulee kalliiksi.

Alkuperäinen kirjoittaja älä nyt viitsi;23833822:
Luuletko että miehen tunnustus sais miehen muuttamaan suosiolla pois :D ? Että se yhtäkkiä alkaisi katumaan, pakkaisi tavaransa jne? Ei hyvää päivää, jos ei aikuiset osaa edes erota nätisti lasten katsellessa vieressä..

Miehen saat ulos omasta asunnostasi käräjäoikeuden päätöksellä, ei se muuta vaadi.

Tuo käräjäoikeus tekee asian juuri rumaksi. Ja sen että muut ihmiset kuten anoppi alkaa jatkuvasti soitella että miksi syyttä suotta miehen pistit pihalle. Anoppi on sellaista laatuaan.Siksi minulle on tärkeää saada ne konkreettiset todisteet.

olemaan kun väkivallalla heität miehes ulos. Mut tee miten tykkäät, mitäs se meitä muita liikuttaa sun draamas ja kuinka vaikeksi asiat itselles teet.

Lapsia käy sääliksi kun on tuollaiset vanhemmat.

[QUOTE="sari";23833722]Mieheni pettää minua, siitä olen aivan varma. [/QUOTE]

Ja jos ei vielä ole pettänyt, niin kohta pettää. Ihmiset lopulta käyttäytyvät siten kun heidän oletetaan käyttäytyvän. Ei mies tässä asiassa ole sen kummempi kuin lapsi tai koirakaan. Kun riittävän pitkään ja johdonmukaisesti jaksaa toistaa jotakin asiaa, niin kyllä se lopulta menee perille.

Minulla oli samankaltainen tilanne aikoinaan kuin sinulla Sari. Minun mies jäi kiinni kun tajusin käyttää meidän itkuhälytintä, mikä oli radiopuhelin, ja 5 km kantosäde. Laitoin välillä autoon jemmaan radiopuhelimen, välllä miehen työlaukkuun ja muihin paikkoihin. Meidän tarinan kohdalla tuo 5 km kantosäde riitti. Sitä voisit kokeilla? En väitä että se teillä toimisi, mutta meidän suhteen auttoi.

Yksiasia tuli myös mieleeni, jos autoon saisi ujutettua jotenkin kameran?

[QUOTE="Vieras";23833883]Eikös ne hotellikuitit ole jo todistetta tarpeeksi, kun on väittänyt olevansa muualla, kuin on?[/QUOTE]

Tätät mäkin mietin...
Mutta ap vaikuttaa sellaiselta tapaukselta, jolle mikään ehdotus ei tule kelpaamaan...

Onhan nykyään vaikka minkä näkösiä ja kokosia kameroita ja sanelimia.. Kynän näkösiä esim. Niissä on yleensä joko muistikortti tai USB-liitin =) Siitä vaa jemmailemaan paikkoihin ja ei edes tarvitse miettiä kantomatkaa.

Ymmärrän aloittajan tilannetta, te joita ei ole petetty ette tiedä miltä se miehen tunnustus loppujen lopuski tuntuu, tulee omalla tavallaan helpotuksen tunne, varsinkin jos on pitkään epäillyt ja tiedostanut asian. Ihan ihmisarvoa varten tarvitsee sen tunnustuksen. Jos aloittaja sinun miehesi ei osaa olla sen vertaa edes mies ettei tunnusta tekosiaan niin olen samaa mieltä että mies ulos.

Kamalan rumasti te muut naiset tässä keskustelussa heitätte paskaa toisen niskaan lisää. Hävetkään oikeasti, minä häpeän teidän puolestanne!

On olemassa myös sellasia jäljittimiä jonka voi laittaa autoon, että näkee missä menee... Siinä voi aika nopeasti selvitä sen naikkosen osoite. Eipä sitten muutakun siinä vaiheessa kun mies taas siellä niin oven taakse. Siinä ei paljon sitte enää selitellä. Itse oon monta kertaa meinannut ostaa sellasen, mutta en tiedä onko parempi leikkiä ettei aavista mitään ja koittaa sinnitellä lasten takia vielä muutama vuosi. Perheenarki on ihanaa ja meidän suhde on "hyvä". Ikävä kyllä mies valehtelee missä on käynyt ja puhelin piippaa koko ajan.. En haluaisi lapsia pistää avioeron läpi, joten ehkä oma onni saa sitten odottaa.

Yhteistyössä