Mies petti ehkä törkeimmällä tavalla ikinä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Helvetinhelvetti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

Helvetinhelvetti

Vieras
Mieheni jäi kiinni sänkypuuhista neuvolantätimme kanssa. "Täti" on siis nuori, vastavalmistunut ja varsin vetävännäkönen. Tulin viikonloppureissusta eilen kotiin ja löysin sängystä neuvolantädin rannekorun, jonka siis oon nähny jo monta kertaa neuvolassa käydessämme naisen ranteessa. Mies ei tunnusta mitään, ei kuulema ole nähnyt korua ennen. Olen ihan sekaisin, mitä teen? LA parin viikon kuluttua, en mitenkään ymmärrä tätä kuviota nyt tai että mitä pitäisi ekana tehdä. Olo on aika... tuplapetetty.

Höpöhöpö. Mistä kumpuaa tämä tarpeesi keksiä satuja saadaksesi edes anonyymiä valheeseen perustuvaa huomiota? Keskustellaan siitä mielummin.

Ei nyt automaattisesti kannata trolliksi syyttää, toki se mahdollisesti sitä on. Kyllä tälläistä uskottomuutta tässä maailmassa tapahtuu päivittäin. Petin itsekin muutama vuosi sitten vaimoani oman terveysasemamme lääkärin kanssa. Ei tosin ollut omalääkärimme ja tämä ei liittynyt mitenkään asiakassuhteisiin.

Kyllä pitäsi olla tyytyväinen ja iloinen, että neuvola palvelee noin hyvin. Itse lähettäisin kukkakimpun kiitokseksi ja menisin ensi kerralla itsekin mukaan peuhaamaan niiden kanssa.

[QUOTE="hinni";23507866]No jos nyt ei kuitenkaan syytellä ilman tarkempaa tietoa.. ota nyt selvää ensin onko pettäny vai ei,ja sitten onko mahdollisesti kenen kanssa.[/QUOTE]

Nii, fakta on, et JOTAIN on tapahtunu, koska ei niitä rannekoruja peittojen sekaan tyhjästä ilmesty. Oli se sitte neuvolantätin tai ei.

Nyt mie aloin sisuuntua.

No kato nyt ainaki ensin et onks sil se koru kädes ennen kun sanot mitään. Ja sit voit vaikka kysyä et onks siun koru kadonnu. Jos sanoo et ei niin sano et -Aijaa, löysin tuosta odotushuoneesta tälläsen. Jos vastaa että kappas sehän onkin minun, niin siitä voi jo päätellä jotain...

Kyllähän tuo ihan mahdollista on. Meillä kävi vastaavanlainen tapaus.
Tosin minä petin silloin. Lääkärini kanssa. Ja kuvattiin vielä video, tyhmiä kun oltiin.
Mies sen videon sitten löysi ja lähti samoin tein...

[QUOTE="helmi";23507915]Kyllähän tuo ihan mahdollista on. Meillä kävi vastaavanlainen tapaus.
Tosin minä petin silloin. Lääkärini kanssa. Ja kuvattiin vielä video, tyhmiä kun oltiin.
Mies sen videon sitten löysi ja lähti samoin tein...[/QUOTE]

Oisko linkkiä videoon?

[QUOTE="helmi";23507915]Kyllähän tuo ihan mahdollista on. Meillä kävi vastaavanlainen tapaus.
Mies sen videon sitten löysi ja lähti samoin tein...[/QUOTE]

Mahdollista toki, mutta kuinka todennäköistä? Eiköhän tämä päivänavaus ollut Porvoosta.