Pettäminen on asia joka jättää syvät haavat...Ex-mieheni jäi kaksi vuotta sitten kiinni pettämisestä.Olin muuttanut miehen perässä aivan toiselle paikka kunnalle,perhe ja ystävät jäivät kotipaikkakunnalle.Ensin kaikki oli todella hyvin.Mentiin kihloihin,oltiin todella rakastuneita yms...
Nooh,sitten tulin raskaaksi ja molemmat odotimme lasta paljon..kuukautta ennen laskettua aikaa sain epäilyilleni vahvistuksen,mieheni petti minua.hän kiisti pitkään mutta viimein murtui ja tunnusti.Pitkään olin häneltä asiaa tentannut ja ihmetellyt kaiken maailman reissuja yms..mutta kirkkain silmin kertoi ettei ikinä voisi minua pettää.kului kuukausi ja ihana tyttölapsi syntyi
Silloin tuntui että aloitetaan kaikki puhtaalta pöydältä ja vanhat asiat on unohdettu..niin ei kuitenkaan käynyt.kolmekuukautta asuimme saman katon alla lapsen syntymän jälkeen ja sitten muutimme vauvan kanssa kahdestaan omalle kotipaikkakunnalleni.Silloin sain tietää että mieheni oli pettänyt minua yhteensä puoli vuotta,3kk ennen lasta ja 3kk lapsen syntymän jälkeen. oli todella kova shokki koska itse luulin että kaikki oli hyvin.
Sain rakennettua itselleni ja lapselleni hyvän elämän kotipaikkakunnallani kunnes aloimme pikkuhiljaa palata yhteen ex-mieheni kanssa..viimein tilanne oli se että minä otin lainaa pankista ja ostin talon meille.muutimme siis toiselle paikkakunnalle toiveena,että jos me nyt täällä onnistuisimme.
Alku sujuikin mukavasti,sitten miestä ei kotona näkynyt,kävi kääntymässä silloin tällöin,aloitti reissu hommat ja oli vain vk.loppuisin kotona ja silloinkin illat poissa.riitelimme paljon ja silloin alkoi tuntua että ei tästä mitään tuu.Aina riidan jälkeen lupasimme yrittää kovemmin ja sama oravan pyörä jatkui..huomasin että riitelymme vaikuttaa lapseemme ja aloin miettiä eroa.
En ikinä ole saanut vastausta siihen minkä takia hän minua petti.Lisäksi meillä oli niin suuret näkemyserot asioihin että en ymmärrä miten joidenkin ihmisten ajatus maailmat voivat poiketa niin paljon toisistaan.No, viimein tein päätöksen,se oli viimeinen riita.Miehelläni oli tapana aina riidoissa syyllistää,halveksia,haukkua ym ym minua ja viimein se riitti.
Päätin että nyt loppuu.heitin miehen pihalle.siitä on nyt kuukausi.Pettäminen on jättänyt syvät arvet minuun.Tämä parisuhde on avannut minun silmiäni todella paljon,kovan hinnan jouduin vaan maksamaan siitä että ymmärsin,että elämä ei aina ole ruusuilla tanssimista
Olen kasvattanut erittäin ihanan lapsen joka on kohta 2,5v ja olen ylpeä siitä.Mutta jollain tapaa olen katkera ex-miehelleni siitä,että teki minusta epäilevän ja kylmän ihmisen.pelkään etten voi enään ikinä luottaa kehenkään mieheen..
Joten neuvoni sinulle on;jos haluat jatkaa miehen kanssa,niin käykää asiat kunnolla läpi,kysy kaikki kysymykset joihin haluat vastauksen.muuten ne jäävät kaivertamaan mieltäsi aina.puhukaa ja kerro kaikki tunteesi hänelle. Meillä se ei onnistunut,oli aikoja kun en ajatellut koko toista naista ja toista suhdetta,kaikki oli silloin hyvin.mutta kun asia taas tuli mieleeni niin se nousi esiin ja muistutin häntä aina virheestään.. Kaikesta selviää,päivä kerrallaan eteenpäin.voimia