mies petti

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ahristus
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

ahristus

Vieras
mies petti kännissä mua pariviikkoa sitten eivät kuulema sängysä olleet pussailua ja halailua oli vaan, nyt se oli sen saman naisen kans juomasa lauantaina! Miten voin enään luottaa!

Eli olisko miehesi ihastunut toiseen naiseen. En tiedä pystyisinkö olla ton jälkeen. Mua on petetty niin monta kertaa ja monella tapaa että oon vähän sellainen asenne että en jaksaisi enää tollasta. Mistä tiedät ettei ne ollu yhdynnässä, eikai se mies sitä muyöntäs.. Sanompa vaan et miehet on miehiä. Nekin miehet kenestä en ikinä uskois et pettää ni O just niitä pahimpia. Vieläpä niin että yrittävät oman vaimon kavereita jne.

tossa on hyvä syy miksi mä en alkanu edes seurustelemaan sellasen miehen kanssa jolla on tarve juosta a.ryyppäämäs b.baareis.

eiköhän se oo niin että miehen täytys pistää välit kokonaan poikki siihe naiseen.

pariterapia vois olla paikallaan.
ymmärrän tunteesi,oon saman kokenut.

[QUOTE="melli";28635712]tossa on hyvä syy miksi mä en alkanu edes seurustelemaan sellasen miehen kanssa jolla on tarve juosta a.ryyppäämäs b.baareis.

eiköhän se oo niin että miehen täytys pistää välit kokonaan poikki siihe naiseen.

ymmärrän tunteesi,oon saman kokenut.[/QUOTE]

Mä en tota kanssa hyväksy, että vielä ollaan tekemisissä. Missä helvetissä on toisen kunnioitus. Jos petetään ja sitä kadutaan, niin eihän sitä nyt enää sen toisen naisen kanssa (tai miehen) käydä kaljoilla.

Miten ois keskustelu miehen kanssa? Onko tuo uskottomuus ainoa ongelma vai johtuuko se muista ongelmista teidän parisuhteessa? Mitä olet ajatellut niille tehdä?

Tiedän tunteen ja en voi muuta sanoa, kuin otan osaa.

Pitkä ja h**vetin kivinen tie teillä on edessä, jos päätätte jatkaa :( Nimim. kokemuksen syvällä rintaäänellä, vaikka mies on muuttunut monilta osin, parisuhde parantunut ja en usko miehen enää koskaan pettävän, asia piinaa vielä pitkänkin ajan jälkeen. Puristaa rintaa, sattuu sydämeen aina kun asia tulee mieleen. Ja tuleehan se. Ihan sama onko pantu vai ei.

[QUOTE="vieras";28636545]Kannattaa katsoa peiliin ja miettiä mitä itse olet tehnyt tai jättänyt tekemättä. Syy pettämiseen löytyy useimmiten sieltä.[/QUOTE]

Tää on petturin puheita. Yritetään syyllistää toista viimeseen asti. Pettämisen syy löytyy ainoastaan pettäjässä.

[QUOTE="melli";28635712]tossa on hyvä syy miksi mä en alkanu edes seurustelemaan sellasen miehen kanssa jolla on tarve juosta a.ryyppäämäs b.baareis.

Huomaatko ristiriidan ensimmäisen ja viimeisen lauseen välillä?

[QUOTE="vieras";28636545]Kannattaa katsoa peiliin ja miettiä mitä itse olet tehnyt tai jättänyt tekemättä. Syy pettämiseen löytyy useimmiten sieltä.[/QUOTE]

No HOHOI :D Provohan tämä selkeästi on, mutta heitän nyt silti:
Eli jos suhteessa on jokin ongelma, hyväksyttävä ratkaisu on pettäminen (=suhteen ja toisen ihmisen rikkominen) keskustelemisen sijaan?

Jos vaikkapa mies tekee liian vähän kotitöitä ja nainen on totaalisen kyllästynyt siihen; nainen saa käydä vähän peuhaamassa naapurin isännän kanssa, koska miehen vikahan tuo selkeästi on ettei kotitöitä tee, voi siis mies katsoa vaan peiliin.

Sehän on ihan tutkittu juttu, että useimmissa pettämistapauksissa pettäjällä on henkilökohtainen kriisi, joka ei liity suhteeseen tai vastaavasti suhteessa kriisi. Mutta mikään, ei MIKÄÄN oikeuta pettämään. Kriisitilanteissa, kun toinen/molemmat ovat tyytymättömiä suhteeseen, on tarkoitus keskustella ja joko parantaa suhdetta tai erota (ja sittenhän sitä voikin käydä panemassa tasan ketä haluaa).

Taidat olla itse niin juntti ja tossun alla, ettet saa suutasi auki ongelmatilanteissa vaan mieluummin vaikka petät ja syytät siitä vieläpä puolisoasi. Ei voi kauhalla ottaa, jos on lusikalla annettu, vai miten se meni..

No kyllä ne pettäjät pettää ilman kaljaakin, ei humala ole mikään syy.

Höh? Miten ryyppääminen ja baareissa käynti liittyy pettämiseen? Kyllä pettäjä pettää kuule vaikka lounastauolla.

[QUOTE="Ookoo";28635708]Sanompa vaan et miehet on miehiä. Nekin miehet kenestä en ikinä uskois et pettää ni O just niitä pahimpia. Vieläpä niin että yrittävät oman vaimon kavereita jne.[/QUOTE]

Tuo on varmaan totta, ja sitten jos joku kertoo asiasta petetylle puolisolle, syyttävät kertojaa... Toki naiset pettää ihan samoin.

[QUOTE="Aikuinen";28637211]Kasva aikuiseksi. Pussailu ei ole pettämistä.[/QUOTE]

Pettämistä on se mikä parisuhteessa on määritelty pettämiseksi. Veikkaisin että suurimmassa osassa parisuhteita pussailua pidetään pettämisenä.

[QUOTE="vieras";28637277]Onko ap pitänyt itsensä kunnossa ja haluttavana? Antanut aina pillua? Ollut nalkuttamatta ja ollut muutenkin hyvänä miehelle?[/QUOTE]

Eli mä lähen tästä nyt kuksii naapurin Ristoa kun toi äijä on aina niin ärsyttävä! :DD Tää oli hauskin ikinä! Kyllä se jumalauta vaan niin on, että ensin keskustellaan (kiristetään ja uhkaillaan ;)), jos ei mene jakeluun, niin erotaan!! Sitten voi mennä polkasee Pirjoa!

Yhteistyössä