MIES PYYSI KYSÄSEE TEILTÄ, JOTTA

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ja mie kun vaan nalkutan
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

ja mie kun vaan nalkutan

Vieras
valiittaisitteko te miehellenne jos hän pelaisi pelikonsolilla kaiken vapaa-aikansa, eikä kiinnittäisi mitään huomioo lapsiinsa, jotka ovat alle 2-vee.

mies on sitä mieltä, että minä vaan nalkutan, kun huomautan hänelle, että hänenkin kuuluu osallistua kotitöihin.

ja mies näkee oikeutetuksi lähteä kavereidnesa kanssa rokkiin ja luonnollisesti minun kuuluu kotiäitinä vahtia lapsia.

eikä miehen velvollisuuksiin kuulu viettää aikaa lastensa kanssa..

Kyllä valittaisin! Mä en muutenkaan käsitä aikuisia jotka vaan pelailee jotain päivät pitkät. No, itse en peleistä välitä eikä mieskään, niin on hyvä ihmetellä...

No, miehes pitais ymmartaa itsekkin, etta on vaarassa ja ehka vastuuntunnottomana ei olis pitanyt hankkia niita lapsia lainkaan. Onneksi sina kuitenkin kaiketi pidat lapsista huolta. Ja niin, siita 'nalkutuksesta'- jos miehesi ymmartaisi itse, ei siita tarvitsisi sanoa. Jos kukaan ei pitaisi huolta omista ja varsinkin lasten oikeuksista ja hyvinvoinnista, mita sitten tapahtuisi... :hug:

kuin mun mieheni :D
enkä valita, itse olen nämä lapset halunnut ja huolehdin heistä. teen kotona kaikki kotityöt,, hoidan lapset ja minulla ei juuri ole sosiaalista elämää mutta lapset kasvavat joten minunkin aikani tulee vielä joskus :)
rakastan miestäni :heart:

mä en yleensä valita,nalkuttaminen on perseestä. mutta kyllä sanoisin asiasta,ei tuollainen peli vetele kun on lapsia. pelaa sitten kun lapset nukkuu,niin tekee munkin mies. outo on mies jos ei halua lastensakanssa aikaa viettää,ei tainnut sitten lapsia edes haluta.
meillä mä hoidan suurimman osan kotitöistä,tietty kun kotona olen. mutta kyllä mies varsinkin viikonloppuisin osallistuu.

En pelkästään valittaisi. Sinne rokkiin mennessään saisi ottaa kaiken maallisen omaisuuden mukaansa, jos ei halua, että menevät pilalle mahdollisessa vesisateessa ulkona.

Se on hyvä kun huomaa, että ei niitä idiootteja tartte katella, kun parempia miehiä löytyy kyllä.

Mäkin valittaisin.
Mutta mulla ei ole tuollaista ongelmaa. Mun miehen mielestä mies, joka pelaa tietokoneella, on lapsellinen. Aikuisen miehen pitäis keksiä parempaakin tekemistä.
Näytä ihmeessä kaikki nämä vastaukset miehelles!

eikä miehellä kuulemma ole peliriippuvaisuus kun käyhän hän töissä..
ainut vaan,jotta oli tooosi pitkään työttömänä ja pelaa miltei koko vapaa-aikansa..

viime yönäkin tuli kahen maissa nukkuu, kun pelaamiseltaan ennätti. ja heräs 12maissa. ensimmäinen teko olikin kahvikuppi mukaan ja pelikonsoli päälle.

ja tuossa tuo nyt istuu

Mulla olisi idea. Jos sopisitte että olette vuoropäivin iltaisin päävastuussa lapsista. Miehen vastuuiltoina hän ei siasi pelata vaan keskittyisi lapsiin, sinä toki jelpit niinä kertoina kun kotona olet etkä harrastamassa. Sinun vastuuiltoinasi hänellä olisi vapaus pelata ja toki auttaa tarvittaessa kun omista muksuista kyse.

Ajan mittaan voisitte luopua tälläisesta tarkasta systeemistä jos miehellekin olisi mennyt selkärankaan, että hän on perheen isä eikä teinisälli.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
eikä miehellä kuulemma ole peliriippuvaisuus kun käyhän hän töissä..
ainut vaan,jotta oli tooosi pitkään työttömänä ja pelaa miltei koko vapaa-aikansa..

viime yönäkin tuli kahen maissa nukkuu, kun pelaamiseltaan ennätti. ja heräs 12maissa. ensimmäinen teko olikin kahvikuppi mukaan ja pelikonsoli päälle.

ja tuossa tuo nyt istuu

Jos ei sanomiset auta niin potkase pellolle. Kuka oikeesti haluu miehen joka on naimisissa jonku helevetin pelin kanssa?? Mitä sä oikeesti tollasella miehellä teet??

Ensin nalkutan ja jos ei tehoa, niin en enään välitä koko miehestä. Alan elämään lastenkanssa niinkuin miestä ei olisi. Juu ja tätä keinoa olen käyttänyt, en peliriippuvuuteen mutta muuhun.

Yhteistyössä