Mies raivoaa seksissä...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Mutrusuu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

Mutrusuu

Vieras
Jokainen rakastelukerta on kuin kilpailu. Mieheni punnertaa väkisin orgasmia minulle, ja pitää munaa pystyssä, hoputtaa ? Olemme olleet yhdessä jo puoli vuotta ja homma vaan jatkuu. Kysyin suoraan häneltä mistä se johtuu. Arvatkaas hämmästyinkö kun hän kertoi 3 vuoden sinkkuilun opettaneen että nainen ilman orgasmia on armoton ja kova . Seksillä oli siis häntä loukattu, jätetty, kyykytetty, ... yms. Mies raukka ei yhdistä seksiin enää yhtään inhimillistä tunnetta. Minun ulinani ja hänen karjahdus ovat vain tärkeitä. Voiko tuota enää rakastaa, ja oppiko hän ?

Hanki hänen luettavakseen kirja, jossa kerrotaan asioista. Kirjastossa voit tutustua teoksiin. Lainaa tai osta ihan oma, sillä tietoahan tuo mies kaipaa.

Menettelet miten tahansa, lähdet tai jäät, niin tuon hyvät palveluksen voit tehdä. Muuten, ei siitä ole haittaa meille itsekullekin, konkarikin sai hyvää näkökulmaa asioihin, vaikka luuli tärkeimmät jo tietävänsä.

Minä olen seurustellut vain yhden kaa ennen tätä miestä. Meidän seksi oli erittäin tavallista. Seksi oli osa syy tähän meidän uuteen suhteeseen. Nyt kun tiedän syyn olen hiukan ihmeissäni.

Yhteistyössä