Mies raivoo ku koira kusi sisään

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
Koira pyys ulos ja sanoin ukolle, ukko ei ottanut kuuleviin korviin. Nyt vika on muka koiran. Mä sanoin että en siivoo kusta,ei oo mun vika kun ukon piti käyttää koirat

Jos ukko oli koiran ulkoilutus vuorossa, hänen on hoidettava se. Jos ei hoida hänelle kuuluvaa hommaa niin sitten siivoaa jälkiseuraamukset. Nyt pistä se ukko ruotuun. :mad:

Koira pois molemmilta. Vastuuttomia olette kumpikin eläimiä pitämään. Jos ei koiraa jaksa edes pissalla käyttää, niin miksi olette lemmikin edes hankkineet. Koira parka

• Tykkää
Reactions: Zariza
Kyl asia nyt on niin että edes jommankumman pitäis välittää, yritä ite olla niin pitkään kusematta että housuun tulee. Eli jollei ukko vie niin sinä viet. Ja piste. Tai sit etsitte koiralle uuden kodin jollei kumpikaan jaksa hoitaa. Ikävä toki että miehesi on itsekäs mutta se ei ole koiran vika. Sinäkin toimisit vastuullisemmin jos vaikka toteisit että selvä, minä vien koiran mutta sinä hoidat pyykit/tiskit/ruuanlaiton tms mistä ei kärsi viattomat.

Antakaa herran tahden se koira johonkin toiseen perheeseen jossa aita kaytetaan ulkona. Te olette kumpikin vastuuttomia omistamaan minkaanlaisia elainta. Ja toivon mukaan teilla on varma ehkaisy kaytossa, silla jos noin huonosti pitaa lemmikkeja, voi vaan kuvitella miten lapsi parat hoidettaisiin.

• Tykkää
Reactions: Zariza
Ettehän te osaa hoitaa koiraa. Ette myös pystyisi varmasti hoitamaan mitään muutakaan lemmikkiä, koska lemmikkiä pitää rakastaa kuin omaa lasta. Miksi olette ostaneet koiran kärsimään kotonanne? Koira kärsii teillä.
Mietikäähän itse elämää vankilassa: ette pääsisikään vessaan ajallaan ja joutuisitte kusemaan housuun. Huutaisitteko vanginvartijalle, että pese paskiainen minun patja? Saisitte pampusta, ja kusisitte allenne heti toisen kerran. Oppisitte kusemaan nurkkaan, ettekä patjalle, mutta pääsisitte oikeaan vessaan vain, jos vanginvartijalle sopii.

Sinä! Ole naisena se viisaampi, ja ota koira omaan 100%: seen huoltoosi. Rakasta koiraa. Kun koira rakastaa sinua, et sairastu syöpään. Jos et osaa antaa koiralle rakkautta ja huolenpitoa, et koskaan tule saamaan koiran rakkautta. Sinulla on ehkä orastava syöpä jo nyt.

Yhteistyössä