Mies rakastaa omaa koiraansa mutta minun koiraa vihaa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vesimies91
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

vesimies91

Uusi jäsen
28.12.2012
2
0
1
Elikkäs ollaan seurusteltu vasta vuosi ja minulla oli ennenstään pieni terrieri (2 vuotias)ja päätimme pari kuukautta sitten ottaa meille toinen koiranpentu sakemanni koska mieheni tykkää kyseisestä rodusta tosi paljon eikä hänellä ole ikinä ollut sitä ihan omaa koiraa :) no nyt kun koiranpentu on 5 kuukautinen mieheni on alkanut vertailla koiriamme ja että mun koira on ärsyttävä räksyttäjä ja että hänen pentunsa on ihana ja hyvin koulutettu ja mahtava rotu ja leikkii paljon paremmin kuin minun terrierini..lisäksi mieheni ei enää halua leikkiä koirani kanssa mikä on tosi surullista koska ennen koiranpentua mieheni tykkäsi leikkiä koirani kanssa mutta nyt se ei enää ees huomio koiraani ja aina kun pentu ja vanhempi koira leikkii ja jos pentu vinkaisee niin mieheni ruiskuttaa koirani päälle vettä ja jos minun koirani vinkaisee hän ei tee mitään ja minä en saa yhtään sanoa vastaan hänen pennulleen koska olen muka silloin ilkeä ? koiranpentua ei saa kieltää ilman mieheni vihaista katsetta vaikka koira kuinka varastelisi pöydiltä tai haukkuisi kerrostalossa tai tekee jotain mitä en siedä! mun koiralla on selkeät rajat ja haluaisin vain että pentuakin koulutettaisiin ja haluaisin että mies huomioi myös mun koiraa koska minä myös huomion hänen koiraan ja lenkitän hänen pentuaan ja syötän ja leikin ja rakastan molempia mutta mieheni vain vertailee koiraansa ja suuttuu jos komennan tai koulutan sitä !! kaupassakaan ei enää käydä mieheni kanssa kahdestaan koska minun tai hänen pitää olla koiranpennunkaa kotona ettei koiranpentu ala ulvomaan tai rikkomaan tavaroita ! siis mitä mun pitäis tehdä ? muuttaa oman koirani kanssa ja jättää mieheni ja koiranpentu tai jäädä suhteeseen jossa tappelen joka päivä tästä asiasta mieheni kanssa ja siedän kun koiranpentu saa tehdä mitä vain.

Yhteistyössä