Mies rikkoi kiukspäissään, saako vakuutuksesta?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Nälläri
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

Nälläri

Vieras
Ilmoitin miehelleni, että haluan eron. Hän rikkoi kiukuspäissään autostani valon, tietokoneeni ja aurinkolasini. Saankohan vakuutuksesta korvauksia, vai mitä tapahtuu?

Alkuperäinen kirjoittaja Nälläri;28219558:
Ilmoitin miehelleni, että haluan eron. Hän rikkoi kiukuspäissään autostani valon, tietokoneeni ja aurinkolasini. Saankohan vakuutuksesta korvauksia, vai mitä tapahtuu?

Vakuutusyhtiö vaatii varmaankin rikosilmoituksen tekoa ennenkuin korvaa mitään?!
Minä kysyisin ukolta et maksatkos vapaaehtoisesti, vai teenkö rikosilmoituksen? En mä makselis kyllä itse ukon tuhoamia tavaraoita!

me saatii ainaki uus telkkari, kun mies heitti läppärin siihen suutuspäissään ;) toki ei me nyt ihan oikeaa syytä kerrottu.. ja läppärikin saatiin uus kun poika heitti lattialle

[QUOTE="vieras";28219639]me saatii ainaki uus telkkari, kun mies heitti läppärin siihen suutuspäissään ;) toki ei me nyt ihan oikeaa syytä kerrottu.. ja läppärikin saatiin uus kun poika heitti lattialle[/QUOTE]

ja siis toinen läppäri oli kyseessä jonka lapsi rikkoi

Saattaa vakuutusyhtiö korvatakin,mutta perii kyllä rahat mieheltäsi takaisin.Eli jos miehellä järkeä yhtään niin korvaa kiltisti sinulle suoraan,pääse kuitenkin huomattavasti halvemmalla.

[QUOTE="vieras";28219639]me saatii ainaki uus telkkari, kun mies heitti läppärin siihen suutuspäissään ;) toki ei me nyt ihan oikeaa syytä kerrottu.. ja läppärikin saatiin uus kun poika heitti lattialle[/QUOTE]

Niin että teitte vakuutuspetoksen? Ja tiedätkös, että siitä ei kuule saa mitään ehdollista kuten väkivaltarikoksista...

Tässä esimerkki todellisesta roskaväestä. Huonosti tunteensa hallitsevia, keinot hukassa, epärehellisiä luusereita.

Miten tästä tulee sellainen kuva, että on ihan ok ja normaalia viskoa suutuspäissään kamoja? Ihme touhua, pikkasen on vihanhallinnassa ongelmaa, eikä todellakaa ole mikään "hauska juttu", vaan säälittävää ja juurikin "roskaväen" tyylistä.

Mä en ymmärrä ihmisiä ja parisuhteita, jossa riidat on tuollaisia ja niitä on usein. Huudetaan, heitellään tavaroita jne. kun asiat ei suju omanmielen mukaan. Eittämättä muutaman bissen jälkeen, joita on ihan normaalia joka päivä muutama ottaa, tiiäthän, reontoutuakseen.

• Tykkää
Reactions: Porho ja astrolabe
[QUOTE="Heh";28222195]Me ei tod.olla roskaväkee vaikka huijattu kotivakuut.pari krt ku tietää et onnaa :D[/QUOTE]

No ethän sinä sitä itse tiedäkkään oletko. Olet muiden silmissä.

Huh, kyllä sylettää tällaiset aikuiset jotka särkevät paikkoja hermopäissään.
Lienee turvallinen olo kanssa-asujilla?
Mahtaako aikuistua koskaan ja miksi kannattaa pysyä parisuhteessa jossa rikotaan paikkoja ja riidat ovat noin rajuja?
Minua pelottaisi. Tämä siis nimenomaan tuole vieraalle, aloittajahan onkin eroamassa.

[QUOTE="vieras";28222108]Tässä esimerkki todellisesta roskaväestä. Huonosti tunteensa hallitsevia, keinot hukassa, epärehellisiä luusereita.[/QUOTE]

Noin 10% ilmoittaa vakuutusyhtiölle vahingoista rehellisesti. Nuo 10% ovat vähä-älyisiä.

Yhteistyössä