Mies runkkaa boksereihinsa!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Ällöttää..
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ä

Ällöttää..

Vieras
Olen raskaana ja raskaudenmyötä mulla on vähentyneet seksihalut lähes olemattomiksi, ajatuskin kuvottaa.. Joten tästä johtuen mies on purkanut paineitaan runkkamalla itse itseään, mikä sinällään on minulle täysin ok asia.

Olen ihmetellyt pyykkiä pestessäni että lähes kaikissa miehen boksereissa on ollut kuivunutta spermaa, ja viime viikolla kysyin asiasta mieheltäni. Hän vastasi että ei ruukaa jättää mällejä boksereihinsa vaan runkkaa aina paperiin tai pyyhkeeseen tms.. Kuulemma tulee vain jälkikäteen aina muutama tippa alushousuihin.

Tänään kun tulin töistä, mieheni makasi sängyllä ja alkoi kiireellä vetää housuja jalkaan kun näki minun tulevan. Arvasin mistä oli kyse, käskin miehen vaihtaa heti bokserit. Siinä sitten riisui ja myönsi runkanneensa aamulla bokserit jalassa ja jättäneensä mällit housuihin, jonka jälkeen oli nukahtanut.

Sanoin miehelle suoraan että voisi huolehtia hygieniasta, runkata ennemmin paperiin kuin alushousuihin, ja pyyhkiä vehkeensä runkkausten jälkeen. Mies suuttui, räiväsi makuuhuoneen oven kiinni, nyrpeällä naamalla vaihtoi puhtaat bokserit ja pesi vehkeensä. Nyt mököttää makuuhuoneessa.

Minua suoraansanottuna ällöttää ja kuvottaa!! Nyt hävisi ne viimeisetkin seksihalut, en todellakaan halua likaista mällissä tuntikausia muhinutta munaa sisälleni, tai edes suuhuni, hyi v*ttu. Sitten mies vielä ihmettelee miksi en lämpene..

Meillä on muutoin parisuhde ja elämä kunnossa, mutta tämä asia vaivaa minua todella, ja mies suuttuu heti kun otan asian puheeksi. Hän ei muutoinkaan juuri välitä hygieniastaan tai ulkonäöstään, hiuksetkin joudun melkein väkipakolla leikkaamaan välillä, kun häntä ei itseään kiinnosta.

Alkuperäinen kirjoittaja Ällöttää..;30018583:
Olen raskaana ja raskaudenmyötä mulla on vähentyneet seksihalut lähes olemattomiksi, ajatuskin kuvottaa.. Joten tästä johtuen mies on purkanut paineitaan runkkamalla itse itseään, mikä sinällään on minulle täysin ok asia.

Olen ihmetellyt pyykkiä pestessäni että lähes kaikissa miehen boksereissa on ollut kuivunutta spermaa, ja viime viikolla kysyin asiasta mieheltäni. Hän vastasi että ei ruukaa jättää mällejä boksereihinsa vaan runkkaa aina paperiin tai pyyhkeeseen tms.. Kuulemma tulee vain jälkikäteen aina muutama tippa alushousuihin.

Tänään kun tulin töistä, mieheni makasi sängyllä ja alkoi kiireellä vetää housuja jalkaan kun näki minun tulevan. Arvasin mistä oli kyse, käskin miehen vaihtaa heti bokserit. Siinä sitten riisui ja myönsi runkanneensa aamulla bokserit jalassa ja jättäneensä mällit housuihin, jonka jälkeen oli nukahtanut.

Sanoin miehelle suoraan että voisi huolehtia hygieniasta, runkata ennemmin paperiin kuin alushousuihin, ja pyyhkiä vehkeensä runkkausten jälkeen. Mies suuttui, räiväsi makuuhuoneen oven kiinni, nyrpeällä naamalla vaihtoi puhtaat bokserit ja pesi vehkeensä. Nyt mököttää makuuhuoneessa.

Minua suoraansanottuna ällöttää ja kuvottaa!! Nyt hävisi ne viimeisetkin seksihalut, en todellakaan halua likaista mällissä tuntikausia muhinutta munaa sisälleni, tai edes suuhuni, hyi v*ttu. Sitten mies vielä ihmettelee miksi en lämpene..

Meillä on muutoin parisuhde ja elämä kunnossa, mutta tämä asia vaivaa minua todella, ja mies suuttuu heti kun otan asian puheeksi. Hän ei muutoinkaan juuri välitä hygieniastaan tai ulkonäöstään, hiuksetkin joudun melkein väkipakolla leikkaamaan välillä, kun häntä ei itseään kiinnosta.

Oletatko sää ettei se pese itteääne ennen suusessiota tai sun kanssa touhuamista? Munkin ukko joskus runkkaa kalsareihin mut kyl se ittens putsaa ennen puhtaita housuja ja mun kanssa touhuja. Ei tuu ekana mielee mennä neuvomaan toista runkkaamisessa, harmistus varmaa sekin jos niin tekisin.

Alkuperäinen kirjoittaja Ällöttää..;30018583:

Tuossa hyvä esimerkki siitä milloin EI kannata sitä käskymuotoa käyttää parisuhteessa.

• Tykkää
Reactions: AivanSama
No eipä meinannut nytkään pestä itseään ennenkuin laittoi puhtaat kalsarit, vaan oli jo vetämässä spermaisen munan päälle puhtaita boksereita.. Kunnes ovet paukkuen meni sitten pesulle, kun kysyin aikooko tosiaan vetää jalkaansa puhtaat bokserit pesemättä. Nyt se tuolla edelleen kiukuttelee eikä puhu sanaakaan.

Kyllä mä ainakin suuttuisin jos mä olisin runkannut, ja mies tulisi kotiin ja alkaisi kiljumaan "NYT PESEMÄÄN NE KÄDET!!".

Vähän hei jotain yksityisyyttä. Vaikka olettekin yhdessä, on teillä kummallakin oikeus omaan yksityiseen toimintaan.

Miehesi vaikuttaa älyttömän turhautuneelta jos kerta runkata ei saa miten haluaa mutta seksiäkään ei saa. Huhhuh. Eikö se nyt ole ihan sama miten se mies itsensä tyytyväisenä pitää kun kerran sinua ei saa apuna käyttää. Sinulla on oikeus tunteisiinsa mutta liian usein raskaana olevat unohtavat että miehelläkin on oikeus olla sellainen kun haluaa vaikkei mies uutta elämää sisällään kannakaan. Minä olisin ainakin vetänyt oven kiinni ja sanonut sori jos olisin miehen tuollaisesta yllättänyt. Kamalan alentavaa tuollainen arvosteleminen seksuaalisuuden asioissa, etkö jo itse huomaa raskausajan himottomuudestasi miten arka asia seksuualisuus on, myös miehille? Miten jotenkin tekopyhää että sinä saat pihdata miten haluat mutta mies ei saa runkata edes omiin boksereihinsa. Sitten suuttuisin jos mällit olisi ympäriinsä.. Huoh.. Provo kenties?

Anteeksi ilmaisen mielipiteeni:hyyyyyyyyyyyi!
Sen ymmärrän et joskus yöllä voi miehellä ns pöksyt kastua. Mut en mää ole ikinä kuullu et vasiten housut jalassa runkattais.. tai saatika et ne jätettäis sen jälkee hetkekskään jalkaan... hyyyi

Nyt menet nainen sinne mököttävän miehen luo ja annat sille sitä seksiä! Nielet ylpeytesi ja mietit miehesi tunteita ja turhautumiusta! Parisuhteeseen kuuluu seksi ja siinä on molempien tultava vastaan niin ei tarvitse tuollaista pyykkiäkään pestä!

Tekö siis tosiaan ajattelette että asia ei kuulu puolisolle millään tavalla jos mies ei huolehdi hygieniastaan ja kulkee kylillä mällit housuissa?! Me oltiin lähdössä töistä tultuani minun isovanhempien luokse, ettekä selvästikään ymmärrä kuinka kuvottava on ajatus että miehelläni mummolan kahvipöydässä on housuissaan puolidesiä spermaa! Kuten sanoin, runkata saa ja usein autan myös siinä, mutta voisi kiinnittää huomiota siihen että putsaisi myös jälkensä!

Ap mää ymmärrän sua oikein hyvin. Tehköön mitä tekre, mut kyll nyt vähän jo jotain rajaa.
Vai onks tää joku fetissi et ollaa koko päivä limasella haisevalla munalla tahmasissa boxereissa ja annetaan vaimo kullan vielä pestä tahrat pois.

Joo oma rauha ja yksityisyys, mut pesis sit edes ite omat pyykkinsä. Ja leipäpussiin ei käsiään työnnä ennen ku edes ne kädet on pesty

Vaikka tämä todennäköisesti onkin provo niin mielestäni tämä olisi hyvä joidenkin raskaana olevien lukea ja peilata vähän omaa toimintaansa koska tuo raskauden ajan pihtaaminen nimetään aina yksinomaan naisten ongelmaksi, voi voi kun mies hinkuu seksiä muttei kiinnostaisi ja selkääkin kolottaa. Voi voi kun tässäkin asiassa on aina kaksi puolta mutta koska ollaan raskaana niin saadaan vähän ektrapisteitä.

No ensinnäkin omapahan on asiansa jos haluaa viettää märissä boksereissaan, toiseksi, kyllä mulla on omat pöksyni usein märkinä kun tulee valkovuotoa reilummin tms. Sama asia. En mäkään heti pääse vaihtamaan pöksyjä. Ja sama jos miehen kanssa on pikanen, eikä pääse heti pesulle, tulee sitä sinne pöksyihin. Omg, no big deal.

Kelaa miten "nolottavaa" toi sun vauhkoaminen on sille? Pyydä hei anteeksi ja selitä rauhallisesti miksi sua ärsyttää.

• Tykkää
Reactions: AivanSama
Samahan paskan kanssa on. Kyllähän miehille joskus paskaraitaakin jää boksereihin mutten mene neuvomaan miten pyyhkiä vaikka se pyykin peseminen vituttaakin.. Alentavaa. Enkä ainakaan vieraillessa mieti että hyi onkohan miehellä taas joku raita boksereissa. Jos nyt oikeasti nukahtaa ihan hormonaalistenkin syiden takia runkkaamisen jälkeen niin onko se nyt niin kamalaa, siis tuskin hän yrittämällä yritti sun kiusaksesi nukahtaa.. Runkkaamisen jälkeen voi olla vähän liian rento olo miettiä suihkua ja vaatteiden vaihtoa..

Ja kyse ei ollut siitä että hän olisi juuri hetkeä ennen runkannut, vaan oli runkannut jo aamulla aikaisin ja jatkanut monta tuntia nukkumista spermat housuissa..

Usein kun me rakastellaan iltaisin niin jään siitä heti nukkumaan "mällit sisällä" aamuun asti kun en viitsi nousta pesulle. Nukun kaiken lisäksi aina alasti. Aamulla sitten käväisen pesulla vasta ja vaihdan lakanaa yms. Eikä yhtään yökötä.

• Tykkää
Reactions: m1es
Enkä ymmärrä sitä vauhkoamista tuosta ällöydestä. SAA TOKI ÄLLÖTTÄÄ MUTTA TUOLLAINEN ALENTAVA PUHUMINEN ON LAPSELLISTA. Ei mitenkään tasa-arvoisen parisuhteen merkki. Nyt kun raskaana himokkuutesikin on muutoksessa niin silloin on miehenkin seksuaalisuus, en ymmärrä miksi haluat pahentaa asioita tuollaisella vauhkoamisella kun runkkaaminen on nyt varsinkin nyt miehellesi tavallista isommassa roolissa. Jolloin sinun pitäisi hieman vetäytyä ja antaa miehellesi tilaa, eikä nimenomaan tukahdutta hänet. Eli saa ällöttää ja saa olla loukkaantunutkin, eriasia miten sen tuo ilmi!

[QUOTE="MITÄ";30018681]Samahan paskan kanssa on. Kyllähän miehille joskus paskaraitaakin jää boksereihin mutten mene neuvomaan miten pyyhkiä vaikka se pyykin peseminen vituttaakin.. Alentavaa. Enkä ainakaan vieraillessa mieti että hyi onkohan miehellä taas joku raita boksereissa.--.[/QUOTE]

Sun miehellä on todennäköisesti pukamia! Ne vois hoitaakin..

Yhteistyössä