K
"Kristiina"
Vieras
Ja ap:lle vielä, en kyllä menisi juhliin tuossa tilanteessa, en tuntisi oloani tervetulleeksi enkä pystyisi juhlista nauttimaan. Tosi kurja tilanne!
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Typerä perhe. Ei kannata mennä, eikä kutsua tuon veljen vaimoa enää teidän juhliinne. Kutsutte vain miehen veljen tai sitten ei tuota perhettä ollenkaan.![]()
Hei!
Mies sitten selvitti asiaa soittamalla veljelleen ja ilmoitti aluksi (kuten joku ehdottikin), että HÄN olisi tulossa juhliin ja tiedusteli samalla lahjaa. Veli ei kysynyt mitään muun perheen tulosta. Sen jälkeen mieheni kysyi asiasta suoraan, että onko koko perhe kutsuttu vai ainoastaan hänet. Veli vastasi, ettei tiedä, mitä vaimonsa on ajatellut. Sanoi kysyvänsä vaimoltaan. Hetken päästä veli soitti miehelleni takaisin ja vastasi että ovat keskustelleet vaimon kanssa ja ovat PÄÄTYNEET siihen että koko perhe voi tulla.
Minä nyt ainakin tulkitsen, että alunperin meitä ei oltu kutsuttu. Tuntuu siltä, että olemme kerjänneet itsellemme kutsun![]()
Mun lakkiaisissa oli itsestäänselvää,
Alkuperäinen kirjoittaja Yksvaan:Joo, hyvä tilaisuus aloittaa kälyjen välinen sota =)
Alkuperäinen kirjoittaja Yksvaan:Joo, hyvä tilaisuus aloittaa kälyjen välinen sota =)
Ymmärrän, että nuoren juhliin halutaan nimenomaan hänelle tärkeitä ihmisiä. Ehkä minä ja lapset emme kuulu niihin ja sitten muiden sisarusten puolisot lapsineen kuuluvat niihin. Miehellä on siis 4 veljeä.
Mies sai veljensä tyttären valmistujaisjuhliin kutsun. Kuoressa oli vain miehen nimi. Muut sisarukset on kutsuttu perheineen. Kuitenkin me olemme eniten tämän kyseisen veljen perheen kanssa tekemisissä, kyläillään usein, kutsutaan syömään puolin ja toisin sekä vietettään porukalla mm. juhannukset ja uudet vuodet.
Nyt kutsu tuli pelkästään miehen nimellä, siis minua ja lapsia ei kutsussa mainittu. Sinänsä lapset jollain tavalla ymmärrän, koska ovat vain minun. Miellä ei siis vielä ole yhteisiä. Toisaalta kyllä mieheni ajattelee minun lapset osaksi perhettään.
Vähän on nyt paha mieliMitä mieltä olette?
Ja kuten alussa kerroin, niin meidän perhe on tytön perheen kanssa läheisin kaikista.
Syynä siis varmaan on minun lapset. Jonkun mielestä se on oikein ja jonkun väärin. Se ei kuitenkaan poista sitä tosiasiaa, että minulle siitä tuli valtavan paha mieli. Itse kun yritän aina elää niin, etten missään tilanteessa pahoita kenenkään mieltä.
Kyllä, vaikka yhden veljen avopuolisoa ja vauvaa eivät ole koskaan tavanneet. Ja kuten alussa kerroin, niin meidän perhe on tytön perheen kanssa läheisin kaikista.
Syynä siis varmaan on minun lapset. Jonkun mielestä se on oikein ja jonkun väärin. Se ei kuitenkaan poista sitä tosiasiaa, että minulle siitä tuli valtavan paha mieli. Itse kun yritän aina elää niin, etten missään tilanteessa pahoita kenenkään mieltä.
niin provo
Lakkiaiset ovat nimenomaan juhlat, jonne ei tarvitse edes kutsua "virallisesti" . Ihmiset tulevat jos tulevat, esim naapurit ja kaukaisemmat tutut. En ikinä ole kuulluut että lakkiaisissa olisi joku VIERASLISTA tai kutsulista.
Meiddä päin sinne tulee kaikki tutut ja naapurit, on kutsuttu tai ei.
Jätätkö tällä logiikalla adoptoidut lapsetkin kutsumatta?