Mies salarakkaansa facebook kaverina

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja eijaksamiettiä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

eijaksamiettiä

Vieras
Mies petti mua 4 vuotta sitten 4kk erään ämmän kanssa. Nyt ne on sit facebook kavereita. Mäkin oon fb:ssä mut mies ei oo pyytänyt mua kaveriks:( Onko mulla ihan paska ukko? Miehellä on 760 kaveria ja kavereina mun sisko, äiti, isä ym sukulaiset ja lisäksi mun kavereitakin.

Voi, miksi elää elämäänsä fb:n kautta? Kerätä lisää tyhjänpäiväisiä ongelmia? Kysy siltä mieheltä asiaa vaikka sähköisesti, jos se kommunikaatio olisi siten helpompaa!

Ei se välttämättä suhdetta tarkoita, mutta sitä se kyllä tarkoittaa että sun miehellä ei oo tilannetajua tai empatiakykyä. Vaikka se olis kuinka tuttu nainen, niin se on todella rumasti puolisoa kohtaan jos pitää sellaista tuttavuutta pitää yllä. Ei tarvi pitää vihaa, mutta kyllä pitäis ymmärtää että säännöt on vähän eri tuttavien kuin niiden kanssa, joiden kanssa on pettänyt omaa puolisoa.

No onkait mullakin salarakas facebook kaverina, mutta otin kyllä oman miehenkin kaveriksi :)
Jos kerta kaikki sukulaiset äidistäs ja siskostas lähtien on facekavereina miehelläs, niin pitäs ottaa sinutkin.. Tai sitten se pelkää/häpeää mitä kommentoit hänen juttuihinsa...

Olettaisin että tuohon 760 naamakaveriin kuuluu myös hyvinkin "turhia" serkunkumminkaimoja, joten en tuota salarakkaan pitämistä kaverina niinkään noteeraisi. Jos miehesi ei halua ottaa sinua kaveriksesi, niin sitten olisin enemmänkin huolissani.

Oletko itse pyytänyt miestä kaveriksesi? Jos hän ei ole vaan muistanut tai huomannut asiaa.

Tosissaan siinä 750 kaverissa lienee kaikkia ikivanhoja tuttuja jne eli ei tarkoita mitään vakavaa miehen ja salarakkaan välillä. mutta toisaalta kyllä jos omalla miehellä olisi tuollainen suhde takana ja oltaisiin siitä yli selvitty yhdessä niin pitäisin kyllä itsestäänselvyytenä ettei tätä salarakasta oteta facebook-kaveriksi silloinkaan kun siellä on mukana kaikki serkun kummin kaimat.

Yhteistyössä