mies sanoi eilen taas tappavansa mun lapset

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja harmaa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

harmaa

Vieras
siis ei sitä tarkoita varmaankaan,mutta vituttaa tollanen ja minä menin nyt vielä yrittää tehdä sovintoa.

Riita alkoi niinkin tyhmästä kun katsottiin eilen hauskoja kotivideoita (mulla 2 lasta 8 ja 6v ja yhteinen 2kk) ja siinä ohjelmassa sitten toinen sisar löi toista mailalla ja siihen sitten sanoin että onko miettinyt että joskus mun lapset voivat tehä noin,sanoin siksi noin koska hän tuntuu pitämään tätä yhteistä lasta jonain kuninkaana jolle ei koskaan voi tapahtua mitään tai saa tapahtua mitään ja tuo kävi hyvin aasinsiltana asialle koska olen tätä monasti miettiny että mitäs sit jos ekan kerran mun lapset satuttaa vahingossa tms vauvaa,koska niin voi tulla käymään niin vastaus siihen oli taas että tapan sit sun lapset jne.

sitä ennen soitti ex ja puhuttii lapsista muutama sana ja sanoi myös tappavansa tämän koska vihaa sitä (en jaksa syitä kertoa)

siis mua niin vitutta ja surettaa,miten mä annankin ihmisen kohdella noin mua ja mun lapsia. (lapset eivät kuulleet tätä) ja mä meen tekee sovintoa koska se on mulle vihanen siitä syystä että puhun tommosia ja mökötän asiasta koska sehän ei ole sallittua..

Jos sinun miehesi vihaa noin sinun lapsiasi, niin miten ajattelit sen jatkossa muuttuvan?
Mitä jos oikeasti tapahtuu jotain, että lapsesi vahingossa tai tarkoituksella tekevät vauvalle jotain? Miehesi varmasti nakkaa lapsesi seinään. Jos nyt on jo sanallista uhkailua (vaikka ei tarkottaisi, niin aika rajua mennä sanomaan, että tappaa jonkun), niin kyllä tuo raivo purkautuu jossain vaiheessa kunnolla.
On selvästi mustasukkainen vanhasta suhteestasi ja siihen kuuluu myös lapset.
Sinä olet äiti, jonka kuuluu huolehtia lapsistasi.
Häivy, jos ei mies muutu. Ja pian.

Nyt järki käteen nainen ja eroa miehestä!
Yhteinen vauvanne on vielä pieni, joten miehen on turha edes yrittää saada huoltajuutta, joten senkin suhteen homma on helpompaa. Ei tarvitse pelätä, että menettäis vauvan kokonaan miehelle. Kun lapsi on isompi, hommasta tulee hankalampaa ja likaisempaa :(
Usko minua, ettette sinä ja lapsesi ansaitse tuommoista kohtelua!

Pelasta itsesi ja lapsesi nyt, kun homma on vielä puhetasolla.

Onhan niitä ihmisiä, jotka sanoo mitä sattuu ihmeemmin miettimättä. Mutta tuo menee kyllä jo liian pitkälle. Joko sairas tai ei kovin suurta älykkyysosamäärää omaava ihminen sanoo tuollaisia. Tai joku täysin teini henkisesti.

Ensimmäinen lause tekstissä kruunaa jo koko potin. Et oo siis ihan varma, että tappaako? Että siinä on semmosta ainesta, että vois hyvinkin tehdä sen? Mutta et ole varma.

Loistava mies ja helmi suhde teillä.

Mies varmasti sanoo saman lapsillesikin, jos ei tätä ole jo heidän kuultensa sanonut. Tekee varmasti hyvää lastesi mielenterveydelle elää jatkuvassa pelossa, miettien, että koskahan se isäpuoli oikein tulee tappamaan.

Ei ole ukollasi kyllä kaikki palikat kohdallaan, jos tuollaisia puhuu. Kukaan normaali ihminen ei puhu näin edes leikillään. Ota järki käteen ja pelasta lapsesi tuollaisen ukon vaikutuspiiristä. Sääliksi käy lapsiasi.

Joihinkin naisiin vaan on sisäänkasvanut äärettömän huono miesmaku ja tajuttoman huono tuuri valintojen suhteen. :whistle:
Huono ukko vaihtuu toiseen yhtä huonoon ja huonolla tuurilla vielä surkeampaan luuseriin.

Totta on,ei provo.En mä nyt usko että tekisi niin,mutta laitoin siksi että varmaankaan koska se pystyisi tappamaan.

Mä kun tulin raskaaksi vahingossa niin mietin ja mietin ja mietin,mutta päätin pitää lapsen ja mieshän sitä todella halusi.

Kuulostaa täysin hullulle typille,ei sitä kumminkaan ole vaikka ei sillä kyllä voi olla kaikki kotona kun tollasta puhuu ja paljon muutakin..rakastan sitä,mutta pikkuhiljaa alkaa tuntuu sille että sekin vähenee.Hyviä puoliakin siinä on,tosin nyt alkaa pikkuhiljaa vaaleenpunaset lasit häviämään silmiltä ja alkaa tuntumaan siltä että ehkä mun ei tarvitsisi kattoa tollasta enkä haluakkaan.

Mutta on se hirveen noloa erota ja olla epäonnistunut taas,enkä mä tälläsistä kehtaa kellekkään kertoa että sanoo mun lapsista noin.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Mutta on se hirveen noloa erota ja olla epäonnistunut taas,enkä mä tälläsistä kehtaa kellekkään kertoa että sanoo mun lapsista noin.

No höpönlöpön. Nolompaa on olla suhteessa idiootin miehen kanssa.

Totta on,ei provo.En mä nyt usko että tekisi niin,mutta laitoin siksi että varmaankaan koska se pystyisi tappamaan.

Mä kun tulin raskaaksi vahingossa niin mietin ja mietin ja mietin,mutta päätin pitää lapsen ja mieshän sitä todella halusi.

Kuulostaa täysin hullulle typille,ei sitä kumminkaan ole vaikka ei sillä kyllä voi olla kaikki kotona kun tollasta puhuu ja paljon muutakin..rakastan sitä,mutta pikkuhiljaa alkaa tuntuu sille että sekin vähenee.Hyviä puoliakin siinä on,tosin nyt alkaa pikkuhiljaa vaaleenpunaset lasit häviämään silmiltä ja alkaa tuntumaan siltä että ehkä mun ei tarvitsisi kattoa tollasta enkä haluakkaan.

No mutta onhan se varmaan aika mussukka kun rakastat sitä vaikka uhkailee tappavansa sun lapset :D Kyllä tollasesta helmestä kannattaa pitää kiinni...

Noloa tai ei, ajattele lapsiasi!!!! Ei varmaan ole heillä helppoa tuollaisen miehen kanssa asua samassa huushollissa!!!! Vaikka ei heille sanoisikaan mitään lapset vaistoaa herkästi kuka heistä todella välittää!

Yhteistyössä