mies sanoi menevänsä muualle kun ei saanut, nyt oli sit viimenen kerta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
sanonut aiemminkin noin mutta nyt oli sitten viimenen kerta, jos ei ukko saakeli tajua ettei seksiä voi harrastaa kun on hiiva, niin antaa olla sitten. Aina valittamssa ja ruinaamssa vaikka normistikin saa n.3 vähä viikossa jos tulee taukoa ei millään kestä. muutenkin halut itselläni menneet ei haluta seksi lihoneen miehen kanssa väkisin olen yrittänyt mutta nyt mitä sanoi oli viimen niitti.

voi luoja varjele.
tähän saakka mä oon ollut niin onnellinen sinkkuudestani, kun oon näitä teidän viestejänne lukenut. mutta nyt mua on alkanut pelottamaan, että enhän mä voi enää koskaan sitoutua kun tuntuu että järjestään jokainen mies on idiootti ja lapsellinen. en oo tullut ajatelleeksikaan että ne eronneet miehet vois olla tuommosia. totta kai ne on. ja semmoisia miehiä, joilla ei ole pitkiä suhteita takanaan, en huoli kun niissäkin on jotain vikaa.
huoh.

Anna mennä, parempiakin miehiä löytyy. Mutta menköön sitten kokonaan. Tai osta sille tuollainen: http://seksikauppa.beateuhse.fi/produkt-23-80-AMAZON_RIDING_GIRL.html

Alkuperäinen kirjoittaja otan osaa:
voi luoja varjele.
järjestään jokainen mies on idiootti ja lapsellinen. en oo tullut ajatelleeksikaan että ne eronneet miehet vois olla tuommosia. totta kai ne on.

Lähdet siis siitä olettamasta että se on aina mies joka kävelee avioliitosta ulos?

Alkuperäinen kirjoittaja näinköhän:
voi luoja varjele.
järjestään jokainen mies on idiootti ja lapsellinen. en oo tullut ajatelleeksikaan että ne eronneet miehet vois olla tuommosia. totta kai ne on.

Lähdet siis siitä olettamasta että se on aina mies joka kävelee avioliitosta ulos?

what?
mitä tekemistä sillä on asian kanssa, kumpi jättää kumman?

voi luoja varjele.

Kai siinä erossa muutkin syyt on ku pelkkä seksi mutta yleensä seksittömyys on miehelle isompi ongelma ku naiselle. Mies ei kauaa jaksa katsella jos seksi ei suju, naiset sopeutuvat paremmin. Yleensä.

Juu, kyllä mä näyttäisin ovea lopullisesti tommosen kommentin jälkeen. Ja mulla on vielä pitkä matka tohon sun suopeuteen. Onpa ajattelematon mies.Toivottavasti löytää jostain mukamas sua paremman.

Alkuperäinen kirjoittaja voi luoja varjele:
voi luoja varjele.

what?

Sanotaanko sitten näin että tässä tehtiin perusolettama siitä, että kaikki miehet ovat lähtökohtaisesti idiootteja ja naisissa ei ole mitään vikaa.

Alkuperäinen kirjoittaja yleistys:
Alkuperäinen kirjoittaja voi luoja varjele:
voi luoja varjele.

what?

Sanotaanko sitten näin että tässä tehtiin perusolettama siitä, että kaikki miehet ovat lähtökohtaisesti idiootteja ja naisissa ei ole mitään vikaa.

ehkä tehtiin niin. mutta ei sillä silti ole mitään tekoa sen kanssa, kumpi jättää kumman. välillä se idioottimies on niin tollukka, ettei yhden aivosolunsa kanssa tajua ottaa ja lähteä, joten naisen täytyy se tossukka pihalle heittää. välillä taas sillä alkulimalla saattaa jopa melkein välähtää, ja se tekee fiksun katoomistempun vaikka riidan yhteydessä tai baari-illan päätteeksi. varioita on monia, on tullut tällä palstalla nähtyä kun mammat on valittaneet katoilevista ukoistaan.

meillä tilanne on toisinpäin, mutta meillä ei ole minkäänlaista seksielämää, enkä tajua miksi. se vaan yhtäkkiä loppui ja miehen mielestä mitään ei ole tapahtunut eikä missään ole mitään vikaa. ja mua suoraan sanottuna panettaa niin paljon, että olen jo sanonut miehelle et syrjähyppy ei ole kaukana. hyvin menee.

Lukekaa Anna-Leena Härkösen Ei kiitos. Tuossa nainen on se puutteessa oleva osapuoli.

http://www.ksml.fi/viihde/kirjat/ei-kiitos-anna-leena-h%C3%A4rk%C3%B6nen/188179

Alkuperäinen kirjoittaja tiina:
meillä tilanne on toisinpäin, mutta meillä ei ole minkäänlaista seksielämää, enkä tajua miksi. se vaan yhtäkkiä loppui ja miehen mielestä mitään ei ole tapahtunut eikä missään ole mitään vikaa. ja mua suoraan sanottuna panettaa niin paljon, että olen jo sanonut miehelle et syrjähyppy ei ole kaukana. hyvin menee.

Oletko puhunut miehesi kanssa miksi seksi ei häntä kiinnosta ja jos seksittömyys jatkuu kauan niin oletteko keskustelleet mahdollisesta luvallisesta syrjähypystä? Minusta on erittäin raukkamaista uhkailla syrjähypyllä koska tuo haluttomuus voi olla toisellekin aika kova pala jolle ei mitään mahda.

Yhteistyössä