ohhoh. oot ihan lopuillaan raskaana joten ne kilot on vauvaa ja turvotusta. tuskin sä tuollamäärällä oot lihonut muutamaa kiloa enempää.
nauti nyt loppuodotuksesta kumminkin.
nauti nyt loppuodotuksesta kumminkin.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Isä -:Alkuperäinen kirjoittaja v:totuus satuttaa joskus
No millään ei pystykkään niin pahasti satuttamaan kuin totuudella. :/
Alkuperäinen kirjoittaja AP:Haluaisin kommentoida muutamalle: olen ollut tosi hoikka ja rasvaprosenttini on ollut pieni. mies varmaan luuli että pysyn samanlaisena raskaudesta huolimatta vai? miksi ihmeessä haluta lapsi jos pitää isoa vatsaa ällöttävänä ja naistaan vastenmielisenä??
Alkuperäinen kirjoittaja Isä -:Alkuperäinen kirjoittaja v:totuus satuttaa joskus
Alkuperäinen kirjoittaja AP:Aika hankala tilanne täällä kotona, kun en halua edes että mies edes katsoo minuun tai koskee. vaikuttaa olevan pahoillaan (tuskin tää ilmapiiri on kellekään kiva) mutta koen oloni niin loukatuksi että vaikea sanoa mitään![]()
Alkuperäinen kirjoittaja PipariSuu:Alkuperäinen kirjoittaja Isä -:Alkuperäinen kirjoittaja v:totuus satuttaa joskus
Ei taida nyt oikein tajuta totuutta ollenkaan.
Jos mies sanoo näin "no se ei liho tollaseks läskiksi vaan kuluttaa ne, mua ällöttää läskit" Niin on aika kaukana totuudesta. Raskausmaha ei todellakaan ole läskiä vaan lasta, lapsivesiä ja turvotusta yms. mikä on normaalia raskauteen. Läski on kaukana 15kg painon noususta raskauden myötä hoikalle ihmiselle.
Alkuperäinen kirjoittaja mamis:Mikä mies sulla! Onnee vaan miesvalintasi kanssa. Miten jotkut tyytyy tohon???? Musta suhde ei oo todellakaan normaali, hyvä ja onnellinen, jos siinä voidaan puhua noin loukkaavasti toiselle. Jos on sydäntä sanoa toiselle noin pahasti, niin se ei ole todellista rakkautta. Ja vielä pettääkin...
Alkuperäinen kirjoittaja Siinaliina:Alkuperäinen kirjoittaja mamis:Mikä mies sulla! Onnee vaan miesvalintasi kanssa. Miten jotkut tyytyy tohon???? Musta suhde ei oo todellakaan normaali, hyvä ja onnellinen, jos siinä voidaan puhua noin loukkaavasti toiselle. Jos on sydäntä sanoa toiselle noin pahasti, niin se ei ole todellista rakkautta. Ja vielä pettääkin...
Mistä sen voi tietää ihmisestä eka silmäyksellä että onko LOISTAVA MIES JA ISÄHAHMO. Kaikki ovat alussa hyvinkin kohteliaita yms. Olisipa tuo niin ihanaa kaikkien ihmisten löytää se oikea heti ensimmäisenä..
Luuletko että minäkään haluan tuhlata aikaani tollasiin luusereihin?? Mutta silti tuollainen paljastuu vasta yhteiselon myötä jota kestänyt joku pari vuotta ellei päällekin..
Tottakai minä tahtoisin heti rinnalleni miehen joka on kohtelias,arvostaa mua ja on kaikin puolin loistava.. kukapa ei tahtois?