V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Heidi 23+2:No sulla mies pahoittelee.. (en sano sillä että et saisi pahoittaa mieltäsi..)
vaan siisitse olen kans raskaana,mies ei halua seksiä mun kans,ei mistään syty ja sanoi kans että ällötän sitä yms.. eikä edes pahoitellut.. ja muutenkin kun olen herkkänä raskaudesta niin hän saattaa sanoa jotai siihen vielä mollatakseen lisää,minä sitten itken yksin makkarissa ja mies vaan kattoo telkkaria eikä pyydä anteeksi tai edes lohduta..
Kun riidellään niin aina kaikki on mun syy,ja hänen vittumaisuus johtuu muka mun käytöksestä,ja kun siis kaiken kotityön teen yksin ja siis kokoajan olen hälle kiltti ja kun mainitsen että koska mulle oltais vastapainona kilttejä niin hän tokaisee että kun olen niin vittumainen ja pahalla päällä niin ei hänkään mua hyvin kohtele..
Miten saan sen tajuamaan että mun pahapäisyydet yms johtuu siitä että olen hälle kuin ilmaa,kuin hänen äitinsä joka pesee pyykit,ruokkii,ja antaa lämpöisen kodin yms..
Siis olen hälle useasti sanonu noista.. mutta ei jaksa enään tollasta..
Rakastan häntä mutta en tahdo että minua kohdellaan tällä tavalla.. siis jotenkin alistavasti yms.
Alkuperäinen kirjoittaja v:totuus satuttaa joskus
Alkuperäinen kirjoittaja Risto:Alkuperäinen kirjoittaja Heidi 23+2:No sulla mies pahoittelee.. (en sano sillä että et saisi pahoittaa mieltäsi..)
vaan siisitse olen kans raskaana,mies ei halua seksiä mun kans,ei mistään syty ja sanoi kans että ällötän sitä yms.. eikä edes pahoitellut.. ja muutenkin kun olen herkkänä raskaudesta niin hän saattaa sanoa jotai siihen vielä mollatakseen lisää,minä sitten itken yksin makkarissa ja mies vaan kattoo telkkaria eikä pyydä anteeksi tai edes lohduta..
Kun riidellään niin aina kaikki on mun syy,ja hänen vittumaisuus johtuu muka mun käytöksestä,ja kun siis kaiken kotityön teen yksin ja siis kokoajan olen hälle kiltti ja kun mainitsen että koska mulle oltais vastapainona kilttejä niin hän tokaisee että kun olen niin vittumainen ja pahalla päällä niin ei hänkään mua hyvin kohtele..
Miten saan sen tajuamaan että mun pahapäisyydet yms johtuu siitä että olen hälle kuin ilmaa,kuin hänen äitinsä joka pesee pyykit,ruokkii,ja antaa lämpöisen kodin yms..
Siis olen hälle useasti sanonu noista.. mutta ei jaksa enään tollasta..
Rakastan häntä mutta en tahdo että minua kohdellaan tällä tavalla.. siis jotenkin alistavasti yms.
Ihan ensiksi ei millään pahalla, mutta niinkuin kirjoitit käyttäydyt kuin hänen äitinsä: Kuka nyt äitinsä kloonia haluaisi panna? Ja sit vielä alentuvasti anelet voisiko sulle olla kiltti ei semmoinen miehessä intohimoa herätä ei vaikka olisi kuinka kaunis ja vieläpä laihakin.
Tiedän satavarmasti, että et tarkoita mitään pahaa päinvastoin, mutta minua ainakin vituttaisi katsoa naista joka alentuvasti marttyyrinkruunu päässään pyykkää ja siivoaa ja odottaa siitä tähteä rintaansa.
Hanki oma elämä; harrastuksia jotka kohottavat itsetuntoasi, jätä osakotihommista tekemättä pyri olemaan iloinen ja tyytyväinen OMAAN (ei miehesi) elämään. Älä mene sinne makuuhuoneeseen makaamaan ja itkemään vaan nosta leuka pystyyn ja lähde raittiiseen ulkoilmaan tai tyttökaverin luokse tai shoppailemaan.
tämä kaikki heijastuu kyllä teidän yhteiseenkin taipaleeseenne.
Alkuperäinen kirjoittaja Mara:Mieshän sanoi, että häntä inhottaa läski et sinä! Ja kaiken lisäksi halusi hyvitellä asiaa. Olisiko parempi että hän valehtelisi hampaat irvessä.
Miettikää asiaa miehen kannalta jos häntä läski inhottaa vaikka kuinka yrittäisi asialle tehdä jotain niin on varmasti hankala olla rakastamansa naisen lähellä; ei halua loukata tietentahtoen, mutta silti olla rehellinen. Eihän sille mitään voi jos ei vaan yksinkertaisesti tykkää ylipainosta! Miehet kun ovat paljon visuaalisempia parisuhteessa.
Alkuperäinen kirjoittaja Mara:Mieshän sanoi, että häntä inhottaa läski et sinä! Ja kaiken lisäksi halusi hyvitellä asiaa. Olisiko parempi että hän valehtelisi hampaat irvessä.
Miettikää asiaa miehen kannalta jos häntä läski inhottaa vaikka kuinka yrittäisi asialle tehdä jotain niin on varmasti hankala olla rakastamansa naisen lähellä; ei halua loukata tietentahtoen, mutta silti olla rehellinen. Eihän sille mitään voi jos ei vaan yksinkertaisesti tykkää ylipainosta! Miehet kun ovat paljon visuaalisempia parisuhteessa.