mies soiti ja sanoi

Status
Viestiketju on suljettu.

Eestlanna Savanna

Aktiivinen jäsen
01.11.2007
38 773
0
36
että sä et mee enää ikinä strippamaan ja kun mä sain vielä hyvää palkankorotus niin me tehdään siitä talo heti kuntoon,eikä tarvi otta laina,eikä mitään...

sitten toinen mies tässä kirjoitta että mieti tarkaan mitä haluat elämältä :ashamed: sitten vielä äsken laitoi viesti että hän tulee tänne tänään taas kun halua puhua mun kanssa,kyllä hän ei ollut hyvällä tulella eilen kun sai kaikki tietä

mun pää räjähtä,sanokaa mitä teen?

aina se ruoho ei ole vihreämpää aidan toisella puolella.sitä voi saada paskempaa tilalle.
minusta kohtelet nyt todella huonosti miestäsi joka on vielä lastesi isä.ajattele miltä lapsista tuntuu tällä hetkellä.Jos oikeasti et halua olla miehesi kanssa sano se hänelle suoraan eläkä anna hänelle toivoa asiasta mitä ei ole eikä tule.
Nyt pitää ottaa järkikäteen,tuosta nimittäin ei pitemmän päälle hyvää seuraa.
Ihastuksia tulee ja menee mutta tosi rakkaus pysyy. :hug:

Alkuperäinen kirjoittaja Savanna:
että sä et mee enää ikinä strippamaan ja kun mä sain vielä hyvää palkankorotus niin me tehdään siitä talo heti kuntoon,eikä tarvi otta laina,eikä mitään...

sitten toinen mies tässä kirjoitta että mieti tarkaan mitä haluat elämältä :ashamed: sitten vielä äsken laitoi viesti että hän tulee tänne tänään taas kun halua puhua mun kanssa,kyllä hän ei ollut hyvällä tulella eilen kun sai kaikki tietä

mun pää räjähtä,sanokaa mitä teen?

Pitäsköhän tehä näin??!

ja se mies on vielä vihainen mulle,kun jäätti tyttöystäväkin mun takia :ashamed: :ashamed: :ashamed:

Hei se on sen miehen oma vika! Anna vaan sen miehe ite kärsiä seurauksensa se ei ole sun päänvaiva!

ja se mies on vielä vihainen mulle,kun jäätti tyttöystäväkin mun takia :ashamed: :ashamed: :ashamed:

no anna olla vihainen, eihän se sun päänvaiva ole. Olisi varmaan syytä keskittyä OMAAN ELÄMÄÄN ja sen kuntoon saamiseen.

No hyvä jos ei enää naurata, minä en oo pysyny sun jutuissa mukana ikinä, ihan uskomattomia sähellyksiä teet :/ Olen samoilla linjoilla perhosen kanssa että kyllä kohtelet miestäsi todella huonosti :/

no on se mun vika kans,ainakin syytän itseä,syytän myös itseä että olen tavanut hänet,kun en tiedä oliko se hyvää vai huono idea,ainakin sain häneltä,mitä en ole saanut kotona ikinä :ashamed:

Alkuperäinen kirjoittaja millipilli:
No tee vaikka palstatauko

olen samaa mieltä :( oikeesti, sun juttuja on tosi surullista lukea, niin lapsellista vemputtelua edes takaisin.. oikeesti... ei kenenkään normiaikuisen elämä ole noin tuulella käyvää!!

no on se mun vika kans,ainakin syytän itseä,syytän myös itseä että olen tavanut hänet,kun en tiedä oliko se hyvää vai huono idea,ainakin sain häneltä,mitä en ole saanut kotona ikinä :ashamed:

????

Mitä häneltä sait?

Missä hänet tapasit?

Status
Viestiketju on suljettu.