mies soiti ja sanoi

Status
Viestiketju on suljettu.
Alkuperäinen kirjoittaja Savanna:
Alkuperäinen kirjoittaja PipariSuu:
no on se mun vika kans,ainakin syytän itseä,syytän myös itseä että olen tavanut hänet,kun en tiedä oliko se hyvää vai huono idea,ainakin sain häneltä,mitä en ole saanut kotona ikinä :ashamed:

Mitä häneltä sait?

Missä hänet tapasit?

sain ymmärystä,läheisyyttä ja hyvää kohtaloa,mies on kylmä mulle jo kauan,sen takia ei mulla ole hänen kaa mitä muuta kun otan hänen rahaa ja meen tuhlamaan,eikä hän suostu käsitelemään kaikki asiat ja mun tuntet on ihan nollalla

Mutta vaikka se toinen mies on sulle nyt ihana, se voi muuttua, sitten, kun suostut sille. Se voi alkaa määräilemään sua ja pitää sua jonain kotiorjana. Pelottaa sun puolesta.

Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras :
ja se mies on vielä vihainen mulle,kun jäätti tyttöystäväkin mun takia :ashamed: :ashamed: :ashamed:

ihan oma mokansa, ei sun.

älä sano noin.. jos savanna on antanut ymmärtää enemmänkin... :(

Sanon. Se mies olis varmaan jättänyt tyttystävänsä muutenkin, kerran ei tykännyt siitä tarpeeksi.

eikun se mies ei halunut edes olla hänen kaa,se muija pitänyt häntä melkein pakotamalla

Ai että tuollaista puppua mies on sulle sanonut :laugh: :laugh: :laugh:

Millä muija pakottamalla piti? Köysillä ja rautaketjuilla?

sain ymmärystä,läheisyyttä ja hyvää kohtaloa,mies on kylmä mulle jo kauan,sen takia ei mulla ole hänen kaa mitä muuta kun otan hänen rahaa ja meen tuhlamaan,eikä hän suostu käsitelemään kaikki asiat ja mun tuntet on ihan nollalla

Onko se ihme, jos sun mies on kylmä sua kohtaan? Et sinäkään järin lämmin häntä kohtaan tunnu olevan. Et sinä voi olla vain saavana osapuolena :|

Pakko hakea kahvikuppi ja ottaa parempi asento :D

Jos tää on totta niin nyt Savannalle jäitä hattuun, tai jonnekin muualle ja vihellä peli poikki. Ei vieraita miehiä, lopeta strippaus ja netissä olo ja keskity omaan PÄÄN hyvinvointiin ja lapsiin. Parisuhteeseen kun tiedät mitä itse haluat.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras :
ja se mies on vielä vihainen mulle,kun jäätti tyttöystäväkin mun takia :ashamed: :ashamed: :ashamed:

ihan oma mokansa, ei sun.

älä sano noin.. jos savanna on antanut ymmärtää enemmänkin... :(

Sanon. Se mies olis varmaan jättänyt tyttystävänsä muutenkin, kerran ei tykännyt siitä tarpeeksi.

eikun se mies ei halunut edes olla hänen kaa,se muija pitänyt häntä melkein pakotamalla

no kyllä se muija soitakin hänelle kokoajan hän laita puhelimen kinni ja sano ettei halua olla tekemisessä hänen kaa jo kauan

Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:
Alkuperäinen kirjoittaja fanta:
Ai nykyään tulee jo kaksi jaksoa päivässä?

Pitäähän sitä draamaa olla kahdessa ketjussa,samasta aiheesta :xmas:

no mutta,missä perkeleessä on se Shadi-ritari valkealla ratsullaan??Kyllä tässä nyt ihan selvästi jotain puuttuu,molemmista ketjuista :xmas: :D

Musta tuntuu että nyt pitäisi jo savannan mielenterveyden takia kaikkien lopettaa vittuilu tai bannata hänet,en tiedä.. Mutta pelottaa että käy vielä huonosti tässä,tulee kolmiodraamaa ja murhia. Hauskaahan tämä oli mutta voi loppua huonosti.

no on se mun vika kans,ainakin syytän itseä,syytän myös itseä että olen tavanut hänet,kun en tiedä oliko se hyvää vai huono idea,ainakin sain häneltä,mitä en ole saanut kotona ikinä :ashamed:

Mitä häneltä sait?

Missä hänet tapasit?

:o

En kyllä enää jaksa käsitää näitä juttujas. Etkö vasta täällä niin vakuutellu et osaat hanskata noi ihailijas ja tiedät rajas et otat vaan niiltä rahat ja strippaat niille jne. Eli et petä ja sulla on perhe ja mies joiden kanssa olet päättänyt olla ja muuta sellasta.

Ei oo enää kovin vakuuttavia nää sunb jutut. Toivon tosissaa et ei oo todellista kaikki. Olis aika onnetonta touhua jo pelkästään lasten kannalta. :o

Mietis nyt vähän. Sä olet siis töissä tutustunut mieheen, joka samantien jätti sun takia tyttöystävänsä. Noinkohan se on luotettava? Miksi se ei voi tehdä sulle samaa???´
Mä en ikinä alkais seurustelemaan miehen kans, joka jättää tyttöystävänsä mun takia, koska mä en näe yhtään syytä, etteikö se voisi tehdä samaa mulle, jättää mut jonkun muun takia.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Pakko hakea kahvikuppi ja ottaa parempi asento :D

Jos tää on totta niin nyt Savannalle jäitä hattuun, tai jonnekin muualle ja vihellä peli poikki. Ei vieraita miehiä, lopeta strippaus ja netissä olo ja keskity omaan PÄÄN hyvinvointiin ja lapsiin. Parisuhteeseen kun tiedät mitä itse haluat.

no joo naurakaa vaan,mutta mulla on pään särky kahden miehen välissä,onneks kolmatta ei vielä ole :x :x

no kyllä se muija soitakin hänelle kokoajan hän laita puhelimen kinni ja sano ettei halua olla tekemisessä hänen kaa jo kauan

Ja koska muija soittelee, niin sitten on "pakko" olla sen kanssa? Ja sää vielä uskot kaiken sinisilmäisenä. Mää en ikinmaailmassa menis tuollaisen miehen luokse!

Status
Viestiketju on suljettu.