Mies soitti äsken vihaisen puhelun,grr!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Bad Virgin-
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Bad Virgin-

Aktiivinen jäsen
03.01.2008
43 331
1
36
Mies on lähetellyt kaikkia mukavia viestejä tässä illan mittaan :heart:
Ja mä olen sitten laittanut kaikkea mukavaa takaspäin =)
No äsken soitti et en ole voinut edes yhtä viestiä hälle laittaa :o
Elikkäs mun viestit ei ole mennyt perille asti vaikka känny ilmoitti et viesti on lähetetty wtf :o :o :kieh:

Enpä ole koskaan kuulluut että toimitettu viesti ei olisi mennyt perille. Itselläni välitystiedot käytössä siitä ainakin näin odottaako viesti vai onko toimitettu.

Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:
Elikkäs mun viestit ei ole mennyt perille asti vaikka känny ilmoitti et viesti on lähetetty wtf :o :o :kieh:

Siis känny ilmotti vaan et viestit on lähetetty? Ei siis kyse erillisistä välitystiedoista?

Mulle on monesti käynyt niin et puhelin ilmottaa et viesti on lähetetty, mut menee perille sitten joskus kun jaksaa.
Mutta jos välitystiedot on käytössä ja ne ilmottaa että viesti on toimitettu, ni se onkii eri juttu ja perin kummallista jos näin on käynyt et silti ei oo menneet...

Jospa ne viestit vaan on jäänyt "matkalle".

Meillä kävi Pinkin kanssa niin. Pinki laittaa viestiä mulle ja mä saan sen noin 2 tunnin päästä.......
Juu, viestissä luki "koputa oveen , älä soita ovikelloa, pienin nukkuu" Ja miehän kilauttelin iloisesti ovikelloa, kun en saanut viestiä :saint:

Alkuperäinen kirjoittaja huoh:
No ei se silleen vihainen ollut,mä vaan nyt ihmettelen minne ne mun viestit on mennyt :o :o :o

Siis oliko vihainen vai ei? Koitas päättää....

Ihmetteli vain et miksen vastannut sille!Sano vaan et kiirettä on ollut töissä ja olis ollu kiva saada multakin jotain viestiä!

Alkuperäinen kirjoittaja Rontto:

Meillä kävi Pinkin kanssa niin. Pinki laittaa viestiä mulle ja mä saan sen noin 2 tunnin päästä.......
Juu, viestissä luki "koputa oveen , älä soita ovikelloa, pienin nukkuu" Ja miehän kilauttelin iloisesti ovikelloa, kun en saanut viestiä :saint:

Ja muksuhan heräs sitten siihen :D
Mä luulen kanssa et näin on käynyt meillekkin,mulla vaihtu pe sonera dna:lle,jos sillä olis osuutta asiaan?

Kyllä ne sun viestit varmaan vielä viestikeskuksessa on odottamassa lähtemistä.Jos dna:lla jotain häikkää lähetyksissä tai miehesi liittymässä?
Laita jollekin kaverille viesti ja katso meneekö perille?

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Kyllä ne sun viestit varmaan vielä viestikeskuksessa on odottamassa lähtemistä.Jos dna:lla jotain häikkää lähetyksissä tai miehesi liittymässä?
Laita jollekin kaverille viesti ja katso meneekö perille?

Pitää kokeilla =)

Alkuperäinen kirjoittaja Rontto:

Ja muksuhan heräs sitten siihen :D
Mä luulen kanssa et näin on käynyt meillekkin,mulla vaihtu pe sonera dna:lle,jos sillä olis osuutta asiaan?

Onko sulla mikä viestikeskuksen numero puhelimessa, jos on manuaalisti tallennettu se niin sitten voipi olla väärä.. Tuon operaattorin vaihdon vuoksi..

Joo ja minä lähetin aamulla kiukkuisen viestin miehelle kun ei saa nuita lasten pyöriä kuntoon ja sit aamusin tappelevat niien takia. Ei siinä mitään mut tuo puhelin niin idiootti että se viesti jää siihen ruutuun jos sitä ei siitä pyyhi (enkä monestikaan muista). Niin tuli sit päivällä mieheltä viestiä (oli isänsä kanssa reissussa) et isällä hauskaa kun olin sille lähettäny sen aamuisen viestin. Lapset lähettäny sen viestin ja appiukon nimi ekana puhelimessa kun aakkosjärjestyksessä menee.

Yhteistyössä