S
surupusero
Vieras
Olen soutanut ja huovannut edestakaisin asian kanssa ja päätöstä ei tule. Haluaisin toisen lapsen, mies ei halua sitä nyt mutta suostuu siihen. Keskustelu päättyy aina riitaan. Olen poistanut kierukan jo kerran turhaan ja laittanut uuden tilalle. Nyt on taas poistot mielessä, mutta mies ei ole yhtään sen enempää innoissaan kuin viimeksi kun yritettiin 3-4kk toista. En haluaisi, että teemme sen toisen "vain koska vaimo halusi". En halua, että olen raskaana ja saan vauvan ja mies vaan "yrittää kestää". Tiedän, että hän auttaa paljon lastenhoidossa, mutta silti. Tuntuu, että huijaan häntä painostamalla.
Vuoden-parin odotus tuntuu jäätävän pitkältä ja itsekin haluaisin josku töihin, en jäädä heti kotiin taas valmistuttuani (nyt opiskelen ja hoidan lasta kotona). Arvostamme pitkää kotihoitoa, joten mikään vuoden kotiäitipätkä ei käy kysymykseen meidän kohdalla.
Pitäisikö se kierukka vaan poistaa ja toivoa että tulee raskaaksi ja mieskin on iloinen? Vai onko tämä ihan typerää. Meillä on ikäerokin niin suuri miehen kanssa, että minulla 22-vuotiaana ei kuitenkaan ole aikaa odotella mitään 8 vuotta seuraavaa, jossa välissä jo töitäkin ehtisin aloittelemaan.
Vuoden-parin odotus tuntuu jäätävän pitkältä ja itsekin haluaisin josku töihin, en jäädä heti kotiin taas valmistuttuani (nyt opiskelen ja hoidan lasta kotona). Arvostamme pitkää kotihoitoa, joten mikään vuoden kotiäitipätkä ei käy kysymykseen meidän kohdalla.
Pitäisikö se kierukka vaan poistaa ja toivoa että tulee raskaaksi ja mieskin on iloinen? Vai onko tämä ihan typerää. Meillä on ikäerokin niin suuri miehen kanssa, että minulla 22-vuotiaana ei kuitenkaan ole aikaa odotella mitään 8 vuotta seuraavaa, jossa välissä jo töitäkin ehtisin aloittelemaan.