Mies suostuu lapseen muttei ole valmis menemään naimisiin?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mokonen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

mokonen

Vieras
Meille oli siis tulossa lapsi, minä pitkään vauvakuumeilin ja lopulta sain mieheni mukaan ja annettiin lapselle lupa tulla. Sain keskenmenon rv8 tammikuun lopussa. Nyt olen puhunut taas naimisiin menosta, asiasta olen puhunut aikaisemminkin kun lasta suunniteltiin. Mies sanoo ettei nyt vaan tunnu siltä että pitäisi mennä naimisiin. Sanoin että ei minustakaan tunnu että Pitäisi mennä, vaan Haluan naimisiin hänen kanssaan.

Kysyin että miten on valmis lapseen jossei ole valmis menemään naimisiin, ei kuulema ole valmis lapseenkaan mutta olen pakottanut hänet tähän tilanteeseen..

Mies iloisena leperteli minun muka kasvavalle mahalle kun saatiin selville että olen raskaana, hemmotteli minua ja kaikkea ihanaa. Nyt selviää että on tuota mieltä. Miten tätä jaksaa... En halua painostaakaan mutta kyllä tuntuu pahalta. Ikää molemmilta vajaa 25v

Siis tämän vuoden tammikuun lopussa keskenmeno? Alle kuukausi sitten?

Minusta on todennäköisintä että miehesi läpikäy vielä keskenmenoa. Harvoin ymmärretään että se voi olla miehellekin kova paikka. Ehkä ei ole vielä valmis uuteen yritykseen joka voi taas epäonnistua.

Mies haluaa pitää takaportin raollaan ja kokee, että on vapaampi lähtemään suhteesta, jos ei olekaan kivaa kun vauva tulee. Ei raukka ymmärrä, että se lapsi sitoo teidät tiukemminh yhteen kuin mikään avioliitto.

Unohtaisin perheen perustamisen teidän tilanteessa.

Alkuperäinen kirjoittaja no:
Mies haluaa pitää takaportin raollaan ja kokee, että on vapaampi lähtemään suhteesta, jos ei olekaan kivaa kun vauva tulee. Ei raukka ymmärrä, että se lapsi sitoo teidät tiukemminh yhteen kuin mikään avioliitto.

peesi.

Hmm, jännää ettei halua naimisiin? Mikäköhän siinä on? Lapsi sitoo minusta tiukemmin yhteen kuin joku avioliitto konsanaan.
Kysyt tosissaan mitä hän haluaa, jos se ei ole perhe ja sinulle se on, niin sitten ei auta, kuin lähteä eri suuntiin. Ei kannata "hukata" aikaa suhteessa, jossa mies ei halua mihinkään sitoutua.

No minusta kuulostaa että mies on jo tajunnut vauvankin sitovuuden, eikä enää sitäkään halua. Ja tuntee, ettei alun perinkään lasta halunnut, vaan että hänet on painostettu siihen.

Alkuperäinen kirjoittaja Jesus Christ Superstar:

No minusta kuulostaa että mies on jo tajunnut vauvankin sitovuuden, eikä enää sitäkään halua. Ja tuntee, ettei alun perinkään lasta halunnut, vaan että hänet on painostettu siihen.

Sitä suuremmalla syyllä kannattaa antaa olla.

Alkuperäinen kirjoittaja mamatsu:
Tarvitseeko kuitenkaan olla naimisissa kun haluaa lapsia :snotty:

No ei, mutta jos haluaa perheen, mutta ei missään tapauksessa naimisiin, niin pitäisi minusta olla joki ideologia siis avioliittoa vastaan tmv. että sulattaisin. Suurin osa kai pareista tulee saaneeksi lapsia ennen naimisiinmenoa, mutta ovat ajatelleen jossain vaiheessa mennä tai ainakin rekisteröityä.

Sekava sepostus...

Yhteistyössä