M
mokonen
Vieras
Meille oli siis tulossa lapsi, minä pitkään vauvakuumeilin ja lopulta sain mieheni mukaan ja annettiin lapselle lupa tulla. Sain keskenmenon rv8 tammikuun lopussa. Nyt olen puhunut taas naimisiin menosta, asiasta olen puhunut aikaisemminkin kun lasta suunniteltiin. Mies sanoo ettei nyt vaan tunnu siltä että pitäisi mennä naimisiin. Sanoin että ei minustakaan tunnu että Pitäisi mennä, vaan Haluan naimisiin hänen kanssaan.
Kysyin että miten on valmis lapseen jossei ole valmis menemään naimisiin, ei kuulema ole valmis lapseenkaan mutta olen pakottanut hänet tähän tilanteeseen..
Mies iloisena leperteli minun muka kasvavalle mahalle kun saatiin selville että olen raskaana, hemmotteli minua ja kaikkea ihanaa. Nyt selviää että on tuota mieltä. Miten tätä jaksaa... En halua painostaakaan mutta kyllä tuntuu pahalta. Ikää molemmilta vajaa 25v
Kysyin että miten on valmis lapseen jossei ole valmis menemään naimisiin, ei kuulema ole valmis lapseenkaan mutta olen pakottanut hänet tähän tilanteeseen..
Mies iloisena leperteli minun muka kasvavalle mahalle kun saatiin selville että olen raskaana, hemmotteli minua ja kaikkea ihanaa. Nyt selviää että on tuota mieltä. Miten tätä jaksaa... En halua painostaakaan mutta kyllä tuntuu pahalta. Ikää molemmilta vajaa 25v