on se elämä välillä vaikeeta..yks päivä minkä mies järkkää ni maailma kaatuu vaimolla .chillaa ny vähä 
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja ninaTT:Miettikää: Eläimiä ei mielellään eristetä äidistään hetkekskään silloin kun ovat vielä rinnalla. Kaikki paheksuvat jos eläintarhassa emo ja poikanen erotetaan ja poikanen saa pullosta maitoa joltain hoitajalta. Miksi tämä sitten ihmislapsilla on täysin normaalia ja hyväksyttyä toimintaa? Äidit ja isit haluavat tehdä omia juttujaan, jätetään laps jollekin toiselle, kyllähän se hengissä selviää...?
Ihan yhtä vähän se ihmislaps 6 kk ikäisenä ymmärtää mistä on kyse kun se nisäkäspoikanen. Miks on hyväksytympää ja jopa suotavaa jättää ihmislaps kun eläin?
Saattaa kuulostaa vähän hassulta ja vinksahtaneelta, mutta kävipä vaan mielessä...
Nyt meen nukkumaan, mutta ap:lle onnellista vauvavuotta, toivottavasti saatte miehesi kanssa sumplittua!
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja fgv:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja fyu:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja no:voi kauheeta.eikö pulloo voi opetella?
Voi kauheeta kuule ei voi. Minä tahdon imettää ja sillä siisti. Se on minun valintani ja minun ratkaisuni. En todellakaan opeta pullolle ja ala ostella korvikkeita ja pestä pulloja. Tai pumpata. Minulla on aina steriilisti pakattua maitoa rinnat täynnä, sopivan lämpöisenä ja se on kaikenlisäksi ilmaista. Ei mitään helpompaa ja kätevämpää enkätodellakaan kolmen lapsen äitinä yhden teatterikeikan takia ala tehdä elämästäni vaikeampaa.
sä välität itsestäs liikaa,et huomioi miestä si joka haluaisi olla sinun kanssa hetken..ei se pulloon se ipana kuole..kerran..sais ukko ansaita paremman akan itelleen..
Ai siis mä välitän itsestäni liikaa, kun tahdon omistaa vauvavuoden sille vauvalle?
Ja mies saa olla minun kanssani, vauvan mukana olo ei pilaa yhtään mitään. Mutta pelastaa kyllä paljon. Kärttyinen ja huolestunut vaimo ilman vauvaa reissussa ei todellakaan ole mikään parisuhteen pelastus.
juu eikä vieraissa huomiota hakeva mieskään kun vaimo ei huomioi ketään muuta kun lapset!!!onnee vaa sinnekki!elä ihmettele jos ero tulee tolla menolla
Alkuperäinen kirjoittaja äiti:Alkuperäinen kirjoittaja fgv:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja fyu:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja no:voi kauheeta.eikö pulloo voi opetella?
Voi kauheeta kuule ei voi. Minä tahdon imettää ja sillä siisti. Se on minun valintani ja minun ratkaisuni. En todellakaan opeta pullolle ja ala ostella korvikkeita ja pestä pulloja. Tai pumpata. Minulla on aina steriilisti pakattua maitoa rinnat täynnä, sopivan lämpöisenä ja se on kaikenlisäksi ilmaista. Ei mitään helpompaa ja kätevämpää enkätodellakaan kolmen lapsen äitinä yhden teatterikeikan takia ala tehdä elämästäni vaikeampaa.
sä välität itsestäs liikaa,et huomioi miestä si joka haluaisi olla sinun kanssa hetken..ei se pulloon se ipana kuole..kerran..sais ukko ansaita paremman akan itelleen..
Ai siis mä välitän itsestäni liikaa, kun tahdon omistaa vauvavuoden sille vauvalle?
Ja mies saa olla minun kanssani, vauvan mukana olo ei pilaa yhtään mitään. Mutta pelastaa kyllä paljon. Kärttyinen ja huolestunut vaimo ilman vauvaa reissussa ei todellakaan ole mikään parisuhteen pelastus.
juu eikä vieraissa huomiota hakeva mieskään kun vaimo ei huomioi ketään muuta kun lapset!!!onnee vaa sinnekki!elä ihmettele jos ero tulee tolla menolla
Ois se kauheeta jos ois semmonen mies et menis heti vieraisiin jos ei kerran lähe teatteriin ja vauvakin vielä pieni ja että sen takia viel ottais eron. Onneks oon valinnu paremmin mieheni kun jotkut.
Alkuperäinen kirjoittaja fyu:sä välität itsestäs liikaa,et huomioi miestä si joka haluaisi olla sinun kanssa hetken..ei se pulloon se ipana kuole..kerran..sais ukko ansaita paremman akan itelleen..
Alkuperäinen kirjoittaja HoNdATyTTö:miks hitossa aina se mies sýyllistetään![]()
Alkuperäinen kirjoittaja HoNdATyTTö:miks hitossa aina se mies sýyllistetään![]()
Vai miten se meni? "Mies lähtee heti vieraisiin jos et nyt kurja vaimo lähe miehen mieliksi teatteriin-vitut mistään vauvasta kunhan miehellä on nyt kaikki hyvin." Hohhoijaa!!! Miehiä pitäs paapoa enemmin kun lapsia et heil ois aina hyvä. Onneks meillä keskustellaan asioista ja sovitaan yhdessä niin että otetaan molempien mielipiteet huomioon ja hoidetaan myös parisuhdetta-lasten ehdoilla.Alkuperäinen kirjoittaja HoNdATyTTö:miks hitossa aina se mies sýyllistetään![]()
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Me olimme tuon saman kaveripariskunnan kanssa teatterissa ennen joulua eli silloin, kun odotin tuota vauvaa. Kaksi isompaa oli kotona anopin ja appiukon kanssa. Tulimme yöllä kotiin. Kiva reissu oli ja voidaan ottaa uusiksi mutta ei nyt.
Tuossa edellisessä reissussa harmitti ainoastaan se, että meidän esikoinen kertoi papan istuneen koko illan sohvalla ja ihmetteli tätämeille. Eli anoppi oli hoitanut lapset yksinään ja appiukko katsellut telkkaria. Ei taitais onnistua sama huutavan vauvan kanssa.
Alkuperäinen kirjoittaja mä:no eihän se vauva kuolisi eikä kärsisi jos kerran kaks yhden päivän aikana saisi korviketta, tai sitten ihan sitä rintamaitoa!! sitä kun voi lypsää ja syöttää pullosta! järjestelykysymys! jos vauva on turvallisessa hoidossa ja ravintoa saa eikä kärsi, niin mikä se ongelma ap:lla on? ni ja ite imetin yhteensä 1v 10kk.. mutta silti asiat vois laittaa oikeisiin mittasuhteisiin
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja nannannaa:Ja oikeesti.. käy sun miestäs sääliksi. Ihanko totta uskalsi teatteriliputkin varata? Ja halusi viettää laatuaikaa sinun kanssasi? Voi minkä tempun teki. Ja uskalsi vielä suuttua siitä, ettet lähde.
Hohhoijaa. Jos ihan rehellinen mielipide täytyis tähän väliin sanoa, niin en yhtään ihmettele. Täysimetys on tärkeää, olen itsekin täysimettänyt ja se sitoo, mutta jotain rajaa. Se, että lapsi kerran syö vaikka pullosta äidinmaitoa, ei tee hallaa lapselle. Sinun ja miehesi suhteelle se voi tehdä ihmeitä.
Ei ole varannut mitään lippuja. Ainoastaan puhui ja sitten suuttui minulle.
Luuletko muuten, että 6kk pelkkää tissiä syönyt oppii ja SUOSTUU sormia napsauttamalla syömään pullosta jotain. Repsistä kopsista.
Alkuperäinen kirjoittaja Isä:Ehkäpä siihen pulloon voisi totutella jo etukäteen? No enivei, olisin suuttunut minäkin, kun olisin suunnitelut parisuhteenkin hoitamista ja toinen ei siihen suostu, kun lastenhoitoa ei voida järjestää sillä maailman täydellisimmällä tavalla.
Alkuperäinen kirjoittaja Isä:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja nannannaa:Ja oikeesti.. käy sun miestäs sääliksi. Ihanko totta uskalsi teatteriliputkin varata? Ja halusi viettää laatuaikaa sinun kanssasi? Voi minkä tempun teki. Ja uskalsi vielä suuttua siitä, ettet lähde.
Hohhoijaa. Jos ihan rehellinen mielipide täytyis tähän väliin sanoa, niin en yhtään ihmettele. Täysimetys on tärkeää, olen itsekin täysimettänyt ja se sitoo, mutta jotain rajaa. Se, että lapsi kerran syö vaikka pullosta äidinmaitoa, ei tee hallaa lapselle. Sinun ja miehesi suhteelle se voi tehdä ihmeitä.
Ei ole varannut mitään lippuja. Ainoastaan puhui ja sitten suuttui minulle.
Luuletko muuten, että 6kk pelkkää tissiä syönyt oppii ja SUOSTUU sormia napsauttamalla syömään pullosta jotain. Repsistä kopsista.
Ehkäpä siihen pulloon voisi totutella jo etukäteen? No enivei, olisin suuttunut minäkin, kun olisin suunnitelut parisuhteenkin hoitamista ja toinen ei siihen suostu, kun lastenhoitoa ei voida järjestää sillä maailman täydellisimmällä tavalla.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Parisuhdetta voi tosiaan hoitaa vauva-aikana myös vauvan ehdoilla eikä vain sen isän ja sen kullin ehdoilla. Äiti sen vauvan pullolle opettaisi, äiti ne pullot pesisi, äiti sen maidon pumppaisi, äiti ne kipeät tissit kärsisi.... Niin voi kauheeta, kun ei äiti suostu tuota kaikkea yhden teatterin takia tekemään vaan tahtoo hoita parisuhdetta vauvan ehdoilla. Kuten kuuluukin vauvavuonna tehdä.
Alkuperäinen kirjoittaja nannannaa:Ja oikeesti.. käy sun miestäs sääliksi. Ihanko totta uskalsi teatteriliputkin varata? Ja halusi viettää laatuaikaa sinun kanssasi? Voi minkä tempun teki. Ja uskalsi vielä suuttua siitä, ettet lähde.
Alkuperäinen kirjoittaja joo:Alkuperäinen kirjoittaja no:voi kauheeta.eikö pulloo voi opetella?
mä en ymmärrä näitä jotka ei voi koskaan joustaa.tai ajatella miestään.sympatiat miehellesi.