Mies syö kaikki salaatit ja kasvikset

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
:mad:

Mä yritän laihduttaa ja äijä vetää kaikki salaatit mitä ostan. Voi vittu. Ostin salaattia js yksi vitun lehti on taas vaan jäljellä. Se siitä päiväsalaatista. Ja höyrytin kasviksia rasiaan valmiiksi että on valmista syötävää kun tulen kotiin eikä tule nälkäisenä naposteltua. Se on taas syönyt kaikki. Vittu. Eikä se osta salaatteja tai muita ikinä kaupasta itse. :mad: vittu.

No mitenpä 1 salaattinippu riittäisi 2 ihmiselle??
Teet vain itsellesi ruuan???

Nyt se lihonnu pää pois sieltä pensaasta
No saisi sitten ostaa sitä salaattia ja kasviksia kaupasta niin teen kyllä sillekin. Aina kun kysyy kaupassa haluatko salaattia, ostetaanko niin ei halua tai ei tarvitse on aina vastaus. Sitten ostan itselleni enkä viitsi ostaa ylimääräistä ettei ne kerkeä mennä pahaksi ja ne sitten ne häviää kaapista kuitenkin. Tai Sanon että osta salaattia kun käy kaupassa niin ei kuulema tarvitse.
Jos teen itselleni munakkaan kysyn ennen valmistusta haluaako se niin ei halua ja sitten kun munakas on valmis niin kummasti häviää puolet siitä.

Älä valita tyhjästä. Hyvä, että ukolle maistuu kasvikset. Monelle ei maistu. :confused:

Kesä on tulossa ja voit pian kasvattaa salaatteja itse omalla pihalla, parvekkeella ym. Ne kasvavat niin nopeasti, että saa olla melkein koko ajan syömässä. (y)

Jos kerran tietää että se niitä syö niin minkä takia ei voi ostaa tarpeeksi? Mä en ymmärrä tätä sun ja mun rahat-systeemiä kun asutaan yhdessä. Parempi asua yksin jos pienistä asioista pitää ärsyyntyä.

Jos kerran tietää että se niitä syö niin minkä takia ei voi ostaa tarpeeksi? Mä en ymmärrä tätä sun ja mun rahat-systeemiä kun asutaan yhdessä. Parempi asua yksin jos pienistä asioista pitää ärsyyntyä.
No kun sanoo ettei halua salaattia, väittää kivenkovaan ettei sille maistu. Niin ostan sitten ja varaan vain itselleni. Kai se on joku annoskateus mikä sille iskee kun heti rupeaa maistumaan. Joskus kun ostin tarpeeksi varmuudenvuoksi niin niistä meni sitten osa roskiin kun en ehtinyt syömään itse ja miehelle ei silloin maistunutkaan. Meillä ostetaan ruoka yhdessä puoliksi tai vuorotellen tai se ostaa kuka käy kaupassa mutta jos on jotain erikoisjuttuja mitä toinen haluaa tai tarvitsee niin se ostaa ne itse. Mies esim. Tarvitsee laktoosittomia tuotteita ja haluaa juoda maitoa vähintään litran päivässä niin se ostaa itse maitonsa. Mulle kun käy ihan tavallinen maito enkä edes juo maitoa. Tai jos mies haluaa juoda jotain kallista erikoisolutta viikonloppuna niin ostakoot itse.

No saisi sitten ostaa sitä salaattia ja kasviksia kaupasta niin teen kyllä sillekin. Aina kun kysyy kaupassa haluatko salaattia, ostetaanko niin ei halua tai ei tarvitse on aina vastaus. Sitten ostan itselleni enkä viitsi ostaa ylimääräistä ettei ne kerkeä mennä pahaksi ja ne sitten ne häviää kaapista kuitenkin. Tai Sanon että osta salaattia kun käy kaupassa niin ei kuulema tarvitse.
Jos teen itselleni munakkaan kysyn ennen valmistusta haluaako se niin ei halua ja sitten kun munakas on valmis niin kummasti häviää puolet siitä.
Nyt nolottaa :oops:
Syyllistyn itse tähän tosi usein. Ja on kyllä ärsyttävää.

Kaupassa ei tee ikinä mitään mieli, mutta sitten kun toinen kotona alkaa jotain syödä, tuleekin ihan vastustamaton himo siihen.
Ja juuri tuo munakas. Ikinä ei ajatuksen tasolla tee mieli munakasta, mutta sitten kun näkee sen siinä lautasella, on pakko ryöstää osa :D