V
vierailija
Vieras
Usean vuoden parisuhde kariutui pettämiseen. Vaikeuksia on välillä ollut, sitä en kiellä. Meillä on molemmilla aiemmista suhteista lapsia ja 1 yhteinen. Hetken hengähdystauon aikana kesällä, mies löysi naisen jonka kanssa vietti muutaman viikon aikaa. Erosivat ja me palasimme kunnolla takaisin yhteen. Kaikki meni tosi hyvin tauon jälkeen. Kunnes mies jäi kiinni, olikin pelannut tämän naisen kanssa selkäni takana, käynyt paristi tapaamassa ja viestittelivät paljon. Lähti menemään kiinni jäätyään eikä selittänyt mitenkään tekoaan. Oli viikon pois, sinä aikana oli ilmoittanut että jatkaa tämän toisen kanssa. Ja tänään, tänään tuli vonkaamaan minulta seksiä. Hölmönä annoin ja se oli parempaa kuin ikinä! Housuja pukiessaan ilmoitti että lähtee tämän toisen naisen luo eikä tule sieltä pariin viikkoon. Vihjasi että tulee takaisin minun luo kunhan pidän suuni kiinni enkä kerro seksistä tälle uudelle. Jotenkin tuntuu että se testasi voisiko tehdä minusta kakkosnaisensa, varapanon. Tämä toinen nainen kun asuu melko kaukana ja näkevät aika harvoin.. Voi helevetti. Olen niin väsynyt, turta ja ikävissänikin että suostuin seksiin. Mutta en tiedä mitä teen tästä eteenpäin. Enhän minä nyt voi alkaa odottamaan armopaloja tai auttaa tyhjentämään hänen kassejaan aina kun hänen tarve on.