Mies töni/hakkasi

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Jaiks
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

Jaiks

Vieras
unissaan minua kylkeen, pitäisiköhän olla huolissaan? On lapsesta asti puhunut ja liikkunut unissaan. Välillä on yrittänyt seksiä kanssani unissaan vaikka olen kieltäytynyt ja kerran kun olin raskaana jopa löi minua vatsaan.

Onko nyt siis niin että mieheni tekisi mieli tehdä minulle noin hereillä ollessaan mutta tekeekin unissaan?

eihän ne nyt unissaan tiiä mitä ne tekee.. täysiä vahinkoja noi on!

mie olen saanu usiasti kyynärpäästä päin näköä ja vielä kipiästi. siihen kun herää niin ensimmäinen reaktio on että nappasen sitä kylkeen takasin yhtä lujaa takaisin tai työnnän sen kauemmas... sitten aamulla kun sanon että tökkäsi kipeästi mua niin hän sanoo nähneensä unta jossa meinaa hukkua ja on räpiköiny muka pinnalla ja sen takia huitonu..

ihan höpöjä pelkäät B) miehes on vaan rauhaton nukkuja

Ex sanoi aina ettei saa herättää pökkimällä, kovalla tai muulla vastaavalla tavalla, koska saattaa huitaista.
Ja se kyllä usein on sellanen että kun herää niin on ihan silmät suurella vahtaa, ja on jopa peöottavan näköinen, ihan hullun. :D

Jos heräsi lapsen itkuun, hyppäsi sängystä silmät päässä seisoen ja hoki: MITÄ NYT, MITÄ TAPAHTUU jne..