Mies tuijottaa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja naisia
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

naisia

Vieras
Tuntuu kyllä pahalta, kun ollaan yhdessäkin, niin mies katsoo minun mielestä liian pitkään muita naisia.. ja kerran jopa kääntyi katsomaan naisen perään kun se oli hetkeä aiemmin ohi mennyt. Olen sanonut asiasta, mies vain vähättelee. Katson itsekin ihmisiä mutten edes ilkeäisi tuijottaa!! Tulisi siitä mieleen iskuyritykset..
Mieheni on kyllä muutoin ok, mutta tuo häiritsee.. Ja en ole mikään ruma itsekään että mies sen takia muita tuijottaisi.. Välillä mietin että tekee tahallaan sen tai haluaa muka kostaa jotain... No jos tätä vaan jatkuu niin alan sitten itsekin tuijottaa muita mieheni seurassa mutta muuten en ilkeä.

Siis mikset ilkeä katsella muita miehiä? Kaikin mokomin katselemaan vaan, ei siinä mitään pahaa ole. Nauti näkemistäsi kauniista asioista, elämä on nauttimista varten. Yleensä ongelma vain on siinä ettei naista niin kiinnosta muita katsellakaan. Naiset kun eivät yleensä ole läheskään niin visuaalisia kuin miehet. Toisaalta myös miesten visuaalisuuden aste vaihtelee. Jotkut miehet tuijottavat jokaisen naisen perään, osa paljon vähemmän. Että miehen vaihtaminenkin voi ratkaista ongelman jos oikein pahaksi tilanne menee. Miehelle voit koittaa opettaa hienotunteisuutta mutta ikävä kyllä pääsääntöisesti on niin ettei toista voi muuttaa tai kouluttaa.

Eihän silmä osaa ota - eikä vie.
Rauhallisesti vaan, iloitse itsekin kauniista ihmisistä, anna silmiesi levätä ja tuoda hyvää mieltä.

Oi, muistuu mieleeni pari kertaa, kun olen itse saanut tuollaiselta viattomalta katselijalta kohteliaisuuden. 1. ""Onpa nätit kengät ja kevyt askel. Ilokseen tuota katsoo.""
2. ""Niin keinahtaa helmat ja sopivasti hyllähtää.""

Iloisesti kiitin ja kauniisti hymyilin, ei tullut mieleenikään, että olisi pitänyt olla närkästynyt, oma mies rinnalla hymyili vielä leveämmin! Päiväni oli hyväntuulinen ja muistan nuo vielä toistakymmentä vuotta myöhemminkin.

Oma kulta mussukkani katsoo sievän naisen perään, mutta ei tuijota. Kerran kun kiusoittelin häntä siitä, vastasi, että miehen pää on kuin automaatti, ei sitä huomaakaan, että se kääntyy.

Miehet ei vissiin mahda sille mitään että katse seuraa naisihmisiä, se on joku biologinen muinaisjäänne, vähän kuin häntäluu. Esa Saarisen sanoin ""tutka lukittuu"".
Itse ajattelen että mitä tuosta, kyllähän ne muut miehet sitten muakin katselee =).
Suhtaudun itse jo huumorilla kun mun miehen pää ottaa muutaman asteen sivulle aina kun auton ikkunasta näkyy joku leidi, ja joskus saan hyvät naurut kun joku pitkätukkainen peräänkatsottu olikin mies XD !

No niinhän ne tekee - useimmat miehet. Niitä ei yleensä voi edes kouluttaa hienotunteisempaan katselutyyliin.
Mikäs se olikaan se katse, jota aviomieskatseeksi sanotaan: katsoo niin että silmät kääntyvät suurin piirtein selän puolelle, mutta pää ei liikahdakaan!

Voi kamalaa!! Ihanko totta?Miten se voi tehdä näin?Hei haloo sellaisia ne miehet on.Olisit vaan tyytyväinen että vain katselee kirjoituksestasi päätellen ei ehkä mene kauan kun siirrytään katseista kammariin,suosittelen että trimmaat itseäsi eikä lisämausteiden hankkiminen kammariin varmaankaan olisi pahasta.

Höpö höpö noille jutuille että kaikki miehet niin tekee ja automaattisesti miesten pää kääntyy.Ei mun seurassa olevat miehet noin tee, enkä silti mikään ylivoimainen kauneudessa ole :-). Mielestäni se on äärimmäisen epäkohteliasta kuolata muita naisia kun on oman seurassa. Sellaisen juntin kanssa en olisi. Jonkinlaiset käytöstavat sentään pitää olla. Voipa kuvastaa sitäkin, että ei jää pelkäksi katseluksi...tosin eipä katselemattomuudestakaan uskollisuutta voi suoraan päätellä.

Äläpä Mirja anna mielikuvitukselle ja luulotaudille valtaa. Kuvaus aviomiehen silmistä on osuva, varsinkin mustiksen vaimon miehen. Kääntyy ne, eivät vain anna sinun huomata.

kanssa ihan samaa mieltä, kyllä minäkin sinkkuaikana katselin miehiä ja naisia (olen bi) julkisilla paikoilla ihan ERI tavalla kun nyt seurustelusuhteessa. ilmeet kertovat joskus enemmän kuin tuhat sanaa, mitä mieltä siitä olisitte, jos poikaystävä esim. kommentoisi muita naisia jatkuvasti (panisin, en panis, vähänkö hyvä perse tms.). Sitä varmasti kritisoitaisiin, mutta kun samaa/samoja ajatuksia jatkuvasti viestittää ilmeillään, niin sen pitäisi yhtäkkiä olla hyväksyttävää??! aika naurettava väittää, että ko miehet vaan nyt ovat sellaisia.. joo, annetaan aina ""poikien olla poikia"" ja itse kärsiä toisen tökeröstä käyttäytymisestä. Pystyisin kyllä tiirailemaan huomiotaherättävästi oman mieheni seurassa, koska kyllähän kaunii ihmiset kieltämättä kiinnostaa, mutta jätän näin ihan suosiolla toimimatta: se on toisen ihmisen huomioon ottamista ja arvostamista.

Minä en ole koskaan, koko 15-vuotisen yhteisen taipalleemme aikana huomannut, että mieheni olisi tuijottanut ketään naista. Eikä ole koskaan kehunut ketään muuta naista.

En tietenkään väitä, että olisin hänen mielestään maailman ainoa hyvännäköinen nainen, mutta minun ei ole antanut asiaa huomata.

Enkä elämässäni ole seurustellut kuin parin tyypin kanssa, jotka ovat olleet kovasti naisten perään. No ne jäivätkin aika lyhyiksi seurusteluiksi. Kyllä mun miehet ovat sen huomionsa minussa pitäneet.

Jotkut ihmiset vain eivät tajua että muut havainnoivat niitä. Naiset sanoo, että jotkut miehet tuijottaa suoraan rintoja niille puhuessaan - väitänpä että kyseiset ukot vain ei tajua että se on niin ilmeistä.

Sama pätee toisten naisten vilkuiluun, jotkut osaa tehdä sen huomaamattomasti ja toiset ei.

Ehkä suomalaisille miehille tuijottaminen ei aina välttämättä merkitse sänkyseuraa, mutta teepäs sama turkissa tai afgrikan maissa. Ellet joudu raiskatuksi niin ainakin kivitettäväksi.

Mikähän perkele siinä on kun naiseilla on niin hemmetin huono itsetunto ihan noin yleisellä tasolla. En ole tavannut yhtään, jonka hermo kestäisi toisten katsela ja itsellä ei ikinä ole yöunet kärsinyt jos akka on vaikka flirttaillut muille sälleille..

Akat on vaan akkoja kai, niiden luontoon kuuluu huono itsetunto ja tarve kuulla jatkuvasti ""rakastan juu"", jne juttuja, hitto kun on tylsää...

Mistähän löytäisi naisen, jonka itsetunto kestää elämää, eikä olisi aina pillittämässä joutavia?

nimim. Sälli

Kyllähän se tyhmyydestä kertoo, jos kumppaninsa seurassa muita vilkuilee. Itse häpeäisin tuollaista miestä/naista. Kunnioituksesta on kyse. Ja kun kyseesssä on ihminen, ei eläin, ei mielestäni voi biologiaan vedota, koska käsittääkseni olemme kyllin kyvykkäitä ohjaamaan käytöstämme ajattelun avulla. Mitkään vietit ei takuulla saa ohjata ihmistä, herranen aika!!!!

Olisit iloinen, ettet ole yhdessä naisista pitämättömän kaappihomon kanssa. Se, että sinun täytyy kirjoituksessasi ottaa vertailtavaksi oma ulkonäkösi, on huolestuttavampaa kuin miehesi vilkuilut.

Eikä! Ai kerran jopa kääntyi katsomaan perään? Mitä sitten? Miehet ovat usein visuaalisempia kuin naiset, näin on jossain tutkittu. Jos katse on vaan katse, ei tiivis tuijotus, niin mielestäni asiassa ei ole mitään pahaa.

Hassua, että kuvittelet katseen olevan kosto jostakin. Lähdet vaaralliselle tielle, jos alat analysisoimaan miehen käytöstä tuohon malliin.

Mun mies viimeksi eilen sanoi, että heillä (töissä) kävi eilen tosi nätti lähettineitonen, minä siihen, että sehän kivaa, että on jotain päivän piristettä työn ohessa.

Itsekkin saatan huomioida jonkun komistuksen ja jos hän huomioi myös minut, niin mua alkaa jostain syystä hymyilyttämään ihan älyttömästi minkä voisi tulkita flirtiksi.

Antakaa miehenne pitää visionsa ja omat ajatuksensa. Yhdessäolon ei tarvitse olla täydellistä symbioosissa elämistä.

Hyvä nimim. Sälli:

Juuri eilen puhuttiin mieheni kanssa tästä samasta asiasta.
Sun teksti oli varmaan tarkoitettu provoksi, tai olet oikeasti aika hakoteillä.
Siinä mielessä se on huono juttu sinun kannaltasi, että harhaluulosi varmasti vahingoittavat mahdollisuuksia löytää aitoa ja hyvää ihmissuhdetta, joka sisältää runsaasti seksiä.

1. Tarve kuulla ""rakastan sinua-juttuja"" ei ole merkki huonosta itsetunnosta.
(Jos aletaan huonoja ja hyviä itsetuntoja kuitenkin laittamaan riviin, niin vastapainoksi voisin heittää tällaisen yleistyksen miehistä: Mistähän löytyisi sellainen mies, jonka itsetunto kestää naisen antamia neuvoja, ja joka ei kaipaa jatkuvaa pönkitystä ns. ""uroteoistaan"".)

2. Nainen jolla on vahva itsetunto, uskaltaa pyytää mieheltään sen mitä tarvitsee, vaikka se olisikin "" rakastan sinua""-juttuja, tai muuta miehen mielestä lässytystä.

Jos löydät jostain ""akan"", joka ei tarvitse lässytystä, hän on todellisuudessa luultavasti elämän kovettama, kärsimyksen kautta suunsa sulkenut huonoitsetuntoinen yksilö.
Vain nainen , jolla todella ON huono itsetunto, lähtee mukaan omien tarpeittensa väheksyntään ja naiselle tyypillisten ominaisuuksien mollaamiseen.

Jopa vahvat ja menestyvät naiset ilahtuvat kuullessaan omelta mieheltään kotona rakkauden sanoja. Se on yksi elämänalue, joka täydentää muita.

3. Vahvaitsetuntoinen nainen uskaltaa näyttää tunteensa. Jos se miehelle ei sovi, niin nainen itkeä tirauttaa kyllä, mutta useimmiten jatkaa sen jälkeen elämäänsä. Hän löytää jostain miehen, joka on valistuneempi ja kunnioittaa naisen tunteita, olivatpa ne miehen näkökulmasta sitten tyhmiä tai viisaita.
Ja sellainen mies saa myöskin PILLUA ja SUUSEKSIÄ enemmän kuin naisen tunteita väheksyvät miehet.

4. Kannattaa ottaa selville, miksi nainen tarvitsee ""rakastan sinua""-juttuja. Kun tarkemmin mietit asiaa, huomaat että kyseessä on peli, jonka voi hävitä jos ei tunne sääntöjä.

Se asia ei muutu sillä, että pillität yksin kotonasi maailman pahuutta.

Miehistähän yleensä sanotaan, että he ovat ""loogisia"".
Mielestäni se ei pidä paikkaansa, koska jos esimerkiksi sinä tai muut kaltaisesi ""itsetunnostaan"" ylpeät miehet ajattelisitte loogisesti, huomaisitte että asia joka on tarpeeksi yleinen, on varmasti myös tarkoituksellinen.

Elikkäs jos alkaa näyttää siltä, että sellaista tarpeeksi hyväitsetuntoista naista ei ala sinulle löytymään useamman MILJARDIN naisen joukosta, niin vika saattaa LOOGISESTI ajatellen olla sittenkin sinussa, ja epärealistisissa vaaatimuksissasi.

Jos nämä asiat eivät sinulle valkene, sinun täytyy joko löytää jostain todella huonoitsetuntoinen nainen (joka jaksaa katsella sinua vaikka ei saa sinulta itse mitään mitä tarvitsee,) tai sitten sulle käy se perinteinen kohtalo, että joudut tilaamaan naisen kehitysmaasta tai kumisen naisen postimyynnistä.

Jos miehen pää kääntyy vieraan naisen suuntaan, niin mies on pettäjä ja sika! Miehille pitää rakentaa valtion taholta silmälappuja joiden suikset on naisystävillä, vain tällätavoin voimme saavuttaa tasa-arvon ja samanlaisen palkkakehityksen. Rintaliivit palamaan....

Mies on kyllä vilkas, mutta ei pettäjä muutoin kuin siinä että katsoo välillä pitkäänkin naisia. Tarkemmin kun ajattelen katsoo hän välillä miehiäkin pitempään ja monesti lapsille sanoo jotain ohikulkiessaan.. mies haluaa tulla huomatuksi.